Ammattikorkeasta valmistuneita.. ?

Miten pitkän opinnäytetyön kirjoititte? Tai jos muistatte, niin miten paljon sivuja tuli teoriaosuuteen? Tietty riippuu aiheesta yms..

Mä taistelen oman teoriaosuuteni kanssa parasta aikaa enkä yhtään tiedä, koska se on siinä kunnossa että kehtaisi lähettää opettajalle. Enkä ole mitään viitosta tavoittelemassa, kunhan nyt läpi pääsisin.. :xmas:
 
Non compos mentis
[QUOTE="miu";23119844]Vitsi kun en just muista mihin oon arkistoinu mun opparin, mut on siinä varmasti joku 100 sivua :) koska pelkässä lähdeluettelossaki on jo monta sivua :)[/QUOTE]

En mä ainakaan laske lähdeluetteloa, kansilehtiä yms. niihin sivuihin mukaan kuuluvaksi.
 
Mulla oli aika lyhyt, max. 40 sivua. Tein toiminnallisen opinnäytetyön enkä tajunnut, että siinä arvioidaan vain raportti, ei itse produktia johon kuitenkin käytin paljon enemmän aikaa ja vaivaa kuin raporttiin. No, pääasia, että meni läpi.
 
vierass
Jotain tällaista mä tavoittelen.. tuo mun viritelmäni on nyt kokonaisuudessaan 21 sivua, mutta siinä on kansi, lähteet, tavoitteet yms. mukana..
Mun tais olla kansineen lähteineen sun muineen joku 30 sivua :D Ja 3 sain. Teoriaa ei ollut kuin 5 sivua, kun työ oli sellainen vähän erilainen (teoriaosuuden korvasi syvähaastattelut). Harvinaisen helppo nakki oli muuten siltä kannalta, että toi teoriaosuuden kirjoittaminen oli ehdottomasti vaikeinta. Omaa tekstiä multa tuleekin monta sivua tunnissa :)
 
har
Varsinaista sisältöä 19 sivua + kymmenkunta sivua liitteitä. Tiivistelmät, sisällysluettelot sun muut sitten päälle. Mutta mulla varsinainen työ oli tietokoneohjelmointia eli tuotos oli tiettyyn tarkoitukseen tehdyt kaksi ohjelmantynkää.
 
"miu"
En mäkään laske noita ekstroja mukaan, musta viitekehys ja tavoitteetkin on ulkopuolella tuosta teorian sivumäärästä. Laskin, että puhdasta teoriaa olis nyt kasassa vaivaiset 13 sivua.. |O
Okei jos ei lähdeluetteloa ja tiivistelmää lasketa niin sitte 85 sivua :D
Mutta et kyllä tossa aloituksessa kysyny, et montako sivua teoriaosuutta siinä opparissa oli :whistle:
 
[QUOTE="miu";23119893]Kovasti vaan kaavioita sinne :D meillä niitä piti olla runsaasti jos kiitettävään tähtäsi :whistle:[/QUOTE]

Joo olen mä tonne jo yhden suuremman kaavion vääntänytkin. Mulla on aika paljon kaikenlaisia kaavoja, koska teen tuota sisäisestä laskennasta.

Mä olisin ikionnellinen, jos saisin kolmosen tuosta. Mut ykkönenkin on ihan riittävä, olis ainakin koulu käytynä. Sen verta kauan se on tässä jo roikkunut ja odottanut mun inspiraatiotani käydä se loppuun.. :ashamed:
 
"vieras"
En mäkään laske noita ekstroja mukaan, musta viitekehys ja tavoitteetkin on ulkopuolella tuosta teorian sivumäärästä. Laskin, että puhdasta teoriaa olis nyt kasassa vaivaiset 13 sivua.. |O
Kovin köykäiseltä kuulostaa. Vaikka kirjoitustyyli olisi kuinka ytimekäs, ei tuollainen sivumäärä voi olla ohjaajan mielestä riittävä. Tuskin omastakaan mielestä olet aiheeseen paneutunut kunnolla. Oletko lähettänyt vielä mitään versiota ohjaajalle? Eihän sitä kerralla punnerreta valmiiksi....laita nyt tämä versio ja pyydä kommentoimaan ja ohjaamaan eteenpäin. Mihin tulisi kiinnittää huomiota? Sitä varten sulla on työlle virallinen ohjaaja.
 
[QUOTE="miu";23119906]Okei jos ei lähdeluetteloa ja tiivistelmää lasketa niin sitte 85 sivua :D
Mutta et kyllä tossa aloituksessa kysyny, et montako sivua teoriaosuutta siinä opparissa oli :whistle:[/QUOTE]

Kyllä muuten kysyin ;)

Mut aika pitkä oli sun työs kuitenkin.. mun työni tulee olemaan ehkä puolet tuosta :xmas:
 
Non compos mentis
[QUOTE="miu";23119934]Pitäsikö sun autisti mennä vaikka ottamaan iltalääkkeet? :)[/QUOTE]

Mitäs lääkkeitä mä tartten, kun voin selkeästi iloita siitä, että omatuntoni on puhdas, päivä käytetty hyvin ja olen ollut mukava toisia kohtaan?
 
"miu"
Joo olen mä tonne jo yhden suuremman kaavion vääntänytkin. Mulla on aika paljon kaikenlaisia kaavoja, koska teen tuota sisäisestä laskennasta.

Mä olisin ikionnellinen, jos saisin kolmosen tuosta. Mut ykkönenkin on ihan riittävä, olis ainakin koulu käytynä. Sen verta kauan se on tässä jo roikkunut ja odottanut mun inspiraatiotani käydä se loppuun.. :ashamed:
Joo tuskallistahan se on :D mutta lopussa kiitos seisoo... Ei oo kyllä yhtään ikävä opparin vääntö aikaa :D
hitto kun jäi häiritsee, et mihin oon sen laittanu, on niii hienoki kun sidututin sen kirjaksi :D
 
joillakin on helppoa
Mä tiedän yhden tapauksen joka sai hyväksyttävät paperit aiheesta elämäni rohkein teko ja lause sisälsi vain muutaman sana, se oli lyhykäisyydessään näin että "Elämäni rohkein teko on tämä". Ja läpi se meni. =)
 

Yhteistyössä