täytän 47 ensi kuussaAlkuperäinen kirjoittaja tiiru:Minä en itseasiassa tiedä. Sanon 42?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mun kuva on rohviilissa, on kaksikin kuvaa, mutta kaikki jo tietää miten vanha mä olen
täytän 47 ensi kuussaAlkuperäinen kirjoittaja tiiru:Minä en itseasiassa tiedä. Sanon 42?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mun kuva on rohviilissa, on kaksikin kuvaa, mutta kaikki jo tietää miten vanha mä olen
on se vuosimalli se numero s-postiosoitteessaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sähköpostiosoitteessa on numero vuosiluvusta?, mutta siihen en kyllä usko tai sitten palstailu nuorentaa. Tai alan kyllä luulemaan jo, että normaalisti vanhentuneet ei uskalla laittaa lainkaan kuviaan .
27Alkuperäinen kirjoittaja nereida:laittaisin kuvani arvattavaksi jos vain osaisin taidanpa tonne profiiliin laittaa.. hmm
21?Alkuperäinen kirjoittaja nereida:laittaisin kuvani arvattavaksi jos vain osaisin taidanpa tonne profiiliin laittaa.. hmm
yhäki se 27 tai ainaki niillämainAlkuperäinen kirjoittaja nereida:noni, vaihdoin uudestaan kuvaa Katotaas nyt! Eikä sitten kurkita mun edellisissä viestiketjuissa kirjoittamiani juttuja... siellä nimittäin yhdessä ketjussa tulee ikäni ilmi
EipAlkuperäinen kirjoittaja jeps:yhäki se 27 tai ainaki niillämainAlkuperäinen kirjoittaja nereida:noni, vaihdoin uudestaan kuvaa Katotaas nyt! Eikä sitten kurkita mun edellisissä viestiketjuissa kirjoittamiani juttuja... siellä nimittäin yhdessä ketjussa tulee ikäni ilmi
20Alkuperäinen kirjoittaja nereida:noni, vaihdoin uudestaan kuvaa Katotaas nyt! Eikä sitten kurkita mun edellisissä viestiketjuissa kirjoittamiani juttuja... siellä nimittäin yhdessä ketjussa tulee ikäni ilmi
23 ?Alkuperäinen kirjoittaja nereida:noni, vaihdoin uudestaan kuvaa Katotaas nyt! Eikä sitten kurkita mun edellisissä viestiketjuissa kirjoittamiani juttuja... siellä nimittäin yhdessä ketjussa tulee ikäni ilmi
Hankala arvailla kun kuvan yläpuolella on sähköpostios, missä on sun vmAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mun kuva on rohviilissa, on kaksikin kuvaa, mutta kaikki jo tietää miten vanha mä olen
Vasemman puoleinen noin 40, ehkä vähän alle... 38?Alkuperäinen kirjoittaja Kumma kulkija:Minäkin vaihdoin kuvaa jos nyt tulisi vähän lähemmäs oikeita vastauksia.. =) Ku meinasivat että kuvasta huono nähdä siksi tuli nii yläkanttiin, mene ja tiedä??
43Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mun kuva on rohviilissa, on kaksikin kuvaa, mutta kaikki jo tietää miten vanha mä olen
12v.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:eka kuva vissiin http://www.aijaa.com/v.php?i=6475374.jpg
25 sanon mä.Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan: