jee!Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:kaipa tän vois sit kelpuuttaa, ku jo toisen kerran tuli, täytyän siis loppuvuodesta 20.Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:20?Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:eka kuva vissiin http://www.aijaa.com/v.php?i=6475374.jpg
Minulla on poikavauva kyllä. Miksi ei voi olla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis tässäkö on tiiru, ei voi olla. Eikö tiiru ole jo perheellinen?
No eikös sen tuolta profiilistakin voi päätellä, että on perheellinen?? En tajunnut pointtiasi...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis tässäkö on tiiru, ei voi olla. Eikö tiiru ole jo perheellinen?
KiitänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikun sekoitin arvattavan kuvan tiiruun, mutta kyllä sinäkin olet nuoren näköinen, kun nyt kuvat kävin katsomassa .
Se arvattavassa kuvassa ollutkin on perheellinenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikun sekoitin arvattavan kuvan tiiruun, mutta kyllä sinäkin olet nuoren näköinen, kun nyt kuvat kävin katsomassa .
No eikös tässä tiiruakin arvailla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenut kuin tiiru on 26v. ja ajattelin että tarkoitettiin nyt arvattavaa henkilöä.
Mäkin olin arvattavana. Hauska kuulla mitä musta arvioidaan pelkän ulkonäön perusteellaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenut kuin tiiru on 26v. ja ajattelin että tarkoitettiin nyt arvattavaa henkilöä.
Tämä oli varmaan ajatellut minun olevan ap ja aloittaneeni ketjun Arvaa kuvan perusteella ikäniAlkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:No eikös tässä tiiruakin arvailla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenut kuin tiiru on 26v. ja ajattelin että tarkoitettiin nyt arvattavaa henkilöä.
No niin, kerros jo osuttiinko oikeaan?Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mäkin olin arvattavana. Hauska kuulla mitä musta arvioidaan pelkän ulkonäön perusteellaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenut kuin tiiru on 26v. ja ajattelin että tarkoitettiin nyt arvattavaa henkilöä.
Ei arvattuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No niin, kerros jo osuttiinko oikeaan?Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mäkin olin arvattavana. Hauska kuulla mitä musta arvioidaan pelkän ulkonäön perusteellaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenut kuin tiiru on 26v. ja ajattelin että tarkoitettiin nyt arvattavaa henkilöä.
Hei, ei ole kivaa pistää muita arvuuttelemaan ja sitten olla kertomattaAlkuperäinen kirjoittaja tiiru:Ei arvattuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No niin, kerros jo osuttiinko oikeaan?Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mäkin olin arvattavana. Hauska kuulla mitä musta arvioidaan pelkän ulkonäön perusteellaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenut kuin tiiru on 26v. ja ajattelin että tarkoitettiin nyt arvattavaa henkilöä.
Ja olen niin ilkeä etten paljastakaan Sitten voin kokeilla joskus uudestaan ja saan rehellisen vastauksen ilman että joku tietää
No harva se päivä tääkin palstailija sekoilee ja lukee väärinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Nuoren näköinen kuitenkin . Minä olen selvästi itse jo 80v., kun ei tällaista ketjua osaa seurata sotkeentumatta.
Minä en itseasiassa tiedä. Sanon 42?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mun kuva on rohviilissa, on kaksikin kuvaa, mutta kaikki jo tietää miten vanha mä olen
35?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mun kuva on rohviilissa, on kaksikin kuvaa, mutta kaikki jo tietää miten vanha mä olen
23Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:eka kuva vissiin http://www.aijaa.com/v.php?i=6475374.jpg