Aloitetaas uusi;Arvaa kuvan perusteella ikäni?

  • Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti
e
Olava tossa ekassa kuvassa huulipunan sävy ei sovi sulle, ja tätikampaus, lasit ja paksut kulmakarvat tekee tosi vanhan näköiseksi, samoin kukonaskelkuvioinen poolo... Hyvinkin kävisi about viiskymppisestä. Ihosta toki näkee ettet ihan niin vanha ole...
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
mun kuva on rohviilissa, on kaksikin kuvaa, mutta kaikki jo tietää miten vanha mä olen :D
Hankala arvailla kun kuvan yläpuolella on sähköpostios, missä on sun vm :LOL:
näinpä, mutta olen kyllä aika monesti jo täällä mainostanut olevani liki 5-kymppinen :)
Yllättävän nuoren näköinen olet kyllä tuossa kuvassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Olava tossa ekassa kuvassa huulipunan sävy ei sovi sulle, ja tätikampaus, lasit ja paksut kulmakarvat tekee tosi vanhan näköiseksi, samoin kukonaskelkuvioinen poolo... Hyvinkin kävisi about viiskymppisestä. Ihosta toki näkee ettet ihan niin vanha ole...
Mun anoppi on yli viisikymmentä ja on tosiaan paljon nuoremman näköinen kuin wm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Olava tossa ekassa kuvassa huulipunan sävy ei sovi sulle, ja tätikampaus, lasit ja paksut kulmakarvat tekee tosi vanhan näköiseksi, samoin kukonaskelkuvioinen poolo... Hyvinkin kävisi about viiskymppisestä. Ihosta toki näkee ettet ihan niin vanha ole...
Mä oonki erakoitunu kotiäiti :D mulle on ihan yks lysti miltä mä kotonani näytän :D mutta kiitti vinkeistä, ehkä sitten ku ohki lähen ni teen asialle jotain ;)
 
Suzyanne
Täällä kyllä kaikki vakkarit tietää ikäni, mutta ne jotka ei tiedä, voi arvata, profiilissa kuva.

*muoks* tai laitetaan nyt tännekin kuva.


Tässä vielä sellainen jossa ei rypyt näy. =)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

siin on toinen ilman meikki ja viikkoa ennen otettu ennenku pätkäsin hiukset :D
40-45
Onneks mulla ei ole kriisiä ikäni suhteen :D te heitätte hienosti yläkanttiin :D[/quote]

No herranen aika mitä arvauksia, eihän susta mitenkään voi luulla että olisit yl 40!! Korkeintaan 30-32 v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Olava tossa ekassa kuvassa huulipunan sävy ei sovi sulle, ja tätikampaus, lasit ja paksut kulmakarvat tekee tosi vanhan näköiseksi, samoin kukonaskelkuvioinen poolo... Hyvinkin kävisi about viiskymppisestä. Ihosta toki näkee ettet ihan niin vanha ole...
Mun anoppi on yli viisikymmentä ja on tosiaan paljon nuoremman näköinen kuin wm.
onkohan sulla Phoebsi väärä lainaus, tossa puhutaan kyllä Olavasta, jonka lyhenne nimestä ei ole wm
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Olava tossa ekassa kuvassa huulipunan sävy ei sovi sulle, ja tätikampaus, lasit ja paksut kulmakarvat tekee tosi vanhan näköiseksi, samoin kukonaskelkuvioinen poolo... Hyvinkin kävisi about viiskymppisestä. Ihosta toki näkee ettet ihan niin vanha ole...
Mun anoppi on yli viisikymmentä ja on tosiaan paljon nuoremman näköinen kuin wm.
onkohan sulla Phoebsi väärä lainaus, tossa puhutaan kyllä Olavasta, jonka lyhenne nimestä ei ole wm
On, katsoin väärin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
mun kuva on rohviilissa, on kaksikin kuvaa, mutta kaikki jo tietää miten vanha mä olen :D
Hankala arvailla kun kuvan yläpuolella on sähköpostios, missä on sun vm :LOL:
näinpä, mutta olen kyllä aika monesti jo täällä mainostanut olevani liki 5-kymppinen :)
Yllättävän nuoren näköinen olet kyllä tuossa kuvassa...


no lähikuvassa en nyt niin nuoren näköinen ole, uurteet ja rypyt näkyy
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
No, wm näyttää lähemmäs kuusikymppiseltä. Suzyanne taas vähän päälle nelikymppiseltä, onpa muuten söpö poika profiilissa :heart:
Se on mun pieni poika. :heart: :heart:

Tuokin arvaus yläkanttiin, muttei enää kovin paljon. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
No, wm näyttää lähemmäs kuusikymppiseltä. Suzyanne taas vähän päälle nelikymppiseltä, onpa muuten söpö poika profiilissa :heart:
Suzyanne ei kyllä näytä pätkääkään yli 35 vuotiaalta...
no sä oletkin ihan ensimmäinen täällä ja irl joka on sitä mieltä että näytän 13 vuotta vanhemmalta kuin olen, mutta poikkeushan vahvistaa säännön :)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
No, wm näyttää lähemmäs kuusikymppiseltä. Suzyanne taas vähän päälle nelikymppiseltä, onpa muuten söpö poika profiilissa :heart:
Se on mun pieni poika. :heart: :heart:

Tuokin arvaus yläkanttiin, muttei enää kovin paljon. =)
41 ja puol? :D
En kerro ihan vielä, jos joku arvaa vielä. =)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
päästetään jännityksestä :) oon tasan 30 :D
Minusta olet kasvoiltasi rypyttömämpi kuin moni muu ikäisesi, mutta siinä lyhythiuksisessa kuvassa näytät minusta siksi ikäistäsi vanhemmalta, koska sinulla on meikissä ja vaatteissa kylmiä värejä, luulenpa että lämpimät sopisivat sinulle paremmin.

Sinulla on todella kaunit silmät, ja iho. :flower:
 

Yhteistyössä