Jeps, paholaisen hommaa
Sentähden kaikki himouskovaiset (ei nämä normaalit uskovaiset vaan hc/himo) ovat sitä vastaan. Kaikista kovin vastaanpuhuja koettaa monestikkin samansta ipstä vinkua asiaa että kyseessä on sopimus paholaisen kanssa jne. Väitteet perustuvat 80 luvulla liikkuneeseen huhuun, jolloin puhuttiin että amway teki sopimuksen paholaisen kanssa (tähän sitten nämä hc uskovaiset uskovat, mutta eivät idean mahdollisuuksiin). Sanon itse tässä ja nyt: tämän homman erinomainen puoli on myös se, että voi valita kenen kanssa työskentelee. Itse menestyn tässä, ja tämä on itseaisassa ainut asia missä olen koskaan menestynyt, joten JOKAINEN pystyy tähän jos haluaa. Töitä se vaatii mutta tuloksia tulee taatusti!
Toki vaihtoehtonahan on ihq duuni 0600- 1600 ja sitten 64 vuoden iässä hienosti ansaittu kokonainen 60% eläke. Jos tuo ei ole kusetusta niin mitä se on? Ei kiinnosta ajatus moisesta, ja on hyvä että uskallettiin vaimokkeen kanssa kokeilla, sillä nyt on jo mukavat tulot ja kaikki työ mitä tekee, on ihmisten auttamista. Onko parempaa työtä? No ei. Kokeilkaa ja tutkikaa faktoja eilkääkä minkään hc uskovaisten kökkeliä. Kökkeliä voi kirjoittaa ihan mistä tahansa jos haluaa, jokainen joka osaa itse ajatella tajuaa tämän. Eriasia on se fakta. Siitä ei kovinkaan moni osaa kirjoitttaa