Esteri :hug: Kyllä, asiat tärkeysjärjestykseen, kiloja ehtii murehtia myöhemminki..
Yhden miehen nainen: siirrytäänkö "kokonaan" tänne ja vaihdellaan täällä kuulumisia?
Noni, olihan se paino sitten noussut joulun ja vuoden vaihteen aikana, eli alkusaldo on 82,4 kg |O ja pituuttahan mulla tietääkseni on 168cm
Voisko siinä listassa näkyä ensin alkupaino, sitten viikko pudotus ja sit kokonais pudotus (tai sit nykyinen paino)? Ymmärtääkö kukaan? eli siis näkyis sekä se paljon on viikossa tippunut ja kokonaisuudessa.. esim.alkupaino 82,4 pudotus viikossa 1,2kg, nykyinen paino 78,4
Tämmönen suli mulla mieleen..
Nyt siis alkaa mulla hirveä tsemppi.. Oon niin itteeni kyllästyny ku tuntuu että aina vaan aijon ja aijon ja koskaan en saa mitään aikaseksi. Nyt on vähän motivaatiotakin ku painoin laitokselta lähtiessä 4kk sitten n.90 kg ja olen sentään jonkin verran onnistunut painoa pudottamaan. Mut vieläkään ei ennen raskautta sopivat vaatteet mahdu päälle (vaikka painan nyt suurinpiirtein samanverran ku eka neuvolassa |O ) ja se syö aika pahasti itsetuntoa. Olen päättänyt etten uusia farkkuja osta ennen ku entiset mahtuu päälle.. Siinä onkin tavoitetta.
Tänään ois mun vuoro käydä salilla. Meillä on siis miehen kans vuoro päivät salilla käymiseen ku on tuo pikku-ukko.. Viime yö oli aika haipakkaa joten toivottavasti jaksan lähtä eikä iske väsy :/ No pitää vähän Ediä juoda ni saa energiaa. Ja joo, ei oo hyväksi ku imettää mut eiköhän tuo ehdi elimistöstä suurinosa jo haihtua ennen seuraavaa imetystä.
Tietääkö kukaan Saako imettävä käyttää COLONIC PLUS nimistä kehonpuhdistajaa? Tekis mieli tämän mussutuksen jälkeen vähän puhdistaa tuota elimistöä? Tossa valmisteessa on vaan nokkos, voikukka ja koivunlehtijauhetta eli ihan luonnonjuttuja on..
Mulla on tuo punnituspäivä näin keskiviikkona ku tuo pv:n viikkoki sillon alkaa. Kuulostaa muuten hurjalta nuo joidenkin 20 pisteiden päiväsaldot, itellä ku on käytettävissä 31 pistettä ku täysimetän ja oikein onnistuneesti neki ylitty viime viikolla. Tätä täysimetystä ei taida jatkua enää kauaa joten iskostuu tuo todellisuus kohta mullekin
Oikein paljon tsemppiä meille kaikille!!! :wave: