Lähtöpaino 2.1.2008 83kg
viikkopunnitus 9.1.2008 -1,8kg
viikkopunnitus 16.1.2008 -0,500kg
viikkopunnitus 23.1.2008 +0,300g
viikkopunnitus 30.01.2008 - 1,1kg
viikkopunnitus 8.2.2008 +-0
viikkopunnitus 15.2.2008 -0,700kg
viikkopunnitus 22.2.2008 +0,100g
Paino tällä hetkellä 79,3kg
Kokonaispudotus -3,7kg
Ahistaapi tosiaan :kieh: Eli täällä kans yks jojoilija ilmoittautuu joukkoon harmaaseen :wave: :ashamed:
Surku hupaisa laihduttaja olen,männä viikolla söin karkkia ja pizzaa.. Kovin on rankka viikko takana ja sitten olen itseäni lohduttanut karkilla yms herkuilla. Vaan turha tässä on itselleen selitellä,tiukka linja sen olla pitäisi. :/
Huomenna vielä töihin (takana jo viisi pitkää päivää),sitten saa vähän huilia. Menen vasta tiistaina seuraavan kerran. Ensi viikon loppuna olisi sitten meidän " pienen miehen " 1-vuotis synttärit :heart: koitan pidättäytyä herkuista.
kai se on vaan laskettava noita pisteitä tarkasti sillä tällä tavalla mulla on vielä ensi syksynäkin paino samassa?!?!? Jaa pitääkin muistaa pyytää naapurilta painovartijoiden cd:tä lainaan. Hän joskus mainitsi että hänellä olisi sellainen,jos siitä saisin lisäpontta? =) Tosin en edelleenkään periksi anna, tyytyväinen siihenkin että muutama sentti on hävinnyt vyötäröstä ja lantiosta+reisistä. Mittanauha onneksi kertoo tuloksia myös :saint:
Mukavaa viikonloppua kaikille!!! Ensi viikolla pitäisi kiireen vähän helpottaa,jos ehtisin tännekin kirjoittelemaan paremmin kuulumisia.