M
Meirami
Vieras
Täällä yksi huono äiti joka joutuu laittamaan kuopuksen hoitoon 10 kk iässä
Aluksi ajattelin, että olisin kotona ensi vuoden alkuun, mutta sain vakipaikan ja minua tarvitaan siellä jo aiemmin. Alani työpaikkoja täällä päin on harvassa ja kun sellainen kohdalle osuus siitä ei voi kieltäytyä.Olemme vasta rakentaneet ja myös minun taloudellista panostani tarvitaan, reilut 200e kuukaudessa kotihoidontukea on tyhjän kanssa, tukiaisia, kun emme saa. Täytyy myös myöntää, että kotiäitinä olo reilun kolmen vuoden ajan, alkaa olla jo raskasta, se ei taida mulle pitemmän päälle sopia, pakko myöntää. Kotiäitejä arvostan, mutta ymmärän myös heitä, jotka eivät ole sitä koskaan nähneet vaihtoehtona. Omalle mielenterveydelleni tekee hyvää päästä välillä töihin, teen alkuun lyhempiä päiviä. Esikoiselle tekee hyvää päästä hoitoon, ainoastaan tuo kuopus surettaa, kun on liian pieni. Tosin itsekin olen ollut päiväkodissa töissä ja hoitanut 9kk ikäisiä, joten tiedän, että he niitä helpompia ovat, kun eivät ajantajua vielä ymmärrä.
Onko muita, jotka nyt vievät lapsena alle 1v hoitoon? Miten te jotka niin olette tehneet on sujunut?
Onko muita, jotka nyt vievät lapsena alle 1v hoitoon? Miten te jotka niin olette tehneet on sujunut?