Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Alkuperäinen kirjoittaja Beck:
Niimpä se kolmen viikon mässyttely kostautui, ja kilo tuli takaisin eli nyt yhteispudotus taitaa olla kilo. No ei auta kun ottaa kovat aseet käyttöön ja kaivaa paikkareiden pisteopukset esille. Mutta nyt pyrin tsemppaamaan, toivottavasti ensi viikolla pudotus olisi miinus merkkinen. Mukavia kevättalvisia päiviä =)
Juu täällä sama tilanne. Viime viikolla plussaa tuota luokkaa ku sulla nyt. Ja alkuvuodesta ei ole juuri sit lähteny mitään.
Paino jojoilee parin kilon kanssa.
Noo, on kesään vielä matkaa. Lohduttavaa kuulla et on meitä muitakin jojoilijoita... =)

Tsemppiä kaikille! :flower:

 
Heipä hei!

Nyt alkaa tuo 75 olla aikas lähellä. Käväsin tuossa lenkillä. Ihana ilma ainakin täällä aurinko paistaa. Minulla oli tuossa alottaessani hiljainen haave päästä 75 helmikuun loppuun mennessä. Taitaapa näillä näkymillä onnistua.

27.12. 88,5 kg
4.1 84,9 kg (-3,6 kg)
11.1. 82,5 (-2,4 kg)
18.1. 81,6 (-900 g)
25.1. 80,1 (-1,5 kg)
31.1. 78,3 (-1,8 kg)
8.2. 77,5 (-800 g)
15.2. 76,8 (-700 g)
22.2. 75,6 (-1,2 kg)

Mutta ei kun suu supussa viikonloppua kohti :x
 
Moikka kaikki, Mä olin viikon lomalla isovanhemmilla parantelemassa flunssaani. Lapselle riitti hoitajia ja nyt on äitikin kunnossa. :LOL: Mittasin painoni keskiviikkona ja se oli 77,9 kg. Lukema oli kuitenkin niin vähän, että epäilen tota porukoitteni vaakaa enkä kirjaa tälle viikolle mitään tulosta. Uskoisin parisataa grammaa lähteneen. Ensi viikolla taas mukana, vaikka tää viikko on taas välillä hieman herkuteltukin. Pari viikkoa etelän reissuun, jossa varmaan ote taas lipeää. Ei se mitään- pääasia että on positiivinen mieli.
:wave:
 


Lähtöpaino 2.1.2008 83kg
viikkopunnitus 9.1.2008 -1,8kg
viikkopunnitus 16.1.2008 -0,500kg
viikkopunnitus 23.1.2008 +0,300g
viikkopunnitus 30.01.2008 - 1,1kg
viikkopunnitus 8.2.2008 +-0
viikkopunnitus 15.2.2008 -0,700kg
viikkopunnitus 22.2.2008 +0,100g
Paino tällä hetkellä 79,3kg
Kokonaispudotus -3,7kg


Ahistaapi tosiaan :kieh: Eli täällä kans yks jojoilija ilmoittautuu joukkoon harmaaseen :wave: :ashamed: :D

Surku hupaisa laihduttaja olen,männä viikolla söin karkkia ja pizzaa.. Kovin on rankka viikko takana ja sitten olen itseäni lohduttanut karkilla yms herkuilla. Vaan turha tässä on itselleen selitellä,tiukka linja sen olla pitäisi. :/
Huomenna vielä töihin (takana jo viisi pitkää päivää),sitten saa vähän huilia. Menen vasta tiistaina seuraavan kerran. Ensi viikon loppuna olisi sitten meidän " pienen miehen " 1-vuotis synttärit :heart: koitan pidättäytyä herkuista. :whistle:

kai se on vaan laskettava noita pisteitä tarkasti sillä tällä tavalla mulla on vielä ensi syksynäkin paino samassa?!?!? Jaa pitääkin muistaa pyytää naapurilta painovartijoiden cd:tä lainaan. Hän joskus mainitsi että hänellä olisi sellainen,jos siitä saisin lisäpontta? =) Tosin en edelleenkään periksi anna, tyytyväinen siihenkin että muutama sentti on hävinnyt vyötäröstä ja lantiosta+reisistä. Mittanauha onneksi kertoo tuloksia myös :saint:

Mukavaa viikonloppua kaikille!!! Ensi viikolla pitäisi kiireen vähän helpottaa,jos ehtisin tännekin kirjoittelemaan paremmin kuulumisia.
 
no mie liikun töissä noin 7 h päivässä,kannan tavaraa,vedän roklaa,hyllytän tavaraa yms. Mutta siihen se sitten meinaa jäädä :snotty:
Pakollinen koiran pissatuslenkki x2 päivässä ja that´s it. Oon ihan rätti poikki töiden jälkeen joten en ole saanut aikaiseksi salille piiiiitkääään aikaan :ashamed:

muoks. stepperi on myös kerännyt pöly kerroksen päälleen..huokaus :/
 
tiipeli Anteeksi uteliaisuuteni Tämä ei nyt kyllä millään lailla liity tähän ketjuun ,mutta kun mie rupesin yks kaks miettii...Olikos teilläkin kohta 1-vuotis synttärit?? Miten mie muistaisin et jossain ketjussa olisin törmännyt siihen että meidän lapset on samana päivänä syntyneet? Oonks mie nähnyt unta?? :eek: =)
 
nipsu07
ok, tein nyt sen päätöksen että tämä "laihdutus" saa nyt jäädä hetkeksi.Pe iski vielä sitten flunssakin... :headwall: herkuteltu on vaikka en paljon maistakkaan lenssun takia.

Eli, voi olla että palaan remmiin loppukeväästä.Ja vakavasti harkitsen liittymistä painonvartijoihin sillon,ei tästä touhusta näköjään mitään muuten tule.

Hyviä jatkoja teille.Käyn varmasti lueskelemassa teidän juttuja aina kun kerkiän ;)
 
Kaks kiloo siis vähemmän kuin viime maanantaina, JEE! Jo oli aikakin. Nyt siis neljä takana ja ne loput 4 edessä ennen kesää...Kumpa ne nyt lähtis. On niin nihkeetä ollu.

Mä oon PV:n pisteitä laskeskellu ja mielenkiintoista minusta, että tää paino putos rajummin nyt kun en liikkunu ollenkaan koko viikkona. Muina viikkoina oon lenkkeilly ihan hurjana. Herääkin kysymys, että kerääntyykö lenkkeilystä nestettä niin paljon lihaksiin... :eek:
 
harmi nipsu07 että lähdet pois. Oikein hyvää kevät talvea sinulle :hug: ,ehkä "näemme" sitten keväämmällä?! ;)

Minäkin täällä palasin takaisin siihen ruokapäiväkirjaan,en tosiaankaan ole vielä valmis siihen jotta "vain seuraan syömisiäni". Eli tarkkaan lasken pisteeni jälleen! Ja motivaatiotakin taas sain lisää,tulla tupsahti tuo hää-kutsu ja siihen olisi nyt reilu kk aikaa. Ja minähän meinaan olla hoikempi silloin! :D :saint: Aika hurjalta kuulostaa ehkä,mutta laitoin itselleni tavoitteeksi -5kg siihen mennessä. :whistle:

Tänään olen vapaalla ja ollaan pojan kanssa käyty kaupoilla,nautittu ulkoilessa IHANASTA auringosta ja nyt poika nukkuu sitten päiväuniaan ulkona. Kyllä,olen sanonut ennenkin,mutta mie olen "valon lapsi". En kestä pimeää,heti kun kevät aurinko alkaa paistamaan niin johan miekin piristyn. Voisin nukkua kaikki talvet talviunta! :xmas:

Intoa olen siis täynnä,energisempi. Toivottavasti te muutkin saatte nauttia auringosta ja saatte siitä lisää virtaa karistella kiloja pois!!! =)

Nyt siivoamaan (lue: raivaamaan ensin lelut yms jotta voisi siivota *huokaus* ) ja sitten päiväkahvin keittoon! :wave:
 
nipsu07
ollaan lähdössä sop.valm.kurssille pian (ja siellä on kuulemma hyvää ruokaa, ja sitä on paljon :LOL: ) ja sitten onkin tiedossa tyttären leikkaus.jahka siitä on selvitty niin sitten palailen,jos vielä kelpaan kaikkine lihoineni sillon tänne teidän timmiin porukkaan mukaan. :)

Tsemppiä teille!
 
Heippa!
Ja ihan turha selitellä mitään,sanon suoraan että viikko mennyt ihan perseelleen. |O |O |O |O
Viime viikon paino oli 63.3kg ja tänään 64.3kg.
Siis kilo plussaa.
Se oli tiedossakin,pitsaa ja suklaata ja muuta paskaa tullu ahmittua ja liikkunut en ole yhtään.
Jotenkin meni kaikki into siinä kun kolmeen viikkoon ei lenkille päässyt kun oltiin kipeenä.
Nyt vaan ei huvittas lenkkeily eikäö muukaan. :headwall:
Täytyy tänään aloittaa taas kunnon kuntokuuri ja pisteiden lasku.'
Meinaan perjantaina ostaa nutriletin 5pvän kuurin. :kieh:
 
Voi voi. Paino siis 88.3 kg. Eilen puntari näytti -1kg ja kerkesin iloita että liikunta on alkanut vaikuttamaan mutta ei. Tää syönnin vähentäminen on niiiin vaikeeta. Eilen oli leivontapäivä ja syötyä tuli, masentavaa. Ei tää luku taida koskaan alkaa seiskalla. Mistä sitä sais voimia yrittää?
 
Aloituspaino:2.1.2008: 75kg
9.1.2008: 72.6 kg(-2.4)
16.1.2008: 72.2kg (-0.4)
23.1.2008: 71.4kg (-0.8)
30.1.2008: 69.4kg (-2.0)
6.2.2008: 69.1kg (-0.3)
13.2.2008: 68.5kg (-0.6)
20.2.2008: 68,3kg (-0.2)
paino tänään 27.2.2008: 67.5kg (0.8)
kokonaispudotus: 7.5kg
Siis uskomatonta että paino putoo, vaikka koko viikonlopun olin taas pisteittä, ei kyllä kauheita ylilyöntejä, mutta kuitenkin, tyytyväinen täytyy kuitenkin olla. saas nähdä seuraavalla viikolla, tänään on miehen 30:set perjantaina pitäis mennä pizzalle, ja sit onkin koululaisen hiihtoloma.. joten herkuteltua tulee, mutta täytyy muuten skarpata.
Nyt täytyy mennä vielä leipomaan loppuja juttuja.
Tsemppiä kaikille!!!
 
Viimeviikon painoni ei ole listassa mutta, ehkäpä Tipusella on nyt parempaa ajatetavaa että eipä haittaa katson ja katselkaa viesteistä jos kiinnostaa :LOL:

Meillä muksut molemmat kipeenä :'( Tytöllä kovaa kuumetta ja kauhea yskä / kurkunpääntulehdus! Pojalla pienempää laämpöa ja samnlainen yska! Saatiin tollanen höyrytyslaite tk:sta kotiin ja sillä kun pumppaa niin jo kehittyy äitinkin jalka ja käsilihakset, jotain hyötyä tästäkin taidista :LOL: Sais jo parantua kuitenkin noi kekarat kun ei ole oikein enää mitään tekemistä kotona kun ollaan oltu 4 pv sisällä |O

Joku kysyi liikkumisesta! Minä liikun jonkunverran töissä ja sitten käyn lenkeillä ja jumpissa, jumppaan myös kotona usein mutta, en jokapäivä! Ehkä yht 4 kertaa vk.

Nyt puurolle ja kahville! Ihanaa keväänjatkoa :hug:
 
Mä olin oikeassa vanhempieni vaa'an suhteen ja painoni on noussut 700g. Viime viikolla paino siis toisella vaa'alla näytti -1,1kg.Tiedä häntä mihin uskoa. Koetan taas tsempata ja alkaa liikkua, kun flunssakin on ohi ja ensi viikosta aloitan taas tarkemman mittaamisen. Onneksi vielä alle 80kg mennään. :|
:wave:
 
Pitkästä aikaa heips!
Mulla oli tuo laihdutus niin huonolla tolalla, ettei mitään järkeä..ei ollut oikeenlaista motivaatiookaan ja herkkuja tuli mätettyä välillä oikein kaksinkäsin :ashamed:
Sitten tuossa pari viikkoa sitten "heräsin" kun huomasin miehen laihtuneen, ja tällä hetkellä hänellä kiloja kuulemma -13. Siis olinhan tietty joka päivä miehen nähnyt ja tiennyt että heillä on parin työkaverin kanssa vedonlyönti tuon painon suhteen, mutta 13kg!
Ja, kävin tuossa kattomassa, et mulla oli viimeks täällä paino 81kg..tänä aamuna vaaka näytti 78,7kg. Onhan tässä mennyt aikaa, mutta yllättävän helpolla, pelkällä herkkujen rajoittamisella tippunut tuokin. Eilen oli viel herkkupäivä, syötiin ranskiksia ja donitsit.
Aattelin tänään tehdä mannapuuroa, jotenkin on jo jonkin aikaa tehnyt sitä mieli :p Mies osti eilen mehukeittoakin..nam, vesi nousee kielelle jo ajatuksestakin..
No, nyt tyttö kutsuu, pitää mennä!
Kovasti tsempityksiä kaikille, en oo nyt ehtinyt käydä edes lueskelemassa tääl, anteeksi siitä..
 
mitään raportoitavaa. viikko menny mässäillessä ja painoani en siis kirjaa :ashamed:
jotenkin en saa ittestäni irti ollenkaan mitään.

kaipa tämä tästä, en anna kyllä mennä männikköön tätä laihista kun hyvin on alkanut kerran. puhaltakaa muhun päin tsemppituulia =)

tulen kirjaa ens viikolla sitten taas lukuja
 
Unohdin eilen punnita itteni ja tänä aamuna tulos sitten oli 76,9kg. Eli tippunu on 600grammaa.l Jee!! Onneksi. Alko olemaan jo motivaatio hukassa ja jos ois tullu taas plussa tulos ni oisin kyllä vallan masentunut.

Nyt oon muutamana päivänä käyny joka aamu lenkillä ja on ollut kyllä piristävää. Alkaa päivä paljon reippaammin ku saa raitista ilmaa heti aamusta. Salilla kävin eilen, sitä ennen en sit käynytkään melkein kahteen viikkoon ku tuli kauhee yskä ja nuha. En oo vielä ihan kokonaan parastunu mut oli pakko päästä, meinaa nää seinät kaatuun päälle. Nyt sitten poika kauheessa köhässä. Kauheen kuulosta ku pikkunen yskii niin että tuntuu että tukehtuu :'(

No mutta.. Auringonpaistetta kaikille ja tsemppiä tähän urakkaan. Iso on urakka mut kyllä me pystytään siihen. Miettikää kuin ihana olo on sit kesällä ku ei tarvi peitellä itteensä mihinkään lakanoihin eikä makkarat pursua jos laittaa vähän tiukempaa toppia :LOL: Tähän pyrkikäämme!!!
 
no en. Hyvä jos kaks-kolme kertaa pääsen salille. Tai siis jaksan salille :ashamed: Lenkillä käyn silloin tällöin.. Nyt kyllä aattelin että käyn joka arki aamu jos on vaan kivat kelit ja miksei viikonloppusinkin. Mut jos ees nyt aluksi kävis muutaman kerran viikossa ni ois jo etiäpäin. Mut tavoitteena ois että keväällä sit ku aurinko paistaa ni kävis ainaki joka arkipäivä. Ja siis vaunujen kans kävelyllä, ei toki juoksemassa :LOL:
 
Kuopus ollut kuumeessa sunnuntaista asti. Ja nyt iski vissiin esikoisellekki.
Ja mulla on olo semmonen mikä varmaan holisteilla on. Mä oon herkkuholisti!. |O
Ihan hävettää, :ashamed: koko ajan pitäisi saada jotain hyvää. On ollut vähän epäsäännölliset nää päivä ja ruokarytmit, mut silti, ihan älytöntä.
Liikkumaan ei ole päässyt minkään vertaa. Jospa se jossain vaiheessa tästä taas... :/
 
Aloituspaino: 77,1kg
Paino nyt: 72,9kg
Pudotusta viikossa: 400g
Pudotusta yhteensä:4,2kg

Yksi viikko jäi välistä :ashamed: paino pysyi samassa. Nyt kaksi viikkoa tosi vähällä liikunnalla ja tosi paljolla herkuttelulla, joten hyvä tulos. Huomenna viikoksi ulkomaille ja saas nähä kuinkas käy...

Liikunnasta, liikun 4-10h viikossa salibandya, bodypumppia, spinningiä ym. Tällä ja viime viikolla vaan n.3h. Loman jälkeen pakko ryhdistäytyä!

 


Lähtöpaino 2.1.2008 83kg

viikkopunnitus 9.1.2008 -1,8kg
viikkopunnitus 16.1.2008 -0,500kg
viikkopunnitus 23.1.2008 +0,300g
viikkopunnitus 30.01.2008 - 1,1kg
viikkopunnitus 8.2.2008 +-0
viikkopunnitus 15.2.2008 -0,700kg
viikkopunnitus 22.2.2008 +0,100g
viikkopunnitus 29.2.2008 -1,5kg

Paino tällä hetkellä 77,8kg
Kokonaispudotus -5,2kg

Jess,mie sain itseni jälleen pidettyä kurissa. Hyvä mie!!! :D

Kiire jatkuu edelleen,tänään siivousta,huomenna leipomista ja sunnuntaina poikamme 1 vuotis juhlat. Koitan itse pitää näpit irti herkuista! ;)

Hienoja pudotuksia jälleen teillä muillakin,ja isot halit heille joilla plussa viikko. PERIKSI EI ANNETA!

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Arvatkaas että tuntui mukavalta kun ekaan kertaan mun yks työkaveri sanoi että "No nyt kyllä huomaa että sinä olet laihtunut!" :D Oli muuten mukava tunne kun joku huomas, äitini on jo aiemmin sanonut mutta, sitä ei lasketa, vois sanoo vaan myötätunnosta et motivaatio pysyy :LOL:

Kertokaas te jotka käytte salilla että millainen ohjelma teillä on? Eli millaisilla laitteilla ja kuinka pitkiä sarjoja? Kuinka kauan menee aikaa yhdellä kerralla?

Mä olen nyt käynyt ryhmäliikuntatunneilla goressa ja Vivessä ja kerran stepissä joka oli liian haastavaa, gore oli kivaa mutta, haastavaa! Onko Spinning kuinka rankkaa lähinnä easy tunnit? Pitäis sitäkin kokeilla!

Tsemppiä kaikille joilla nyt motivaation puute, kyllä se sieltä tulee ja kunhan kevät tulee aloittakaa sitten uudestaan rytinällä kesää kohti!!! :hug:
 
no niin,nyt olisi juhlat juhlittu. huh-huh,on ne vaan aina rankkoja päiviä ;) Ja niinhän siinä kävi että en mie ihan kokonaan ollut herkuttelematta viikonloppuna. Ihan vähän maistoin kääretorttua,suolaista piirakkaa ja kakkua lusikallisen :p Mutta loppu viikko sitten kevyemmin. Ja onhan nuo 1-vuotis synttärit vain kerran elämässä :whistle: :saint: :D

Mitenkäs muiden viikonloppu sujui?
Me ei oikein ulkoillakaan ehditty kun siivottiin ja sitten olikin vieraita aamusta iltaan. Meillä tosin aika harmaata,paikka paikoin liukasta. Tänään vähän lunta tuiskutti.

 

Yhteistyössä