vieras
Pakko ihmetellä, että mikä hinku se on paljastaa naamansa täällä taikka missään muuallakaan netissä!
34?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:profiilissa. vielä 3 minuuttia ..
No ohhoh, olipa outoa saada sullekin kasvot...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:profiilissa. vielä 3 minuuttia ..
Joo mä oon myös facebookissa ja kuljen ulkona ilman säkkiä, en arkaile nousta esiintymislavalle jne... Mikä ihme ero siin on missä sitä naamaansa näyttelee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko ihmetellä, että mikä hinku se on paljastaa naamansa täällä taikka missään muuallakaan netissä!
ei kun 43 vAlkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:34?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:profiilissa. vielä 3 minuuttia ..
YLLÄTYS et missasin jonku kuvan |O |O Ei kannattais tehdä kotitöitä taas se todistettin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kun 43 vAlkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:34?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:profiilissa. vielä 3 minuuttia ..
en oo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Harhaanjohtaja on 32
31-vuotiaaksi veikkaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:profiilista löytyy jonkunlainen kuva
en oo näytänks mä niin "vanhalta" jo :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:31-vuotiaaksi veikkaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:profiilista löytyy jonkunlainen kuva
No on niin pieni kuva....... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:en oo näytänks mä niin "vanhalta" jo :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:31-vuotiaaksi veikkaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:profiilista löytyy jonkunlainen kuva
Uusi veikkaus, 27 =)Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:en oo näytänks mä niin "vanhalta" jo :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:31-vuotiaaksi veikkaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:profiilista löytyy jonkunlainen kuva
osu ja upposAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Harhaanjohtajan arvioisin 27-vuotiaaksi.
Hmmm, 27?Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:profiilista löytyy jonkunlainen kuva
joulukuussa tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:No mä sanon, että Harhaanjohtaja on 28.
Itse en viitsi osallistua nimimerkistä johtuen.
Katsos, kerrankin osuinAlkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:osu ja upposAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Harhaanjohtajan arvioisin 27-vuotiaaksi.
14Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:eka kuva vissiin http://www.aijaa.com/v.php?i=6475374.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Katsos, kerrankin osuinAlkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:osu ja upposAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Harhaanjohtajan arvioisin 27-vuotiaaksi.
Ai kun ihanasti piristi päivää 33, on oikee ikä kuvassa. Mä oon epäilly että mua pidetään nuorempana vaan siks kun otin 7 v itteeni nuoremman miehen, ja että näytän sen seurassa nuoreltaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:25 sanon mä.Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Mä näyn profiilissa, mutta olen kertonut ikäni tuhanteen kertaan palstalla....