nyt meni aika pahasti vikaanAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:34Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
nyt meni aika pahasti vikaanAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:34Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
En mä usko kuitenkaan :snotty: Hyvä että tupakkia saan ostettua ilman et henkkareita kysytään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Pikkumusta päälle ja korkkarit jalkaan, ja hiukset ylös, niin voisit ehkä päästä just ja just.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ei haittaa Täytyis varmaan koittaa päästä sisään k-24 baariinAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Sori kun arvelin vähän vanhemmaksi.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:We have a winner! 21Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Essie on 21 tai 22?
27?Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:nyt meni aika pahasti vikaanAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:34Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
26?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:hetken rohviilissa
antakaa tulla :snotty:
28?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:hetken rohviilissa
eiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:27?Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:nyt meni aika pahasti vikaanAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:34Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
25?Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:eiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:
mulla on ihan sellainen mielikuva että meillä olisi ollut aiemmin jotain erimielisyyttä ulkonäöstä, sun ulkonäöstäsi, se oli niitä ketjuja joissa arvostelit muita ja kehuit itseäsi kun olet edelleen kaunis ja laitettu, etkä ole päästänyt itseesi rupsahtamaan kuten muut äidit, väitit että ns erilaiset äidit saavat negatiivista palautetta...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Niin, ei kannata harmistuaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mikäli mä oikein olen nähnyt sä veikkaat muitakin vanhemmaksi kuin he todellisuudessa ovat...mutta kuten sanoit onhan se katsojasta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Eikös nämä ole ihan katsojasta kiinni? Muista sinä näytät nuoremmalta, minusta et tosiaankaan.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Suzyanne ei kyllä näytä pätkääkään yli 35 vuotiaalta...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:No, wm näyttää lähemmäs kuusikymppiseltä. Suzyanne taas vähän päälle nelikymppiseltä, onpa muuten söpö poika profiilissa :heart:
no sä oletkin ihan ensimmäinen täällä ja irl joka on sitä mieltä että näytän 13 vuotta vanhemmalta kuin olen, mutta poikkeushan vahvistaa säännön
eiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:28?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:hetken rohviilissa
eiAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:26?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:hetken rohviilissa
26?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:eiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:28?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:hetken rohviilissa
Pikkasenko kaivelet vanhojaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mulla on ihan sellainen mielikuva että meillä olisi ollut aiemmin jotain erimielisyyttä ulkonäöstä, sun ulkonäöstäsi, se oli niitä ketjuja joissa arvostelit muita ja kehuit itseäsi kun olet edelleen kaunis ja laitettu, etkä ole päästänyt itseesi rupsahtamaan kuten muut äidit, väitit että ns erilaiset äidit saavat negatiivista palautetta...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Niin, ei kannata harmistuaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mikäli mä oikein olen nähnyt sä veikkaat muitakin vanhemmaksi kuin he todellisuudessa ovat...mutta kuten sanoit onhan se katsojasta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Eikös nämä ole ihan katsojasta kiinni? Muista sinä näytät nuoremmalta, minusta et tosiaankaan.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Suzyanne ei kyllä näytä pätkääkään yli 35 vuotiaalta...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:No, wm näyttää lähemmäs kuusikymppiseltä. Suzyanne taas vähän päälle nelikymppiseltä, onpa muuten söpö poika profiilissa :heart:
no sä oletkin ihan ensimmäinen täällä ja irl joka on sitä mieltä että näytän 13 vuotta vanhemmalta kuin olen, mutta poikkeushan vahvistaa säännön
Ihan sellainen mielikuva on että olisin sanonut ettet nyt kuvissasi mitä tänne olet laittanut mikään hirveän erilainen äiti ole, nätti kyllä mutta et mikään kaunotar, mutta tietysti voi olla että kuvat eivät ole tehneet sulle oikeutta...
Hiuksista, kulmakarvoista ja koruista :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:näytänkö mä oikeesti noin vanhalta apua pitää ruveta kyllä tekemään jotain
voitteko muuten kertoa että mistä päättelette mun olevan sen ikäinen?
mä sanoisin että se on toi tyyli.Noi hiukset ja meikkiAlkuperäinen kirjoittaja kultapossu:näytänkö mä oikeesti noin vanhalta apua pitää ruveta kyllä tekemään jotain
Minä en kai arvaillut sun ikää, mutta joskus joillain on sellainen katse, tai kampaus tai vaan olemus että näyttää vanhemmalta kuin onkaan.Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:näytänkö mä oikeesti noin vanhalta apua pitää ruveta kyllä tekemään jotain
Mä arvioisin sinutkin ehkä 26-vuotiaaksi. Mut mä olenkin näissä yleensä ihan käsiAlkuperäinen kirjoittaja kultapossu:näytänkö mä oikeesti noin vanhalta apua pitää ruveta kyllä tekemään jotain
Oho, menisit mun 12 vuotiaasta pikkusiskostaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana:eka kuva vissiin http://www.aijaa.com/v.php?i=6475374.jpg
ok hiuksissa on kasvatus kesken joten siksi näyttää tolta. Mutta kulmakarvat ja korut siis tarkastukseenAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Hiuksista, kulmakarvoista ja koruista :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:näytänkö mä oikeesti noin vanhalta apua pitää ruveta kyllä tekemään jotain
sinähän se niin tunnut tekevänAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Pikkasenko kaivelet vanhojaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mulla on ihan sellainen mielikuva että meillä olisi ollut aiemmin jotain erimielisyyttä ulkonäöstä, sun ulkonäöstäsi, se oli niitä ketjuja joissa arvostelit muita ja kehuit itseäsi kun olet edelleen kaunis ja laitettu, etkä ole päästänyt itseesi rupsahtamaan kuten muut äidit, väitit että ns erilaiset äidit saavat negatiivista palautetta...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Niin, ei kannata harmistuaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mikäli mä oikein olen nähnyt sä veikkaat muitakin vanhemmaksi kuin he todellisuudessa ovat...mutta kuten sanoit onhan se katsojasta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Eikös nämä ole ihan katsojasta kiinni? Muista sinä näytät nuoremmalta, minusta et tosiaankaan.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Suzyanne ei kyllä näytä pätkääkään yli 35 vuotiaalta...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:No, wm näyttää lähemmäs kuusikymppiseltä. Suzyanne taas vähän päälle nelikymppiseltä, onpa muuten söpö poika profiilissa :heart:
Ihan sellainen mielikuva on että olisin sanonut ettet nyt kuvissasi mitä tänne olet laittanut mikään hirveän erilainen äiti ole, nätti kyllä mutta et mikään kaunotar, mutta tietysti voi olla että kuvat eivät ole tehneet sulle oikeutta...
22?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:hetken rohviilissa
Tuossa kuvassa menisit kyllä paljon vanhemmasta. Et sä siinä mitenkään rupsahtaneelta näytä mutta tyyli on jotenkin sellainen että ton kuvan perusteella en osais arvata alle 20-vuotiaaksiAlkuperäinen kirjoittaja kultapossu:Mä oon 19 :ashamed: