Amway -mikä ihme juttu se on?

  • Viestiketjun aloittaja kohta entisiä ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
sellaiset ihmiset jotka puhuu jostain liiketoiminnasta joka on hyvä ja perustuu hyvälle liikepohjalle joko ei tiedä yhtään mitään siitä tai ovat jollain tavalla katkeria tai voivat olleet olla mukan ja halunneet nopeasti tulosta eikä ole tehneet sen eteen mitään tai on jokin toisen liiketoiminnassa mukana ja pitää mollata .jne
 
"vierailija"
itse olen todellakin posiitivisesti enemmän kuin positiivisesti yllättynyt tuotteista, ja ja olen saanut hyvää palautetta ihmisiltä jotka ovat kokeilleet muitakin tuotteita niinkuin minäkin olen ja ei vastaavaa ole. Joten yksistään jo tuotteiden takiakin olen mukana ja saa uusia ystäviä eikä kukaan hengitä niskaan tässä niinkuin monessa muussa. hieno juttu kokonaisuudessaan kun saa itse valita mitä tekee ,ostaako hyviä tuotteita itselle vaiko haluaako myös myydä vaiko tehdä isompaa bisnestä hiljaa vai kovaa vauhtia.
Onhan laiskoja ihmisiä ja ahkeria, jotka pelkää munaavansa itsensä vaikka tässä ei sellaista pelkoa ole vaiko valita olla rohkea posittivinen ihminen jne.Jokaisella on valintoja eämässään.
 
"Guest"
Olin mukana huimat neljä päivää, kunnes tuli valo joka kertoi minulle että ole järkevä :D"Värväys"=systeemi joka toimii, toimi siis myös mulle.Paras kaverini hurahti siihen täysillä.Toinen on auttanut monissa asioissa vuosien ajan ja koki tämänkin auttamiseksi. Sitähän se "uusibisnesmalli" heidän mielestään on. Mitään faktoja ei kuulla ja kaikki kritiikki kielletään."verkko on tulvillaan väärää tietoa ym." Pitää mennä kuulemaan jotta ymmärtää. Jep, kuuleman "menestystarinoita" ja olemaan positiivinen. Auttamalla muita autetaan itseään. Hienoja ajatuksia.. mitenköhän ne hienot ajatukset selvittää puheet uudesta bisnesmallista jos "Amway" on harjoittanut sitä yli 40(?) vuotta, miten "systeemi joka toimii" eroaa Golden Productsin vastaavasta?, minkä takia Amway suomi tekee tappiota jos se kerta on niin "ainutlaatuinen" ja kasvava bisnes. Miksi Amway myy vain tuotteita jotka se itse omistaa tehtaineen. Miksi Amway "auttaa" vain AC Milania "luonnontuotteillavaillatuotetietoa"(vai onko itse Silvio Berlusconi Amwayn menestynyt jälleenmyyjä?
 
"SannaLeena"
Vaikka olen kuinka paljon yrittänyt etsiä tietoa netistä, on se vaikeaa. Tietoa, oikeasti tietoa, eikä fiiliksiä. Hyvänä esimerkkinä se, että useat kommentit, jotka olen tälläkin palstalla bongannut, ovat aivan samoja, jotka minä olen jo ystäväni suusta kuullut. Muun muassa ainainen taistelu siitä, onko tämä pyramidi? Minkään muun yrityksen kanssa en ole kuullut moisesta. Sellaista ei ole edes tarvinnut miettiä. Toisaalta taas jatkuva puolustelu kertoo juuri itsestään, puolustelusta.

Ystäväni puhuu usein siitä, kuinka työ on sitä, että myy aikaansa, myös silloin, kun sitä ei haluaisi myydä (vai haluaako joku todella maanantaina seitsemältä töihin?!). En kuitenkaan ymmärrä, miten tämä muka ei olisi. Okei, voit ehkä päättää itse suurimman osan "työajastasi", mutta samalla tavalla sitä aikaa tässäkin myy. Mitä luultavimmin vielä aika paljon enemmän aikaa.

Mielestäni on myös hiukan ihmeellistä, että Amwayn yhteydessä painotetaan koulutuksen tärkeyttä. Kun itse puhun koulutuksesta, puhutaan vaikkapa oman alani, palvelualan johdon koulutuksesta, en puhu koskaan vain yhdestä kirjasarjasta. Tapoja päästä johtoon on useita niin kirjasarjoista ammattitutkintoihin, kuin näyttötöistä kokemukseenkin. Mutta aina kun puhutaan Amwayn kautta kehittymisestä, puhutaan vain yhdestä kirjasarjasta ja kasetista. Itse en lue laadukkaaksi koulutukseksi tapaa, jossa käytämme vain yhtä lähdettä unohtaen kaiken lähdekriittisyyden. Minun opinnäytetyöni lähdekriittisyys oli suppeaa, ja minulla oli kuitenkin satoja lähteitä paljon pienemmästä aiheesta, kuin tämänkaltainen markkinointi!

Yhdestä asiasta olen samaa mieltä. Aloitus on riskitön. Tekemisenkin riskit ovat minimissä, sillä kyse on omasta aktiivisuudesta eikä sijoittamiseen mene paljoa rahaa (vrt. olen ravintola-alalla, uuden yrityksen perustaminen tällä alalla maksaa paljon enemmän, kuin Amway!!). Olen kuitenkin myös aina ollut sen koulukunnan tyttö, että rikastuminen vaatii riskejä. He, jotka haluavat tehdä rahaa ottamatta lainkaan riskejä, heidä kutsutaan duunareiksi.

Mietin pitkään, lähdekö hommaan mukaan. Viimeinen tikki oli kuitenkin ystäväni, joka totesi, ettei varmaankaan kesälomallaan matkusta mihinkään, sillä hän halua keskittyä nyt busineksensa rakentamiseen. Olemme päälle parikymppisiä nuoria, elämän parhaassa iässä. Olemme vapaita ilman lapsia, voimme matkustaa ja tehdä, meillä on siihen rahaakin. Ja hän päättää jäädä vuoden ainoana lomakuukautenaan kotiinsa, jotta voisi rakentaa jotain, jolla hän ehkä joskus saa ostettua itselleen aikaa... Minä haluan tehdä nyt, enkä "ehkä sitten joskus tulevaisuudessa".
 
"diipadaapa"
Eli oliko sulla jokin jäsenmaksu joka piti maksaa vai voiko vain liittyä ja tilata?
JOO! Se on hurjaakin hurjempi kymmenen euroo kuussa! Vai vuodessa? En muista. Ainiin paitsi jos tilaat yli sillä kympillä kuukaudessa/vuodessa niin sitä kuukausi/vuosimaksua ei tarvitse maksaa. Eikö vaa olekki hurjaa!!! Kymmenen euroo, kyllä jokainen teistä menee varmaan vararikkoon siitä! Te pässit jotka ette tiedä asiasta mitään, voitteko lakata pätemästä. Amway on maailman suurimpia verkostomarkkinointibisneksiä, ja on pysynyt pystyssä 50 vuotta. Huijaamisellako tää onnistuis? Ei. Ja jokaisesta tuotteesta saa täyden 90 päivän tyytyväisyystakuun, vaikka olisit jo käyttänyt tuotteen ja toteat, että enpäs tykännykkään nii eikun palautukseen vaan! Rahat tulee takas. Näinkö olis pyramidihuijaus pysyny pystyssä 50 vuotta, että tuotteet saa vielä 89 päivän jälkeen lähettää takas jos ei pitänykkään? Ei. Pyramidihuijaus on sellainen, missä ei anneta tyytyväisyystakuuta. :) Amway on hyvä juttu, ja suosittelen lämpimästi kaikille liittymistä, koska se ei maksa kuin alotuspaketin verran, n. 100(siis jos alat liikkeenharjoittajaksi jolloin saat 30% alennuksen, kivat bonukset ja palkintomatkat). Mutta siis jäsenmaksu on sen kympin(ostat vaan tuotteita 30% alennuksella, et saa bonuksia etkä matkoja). Pyramidihuijauksessa sitäpaitsi vaaditaan suuria summia maksettavaksi, ja rahoja ei kuitenkaan ikinä kuulu takaisin vaikka mitä' tekisi, tässä voit aloituspaketinkin vielä lähettää takaisin ja rahat tulee tilille, näppärää eikö?
 
"diipadaapa"
perustuu pyramidijuttuun,hujausta siis ,niinkuin esim herbalifekin.....wincapita...
HASSUA; että se on kuitenkin pysynyt pystyssä sen viisikymmentä vuotta. Luulis jo että pyramidihuijaus olis romahtanut aaaaaikoja sitten, eikös vain? :))
Ja itse juristi totesi, että Amway ei ole pyramidihuijaus, mutta pätekää te tietämättömät idiootit, pätekää. Toivottavasti teitä uskovia on harvassa. Amway on hyvä juttu, suosittelen, siinä ei menetä mitään jos lähtee mukaan. Mitään ei tietenkään saa ilmaseks, ei se raha tipu tilille jos lopetat heti työt ja jäät sohvalle makaan kun alotuspaketin kouraan saat. Sun pitää myydä tuotteita ja saada lisää porukkaa mukaan. Ei mitään saa ilmaseks, eihän niin kai oo kellekkään sanottu? Kyllä sitä vähän töitä sentään pitää tehdä.. Mutta tässä bisneksessä työnteko palkitaan!
 
"diipadaapa"
Joo, olin sitten itsekin kuuntelemassa tänään, että mitä tuo amway on. Ensinnäkin minun entinen työnantaja oli antanut mun yhteystietoni yhdelle näistä "myyntitykeistä", joka sitten soitti minulle ja sai mut houkuteltua kuuntelemaan kun luulin kyseessä olevan ihan normaali työhaastattelu... ja paskat, sielllä ne yritti mukaan virkkeellä "haluatko tehdä töitä seuraavat 50 vuotta vai jäädä eläkkeelle 35-vuotiaana". Ja parhaimpana palana että vuonna 2008 liikevaihto oli amwaylla 8,8 miljardia yhdysvaltojen dollaria, SO WHAT?... ei tämä vielä sitä kerro että paljonko tuosta on jäänyt voittoa ja todennäköisesti se voitto on päätynyt perustajien lompakon täytteeksi.
Itseasiassa aika mojova summa rahoista jää perustajien lompakon ulkopuolelle, muunmmuassa hyväntekeväisyyteen ja rekkalasteittain lähtee rahaa ALH:ille ylimääräsinä bonuksina. Siis niille ALH:ille jotka on tehnyt töitä ansaitakseen ylimääräisiä bonuksia. Ne oli aika pimeitä summia mitä nyt syyskuussa lähtee liikkeenharjottajille..:eek:
 
Ei ole positiivista kokemusta. Kerran kävin kuuntelemassa asiasta ja ei ei ei. Lukioaikana yksi luokkalaisistani möi näitä tuotteita ja viikosta meni 2-3 iltaa myyntihommiin, taskuun jäi kuukaudessa 200mk. Lopetti homman hyvin pian.

Toisekseen, tuotteet joita mulla on ollut testattavana ovat olleet heikompi tasoisia kuin tavallisesta ruoka-kaupasta tai siivousliikkeestä ostetut aineet. Kallista paskaa kauniisti paketoituna.

En ole edes yliherkkä kosmetiikalle/pesuaineille mutta niinpä vaan yhdestä Amway:n kosteusvoiteesta pasahti niin hirveät nokkosihottumat ettei mistään ole koskaan tullut. Silloin riitti mulle, enkä ole enää suostunut yhtään kyseisen firman tuotteita ostamaan saati edes kokeilemaan.
 
alh kolmatta vuotta
Luin koko 16-sivuisen keskustelun.

Tällä sivulla on muutama virhe jotka olisi asiallista korjata:
- SA8 pesuaineet ovat kaikki zeoliitottomia eli olipas jollakiin alh:lla todella väärää tietoa!
- uusimismaksu (vuosimaksu) on pikkusen enemmän kuin 10 € se on melko tarkalleen 32 € ja senttejä päälle - voi olla että ensi vuonna taas nousee. Eli kuukauden "käyttömaksu on noin 2, 70 euroa.

Itse olen ollut tässä mukan siis kolme vuotta ja olen ollut sivustaseuraaja, kaupan käyttäjä ja tehnyt "säästöliekillä". Olen ollut vain kahdessa planissa ja kahdessa openissa että aktiiviseksi ei voi kutsua. Olenkin ollut vähän kahden vaiheilla että mitä tästä ajatella. Nyt kun olen tässä sivusta seurannut aikani ajattelin että vois käydä vielä jossain tilaisuudessa ja ylälinjan avulla järjestää oman ekan kotiplanin.

Olen käyttänyt kauppaakin tänä vuonna tosi vähän. Jos ostaisin vähän useammin voisin saada lähes joka kuukausi omien ostosten lisäksi vielä 5-10 e liikevaihtopalautusta eli ne ihmiset jotka ovat tulleet jälkeeni jos he ostavat samassa kuussa kuin minä niin hyödymme toisistamme, jos itse ei osta niin toisten ostoista ei hyödy lainkaan, että jos alalinja on aktiivisempi kuin ylälinja niin ylälinja ei hyödy alalinjasta. Eli tämä ei ole perinteinen pyramidi ollenkaan. Tässä on kyse ryhmän voimasta. Jos koko ryhmä on aktiivinen niin siinä ryhmässä kaikilla on hyvät tulot, mutta jos olet (tietämättäsi) liittynyt huonoon ryhmään niin vaikka kuinka ahkeroisit niin se ei näy tuloissasi. Eli tästä syystä kun tätä systeemiä on niin vaikea ymmärtää niin moni kuittaa asian sillä että sen on pakko olla pyramidihuijaus. Se että joillakin on olleet huonot kokemukset ovat voineet joutua ns. myyntiryhmiin, siellä ei neuvota eikä ohjata alalinjaa niin että hänellä olisi kaikki edut saatavilla vaan kukin tekee vain itsekseen ja myyvät tuotteita - tämä liiketoimintamuoto on se huonoin. Amwayn juju on tiimityössä -kun tiimi pelaa yhteen - kaikki saavat jotain -myös alapuolella. Täysin vihreän on aika vaikea päästä selville että millaiseen tiimiin on tulossa, mutta yksi keino on se että lähtee openiin mukaan ennen liittymistä ja pyytää päästä juttusille parin ylälinjalaisen kanssa. Jos he ovat yhteistyöhenkisiä ja avoimen oloisia niin voisi kuvitella että se on hyvä tiimi.

En tiedä onko tämä hyvä juttu - jollekin se on - jollekin taas ei. Minusta tämä sopii henkilölle joka on valmis kehittämään itseään ja koittamaan jotain uutta. Myös sellaisille tämä on hyvä jotka ovat kiinnostuneet hyvistä elämäntavoista sillä suurinosa Amwayn tuotteista tukevat tätä asiaa.
 
Sori, oli pakko kiinnittää huomiota tuon diipadaapan yhteen juttuun:

"Amway on maailman suurimpia verkostomarkkinointibisneksiä, ja on pysynyt pystyssä 50 vuotta. Huijaamisellako tää onnistuis?"

:LOL: Hilpeätä uskoa ihmiskuntaan. Että idiootit olisivat kuolleet sukupuuttoon 50 vuodessa.
 
alh kolmatta vuotta
Luin koko 16-sivuisen keskustelun.

Tällä sivulla on muutama virhe jotka olisi asiallista korjata:
- SA8 pesuaineet ovat kaikki zeoliitottomia eli olipas jollakiin alh:lla todella väärää tietoa!
- uusimismaksu (vuosimaksu) on pikkusen enemmän kuin 10 € se on melko tarkalleen 32 € ja senttejä päälle - voi olla että ensi vuonna taas nousee. Eli kuukauden "käyttömaksu on noin 2, 70 euroa.

Itse olen ollut tässä mukan siis kolme vuotta ja olen ollut sivustaseuraaja, kaupan käyttäjä ja tehnyt "säästöliekillä". Olen ollut vain kahdessa planissa ja kahdessa openissa että aktiiviseksi ei voi kutsua. Olenkin ollut vähän kahden vaiheilla että mitä tästä ajatella. Nyt kun olen tässä sivusta seurannut aikani ajattelin että vois käydä vielä jossain tilaisuudessa ja ylälinjan avulla järjestää oman ekan kotiplanin.

Olen käyttänyt kauppaakin tänä vuonna tosi vähän. Jos ostaisin vähän useammin voisin saada lähes joka kuukausi omien ostosten lisäksi vielä 5-10 e liikevaihtopalautusta eli ne ihmiset jotka ovat tulleet jälkeeni jos he ostavat samassa kuussa kuin minä niin hyödymme toisistamme, jos itse ei osta niin toisten ostoista ei hyödy lainkaan, että jos alalinja on aktiivisempi kuin ylälinja niin ylälinja ei hyödy alalinjasta. Eli tämä ei ole perinteinen pyramidi ollenkaan. Tässä on kyse ryhmän voimasta. Jos koko ryhmä on aktiivinen niin siinä ryhmässä kaikilla on hyvät tulot, mutta jos olet (tietämättäsi) liittynyt huonoon ryhmään niin vaikka kuinka ahkeroisit niin se ei näy tuloissasi. Eli tästä syystä kun tätä systeemiä on niin vaikea ymmärtää niin moni kuittaa asian sillä että sen on pakko olla pyramidihuijaus. Se että joillakin on olleet huonot kokemukset ovat voineet joutua ns. myyntiryhmiin, siellä ei neuvota eikä ohjata alalinjaa niin että hänellä olisi kaikki edut saatavilla vaan kukin tekee vain itsekseen ja myyvät tuotteita - tämä liiketoimintamuoto on se huonoin. Amwayn juju on tiimityössä -kun tiimi pelaa yhteen - kaikki saavat jotain -myös alapuolella. Täysin vihreän on aika vaikea päästä selville että millaiseen tiimiin on tulossa, mutta yksi keino on se että lähtee openiin mukaan ennen liittymistä ja pyytää päästä juttusille parin ylälinjalaisen kanssa. Jos he ovat yhteistyöhenkisiä ja avoimen oloisia niin voisi kuvitella että se on hyvä tiimi.

En tiedä onko tämä hyvä juttu - jollekin se on - jollekin taas ei. Minusta tämä sopii henkilölle joka on valmis kehittämään itseään ja koittamaan jotain uutta. Myös sellaisille tämä on hyvä jotka ovat kiinnostuneet hyvistä elämäntavoista sillä suurinosa Amwayn tuotteista tukevat tätä asiaa.
 
Zepe
..niin, Amway on työpaikka jossa tekee aidosti rahaa.. Työtä joutuu tekemään, mutta jos haluaa esim. 500€/kk lisärahaa helpolla on hyvä vaihtoehto, ainakin minä saan ko. rahan. Olen kokeillut lehdenjakoa, siivousta ym..
 
Paul
Kävin tällaisessa seminaarissa tänään. Järkyttävää kusetusta, tosin periaatteessa täytyy ihailla miten taitavasti puhujat vetoavat tunteisiin, antavat poskettomia lupauksia ja itse bisnesideasta ei lopulta puhuttu sanaakaan. Kaikki oikeasti tärkeä tieto sivuutettiin kokonaan, ja koko tunti puhuttiin unelmista- tienaa kymmenen tuhatta euroa kuukaudessa rannalla makoillessasi! Ja kansa (joka näytti koostuvan lähinnä taviksista) uskoi. Eihän rikastumisen eteen tarvitse tehdä työtä tai osata mitään taitoja?

Jos tämä bisnesidea toimisi, niin sittenhän kaikkien kannattaisi sitä harrastaa, eikö niin? Sittenhän kaikki olisivat miljonäärejä ja kenenkään ei tarvitsisi käydä töissä, eikö niin?

Uskon kyllä, että Amwaylla voi periaatteessa tehdä muutamia euroja, jos on riittävän häikäilemätön/sinisilmäinen, että osaa käyttää kavereitaan hyväksi samalla tavalla kun itseään on käytetty. Vaan kyllähän noita näyttää riittävän, tässäkin ketjussa ahneet, tunteettomat rikolliset jaksavat markkinoida, ja huomatkaa, miten he ovat ensimmäisenä valmiita myymään sinulle saadakseen muutaman euron.

Tässä aika hyvä artikkeli, teksti on vuodelta 2005 mutta eihän "liikeidea" ole mihinkään muuttunut.

http://www.amquix.info/tr/amway_fn.html

Amway-myyjän keskipalkka on 85 euroa kuukaudessa ENNEN PAKOLLISIA KULUJA. Ei siis kymmentä tuhatta!

Viimeistään siinä vaiheessa kannattaa avata silmät, kun seminaarissa sanotaan, että ei kannata uskoa mitä netistä lukee tai mitä kaverit sanovat - uskot kai mieluummin tätä lipevää pukumiestä, jota et tunne? Jos Amway toimisi, niin en minäkään tätä tekstiä kirjoittelisi, vaan makoilisin jossain Thaimaan aurinkorannalla. Minä en hyötyisi tästä kirjoittamisesta mitään, vaan jos olisin Amwayn jäsen, niin toki pyytäisin sinuakin "tulemaan minulle töihin", että saisin vielä enemmän rahaa.
 
"Late"
Rupes suututtaan pari kaveria, jotka koittivat mut saada "höynäytettyä" tohon... Omaa etua kun siinä vaan ajatellaan. Luulevat kaverit, että voivat jäädä työelämästä kohta pois kun tolla tienaa niin hyvin... Muutaman kuukauden ovat yrittäneet, penniäkään eivät ole tienanneet kuulemma. Ja silti jaksavat hehkuttaa tota!? Aivopestyjä....
Kai sitä ihmiseltä saa kysyä että haluaisiko hän kuulla mielenkiintoisesta liiketoimintaideasta ja onko se niin kauheeta mennä kuuntelemaan, jos tälle toiselle joka siitä haluaa kertoa se on tärkeää??
Ei siihen ketään kuitenkaan väkisin viedä vaan kaikki ovat mukana omasta tahdostaan eli aina esitelmän jälkeen voi sanoa ei, mutta silti kannattaako sanoa ei jos ei ole asiaan edes millään asteella tutustunut?
Ehkä kannattaa selvittää asiat itse eikä kuunnella neuvoja ihmisiltä jotka eivät ymmärrä mistä puhuvat... tällä en todellakaan tarkoita sitä että nämä ihmiset olisivat jotenkin tyhmiä, koska olen itse ajatellut aivan samalla lailla kun ekan kerran kuulin tästä liiketoiminnasta. Toisella kertaa ajattelin taas että voi ei... mutta tuotteita kuitenkin ostin ja tykkäsin niistä todella ja päätin pitää mieleni avoimena ja lähteä tutustumaan myös liiketoimintaan ja huomasin että minulla oli aivan väärä kuva tästä liiketoiminnasta ja se johtui täysin siitä että olin kuullut huhuja kyseisestä liiketoiminnasta joista totuus oli hyvin kaukana.
Tässä ei ketään riistetä vaan asiat kyllä kerrotaan juuri niinkuin ne on. Itselleni rehellisyys on äärimmäisen tärkeää ja haluan aina tarkistaa asian jos kerron jonkun totena.
Mikä tämän liiketoiminnan miinuspuoli on se että tähän saa ryhtyä kuka vaan joka haluaa ja siksi koulutus on äärimmäisen tärkeää... Jos joku on toista mieltä eikä halua asiaan edes perehtyä on hänen mielipidettään kunnioitettava. Ja on ymmärrettävä pitää ystävyyssuhteet ja liiketoiminta erillään. Kun ollaan ystävien kanssa niin silloin ei puhuta liiketoiminnasta tai tuotteista ja ystävällä on oikeus sanoa ei ilman että se vaikuttaa mihinkään tai keneenkään. Liiketoiminta mahdollisuutta ei saa tuputtaa tai tarjota uudestaan ja uudestaan niin että ihmiset ympärillä väsyy ja kyllästyy eikä kohta halua edes nähdä. Se vaan että meitä on moneen.
Itse en ole tähän syyllistynyt mutta pyydän anteeksi kaikkien heidän puolesta jotka ovat tuputtaneet tätä ehkä vähän liikaa...
Tärkeää on siis jos tätä liiketoimintaa haluaa tehdä tosissaan kouluttautua tekemään tätä oikein eihän insinöörin työtäkään pääse harjoittamaan ilman koulutusta tässä pitäisi sama vaatimus että pitää käydä koulu ennen kuin tätä voi rakentaa;-)
Niin ja tosta tienaamisesta. Opiskelin itse 5 vuotta insinööriksi saamatta siitä yhtään palkkaa. Tässä tulo ei tule heti ja se on hyvä ymmärtää ihan alussa, jos ystäväsi ovat rakentaneet liiketoimintaa vasta muutaman kuukauden, ovat he vasta tutustumisvaiheessa tosiasia on etta kunnon tuloihin pääsee 2-5 vuoden osa-aikaisella työllä riippuen siitä kuinka paljon itse on valmis panostamaan. Joillakin tämä tutustumisvaihe voi kestää vuosia ennen kuin alkaa oikeasti tekemään jotain mikä voi tuottaa tuloja... Anna ystäviesi rauhassa rakentaa liiketoimintaansa äläkä anna sen vaikuttaa teidän suhteisiinne, let them do their business and concentrate you to do your own! I wish you my very best!
 
kuluttajaasiamies
Itse lähdin mukaan joskus amway toimintaan,hommassa teke kuulemma rahaa.
Minulle tuli paketti joka maksoi 123,-euroa siitä on 3 vuotta aikaa,en ole vieläkään käyttänyt kaikkea siitä tavarasta.Partavesi joka piti olla tuote joka on hyvä mut liian kallia joten käytän kunnon tuotetta kouros paremmin tunnettu maailmalla.Amway hommassa on yksi pieni juttu jos ei ole tyytyväinen niin rahoja ei saa pitää kertoa romaani et sen saa ja asiakaspalvelu on syvältä.Amway tilaiksuuksissa kun on mukana niin se on kuin sirkuksessa.Älkää lähtekö tähän toimintaan tämä on huijausta.
 
voi ärsytys
Varmasti tuotteet ok mutta tapa millä ne myydään on karmee. Samaan kastiin menevät: 1.Proarginin (proargi 9, en muista millä nimellä ne ryhmät on mutta niitä on nyt ympäri pääkaupunkiseutua. Myyjät kertovat parantavan verisyövät, sydänsairaudet ja diabeteksen, että lääkkeet vaan pois (täysin edesvastuutonta) ja tätä naamaan (ai niin mutta maksa eka 200 liittymisestä ja sitten vaan myymään ja pelastamaan muita) 2. Semmonen viherjuoma, hitsi en muisat nimeä. siinäkin ihmiset ihan sekasin, siis just ku lahkossa olis. 3. Herbalife, sekin varmasti auttanut ihmisiä mutta samaa pyramidimyyntiä...

ässä oli vaan pari mihin 2v aikana törmännyt, ja sitten juuri tuo amway
 
"Epätietoinen"
Moi,

yksi kaveri esitteli tätä asiaa mulle parisen viikkoa sitten ja innostuin tilaamaan aloituspaketin. Nyt en oikein tiedä, missä mennään.. Olenko mä nyt alh vai vasta sitten, kun maksan sen vuosimaksun? Jäi kyllä koko systeemi epäselväksi, että mitä multa odotetaan ja pitäisikö olla vain ostaja vai myös itse myydä näitä tai hankkia lisää porukkaa? Voisiko joku selventää tätä asiaa? Voinko esim tilata muutaman paketin vuodessa tuotteita ja myydä tutuille? Pitääkö siitä maksaa veroa ja pitääkö olla y-tunnus? Onko niissä tilaisuuksissa pakko käydä? Onko tuotteet pakettikohtaisia kokonaisuuksia vai voinko tilata mitä haluan?
 
Robin Hood
Täällähän Valehdellaan että ihan näköä haittaa. Sama mistä menestyvästä yrityksestä on kysymys kadehtijoita riittää. Kun menet ja saat faktatiedon asiasta ei tarvi täällä valehdella. Kirjoitappa vaikka Topi -keittiöt niin samanlaista paskaa puhutaan siitä yrityksestä ja joka on yksi suomen menestyneimmistä keittiökaluste ketjuista. Täällä voi myös kilpailevat yrityksetkin mollata saman alan yrityksiä. Aika härskiä kun kaveri kertoi keskustelupalvelu 24 sivuilla Topikeittiö yrityksen huonosta palvelusta samalla kun yläpuolella vilkkui puustellikeittiön mainokset.
 
verkostoveera
Lukekaapa sisaret, loistava ja yllättävä, viihteellinenkin romaani - Pauliina Susi: Pyramidi. Liittyy just tähän aiheeseen (ei siis tähän ko. firmaan mutta tähän aiheeseen). Suosittelen, oli hauska ja karmaiseva tarina samaan aikaan.
 
"vieras"
Täällähän Valehdellaan että ihan näköä haittaa. Sama mistä menestyvästä yrityksestä on kysymys kadehtijoita riittää. Kun menet ja saat faktatiedon asiasta ei tarvi täällä valehdella. Kirjoitappa vaikka Topi -keittiöt niin samanlaista paskaa puhutaan siitä yrityksestä ja joka on yksi suomen menestyneimmistä keittiökaluste ketjuista. Täällä voi myös kilpailevat yrityksetkin mollata saman alan yrityksiä. Aika härskiä kun kaveri kertoi keskustelupalvelu 24 sivuilla Topikeittiö yrityksen huonosta palvelusta samalla kun yläpuolella vilkkui puustellikeittiön mainokset.
Miten Topi-keittiöt liittyvät kusetukseen nimeltä Amway?
 
tyytyväinen ALH
[QUOTE="Epätietoinen";25026009]Moi,

yksi kaveri esitteli tätä asiaa mulle parisen viikkoa sitten ja innostuin tilaamaan aloituspaketin. Nyt en oikein tiedä, missä mennään.. Olenko mä nyt alh vai vasta sitten, kun maksan sen vuosimaksun? Jäi kyllä koko systeemi epäselväksi, että mitä multa odotetaan ja pitäisikö olla vain ostaja vai myös itse myydä näitä tai hankkia lisää porukkaa? Voisiko joku selventää tätä asiaa? Voinko esim tilata muutaman paketin vuodessa tuotteita ja myydä tutuille? Pitääkö siitä maksaa veroa ja pitääkö olla y-tunnus? Onko niissä tilaisuuksissa pakko käydä? Onko tuotteet pakettikohtaisia kokonaisuuksia vai voinko tilata mitä haluan?[/QUOTE]

Olet alh heti siinä vaiheessa kun olet maksanut aloitusmaksun, ja saat omat tunnuksesi käyttöön. Se on sinun itsesi valinta tilaatko vain itsellesi muutaman paketin vuodessa vai pidätkö yllä pientä myyntiä ympäri vuoden. Mitään minimitilauksia ei ole kk/ vuotta kohden. Halutessasi voit mainostaa tuotteita sekä kertoa liiketoiminnasta miten on mahdollisuus saada tuotteita tukkuhintaan, mutta sitäkään ei sinulta vaadita ( Tosin joistakin ryhmistä niitäkin ihmisiä löytyy jotka rinkuttavat ja painostavat, mutta toimintaperiaate ei ole tällainen) itsellä ainakin monet asiakkaat ovat innostuneet tuotteista kun ovat saaneet minulta niitä testatam sekä kasvohoitojen kautta saa hyvin myyntiä! Bonuksien maksuun vaaditaan y-tunnus, mutta siitä ei ole ongelmia olet sitten työssäkäyvä, opiskelija tai työtön. Kun viitsii alkajaisiksi tehdä kattavan selvityksen (mikä ei ole iso vaiva). monet luulee että vaati PALJON! mutta voin kokemuksesta kertoa että jos hoidat asian kerralla kuntoon niin se ei sen enempää vaadi. Kaikesta myynnistä sinun tulee myös kirjoittaa kuitti, sillä olemme LAILLINEN yritys joka maksaa verot! MUTTA kun ilmoitus tuloista tehdään kerran vuoteen, saat laskea vähennyksiin kaikki "uudet" enismmäistä kertaa tilaamasi tuotteet, kilometrit, tarvikkeet, postimaksut yms. Joten jos toimintasi on pientä saat helposti laskettua sen vuoden aikana ns miinukselle jolloin silloin se sana vero on mitätön.
Tilasuuksiin sinua ei kukaan pakota se on myös ihan oma valinta, Silloin jos itse liiketoiminnan kehittäminen kiinnostaa niin sillon kannattaa myös käydä tilaisuuksissa. ja niinkuin edellä mainitsin niin ei ole mitään minimejä pakkauskokoihin, määriin, hintoihin yms.

Suosittelen rohkeasti vain mukaan kokeilemaan. Jokaisella on mielipiteitä mutta maailma on täynnä negatiivisuutta asioista, joskus kannattaa toimia niinkuin oma vaisto sanoo ja kokeilla. tässä et menetä mitään, sinulla on 3kk aikaa perua aloittamisesi!

Tsemppiä sinulle toimintaasi :)
Terkuin 4 vuotta mukana ollut, vuoden enempi panostaen!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä