Aloitetaas uusi;Arvaa kuvan perusteella ikäni?

  • Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
näytänkö mä oikeesti noin vanhalta :D apua pitää ruveta kyllä tekemään jotain :D

voitteko muuten kertoa että mistä päättelette mun olevan sen ikäinen? :D
Hiuksista, kulmakarvoista ja koruista :snotty:
ok :D hiuksissa on kasvatus kesken joten siksi näyttää tolta. Mutta kulmakarvat ja korut siis tarkastukseen :D
Toi kuva taitaa olla webbikameralla otettu (?) niin sekin voi tehdä kulmiin raskaan vaikutelman, malli sinäänsä on mun mielestä ok mutta sun kulmat on aika raskaan näköiset =) Vähemmän ehostusta tai sit uus malli kenties :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
sinähän se niin tunnut tekevän :)
En nytkään ala väitellä sun kanssasi. Kiitos kuitenkin että tässäkin ketjussa kerrot vääriä asioita minusta, siinä aloittamassani ketjussa yritin korjata virheeni monta kertaa mutta ERÄILLE se ei mennyt jakeluun :whistle:




Se miltä näytät mun silmissä ei liity vanhoihin ketjuihin, miten liittyisi kun veikkasin toistakin henkilöä vanhemmaksi kuin tämä oli? Olet aika itsekäs jos kuvittelet että jaksaisin jotain vanhoja juttuja täällä miettiä, mutta kiitti kun toit ne esille! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
No, wm näyttää lähemmäs kuusikymppiseltä. Suzyanne taas vähän päälle nelikymppiseltä, onpa muuten söpö poika profiilissa :heart:
Suzyanne ei kyllä näytä pätkääkään yli 35 vuotiaalta...
no sä oletkin ihan ensimmäinen täällä ja irl joka on sitä mieltä että näytän 13 vuotta vanhemmalta kuin olen, mutta poikkeushan vahvistaa säännön :)
Eikös nämä ole ihan katsojasta kiinni? Muista sinä näytät nuoremmalta, minusta et tosiaankaan.
mikäli mä oikein olen nähnyt sä veikkaat muitakin vanhemmaksi kuin he todellisuudessa ovat...mutta kuten sanoit onhan se katsojasta kiinni :)
Niin, ei kannata harmistua ;)
mulla on ihan sellainen mielikuva että meillä olisi ollut aiemmin jotain erimielisyyttä ulkonäöstä, sun ulkonäöstäsi, se oli niitä ketjuja joissa arvostelit muita ja kehuit itseäsi kun olet edelleen kaunis ja laitettu, etkä ole päästänyt itseesi rupsahtamaan kuten muut äidit, väitit että ns erilaiset äidit saavat negatiivista palautetta...
Ihan sellainen mielikuva on että olisin sanonut ettet nyt kuvissasi mitä tänne olet laittanut mikään hirveän erilainen äiti ole, nätti kyllä mutta et mikään kaunotar, mutta tietysti voi olla että kuvat eivät ole tehneet sulle oikeutta...
phoepsi oli kyllä jossain kisassa kuvineen, harmi etten muista tähän hätään mikä se oli.
Siinä oli kyllä laitettuna, mutta ihan tavallisen näköinen, mukavan muttei mikään suurenluokan kaunotar.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Hiuksista, kulmakarvoista ja koruista :snotty:
ok :D hiuksissa on kasvatus kesken joten siksi näyttää tolta. Mutta kulmakarvat ja korut siis tarkastukseen :D
Mun mielestä oot tosi nätti! Jos jotain itsessäs muutat, niin vaalenna vähän kulmia. Muuta ei mun mielestä tarttis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
sinähän se niin tunnut tekevän :)
mutta sama se sovitaan pois että mä näytän 60-vuotiaalta sun mielestä
Hei, älä välitä. Minäkin olen palstalla saanut kuulla näyttäväni 60-vuotiaalta :D
huvittaa lähinnä, juuri se ainoa palstalainen jonka ulkonäköä olen jollain tapaa arvostellut ts. en ole ylitsevuotavasti kehunut arvioi minut vanhemmaksi kuin kukaan koskaan aiemmin...hassu sattuma :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
phoepsi oli kyllä jossain kisassa kuvineen, harmi etten muista tähän hätään mikä se oli.
Siinä oli kyllä laitettuna, mutta ihan tavallisen näköinen, mukavan muttei mikään suurenluokan kaunotar.
Mulla olis kans tällainen muistikuva. Mistäköhän ketjusta sen kuvan löytäis? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kumma kulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
näytänkö mä oikeesti noin vanhalta :D apua pitää ruveta kyllä tekemään jotain :D

voitteko muuten kertoa että mistä päättelette mun olevan sen ikäinen? :D
Noin kävi mullekki ku uskaltauduin täällä uteleen ikääni tuntemattoman mielestä, pahasti yläkanttiin. :D Pakko kai uskoo ku palsta tietää!! :whistle:
No kun mä menin värjäämään mun blondit hiukset tummiks niin näytin kuulemma reippaasti yli kolmekymppiseltä :ashamed:
 




noh, tässä on pari muuta kuvaa sitten :D toinen joulukuulta ja toinen maaliskuulta, hiusväri vaan vähän muuttunu (haalistunu) ja noissa kuvissa hiukset suoristettu :)

niin ja muuten saa samalla vinkata että minkäväriset hiukset mulle sopisi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:




noh, tässä on pari muuta kuvaa sitten :D toinen joulukuulta ja toinen maaliskuulta, hiusväri vaan vähän muuttunu (haalistunu) ja noissa kuvissa hiukset suoristettu :)

niin ja muuten saa samalla vinkata että minkäväriset hiukset mulle sopisi :)
näidenkin kuvien perusteella sanoisin 26 ainakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
noh, tässä on pari muuta kuvaa sitten :D toinen joulukuulta ja toinen maaliskuulta, hiusväri vaan vähän muuttunu (haalistunu) ja noissa kuvissa hiukset suoristettu :)

niin ja muuten saa samalla vinkata että minkäväriset hiukset mulle sopisi :)
Tumma ehdottomasti =) Vaikka ihan tummanruskea =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
phoepsi oli kyllä jossain kisassa kuvineen, harmi etten muista tähän hätään mikä se oli.
Siinä oli kyllä laitettuna, mutta ihan tavallisen näköinen, mukavan muttei mikään suurenluokan kaunotar.
Mulla olis kans tällainen muistikuva. Mistäköhän ketjusta sen kuvan löytäis? :whistle:
Ei tarvitse olla kummoinen etsivä löytääkseen mun kuvan. Hassua, ettei saa sanoa vastakkaista mielipidettä kenestäkään täällä, heti ollaan kimpussa, Peppari taas ensimmäisten joukossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
sinähän se niin tunnut tekevän :)
En nytkään ala väitellä sun kanssasi. Kiitos kuitenkin että tässäkin ketjussa kerrot vääriä asioita minusta, siinä aloittamassani ketjussa yritin korjata virheeni monta kertaa mutta ERÄILLE se ei mennyt jakeluun :whistle:




Se miltä näytät mun silmissä ei liity vanhoihin ketjuihin, miten liittyisi kun veikkasin toistakin henkilöä vanhemmaksi kuin tämä oli? Olet aika itsekäs jos kuvittelet että jaksaisin jotain vanhoja juttuja täällä miettiä, mutta kiitti kun toit ne esille! :flower:
ai TÄSSÄKIN ketjussa, mitkäs ne muut ketjut ovat joissa puhun sinusta, omasta mielestäni en sinusta paljon puhu, johtuen siitä periaatteestani että jos ei hyvää sanottavaa ole, niin parempi olla hiljaa.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
sinähän se niin tunnut tekevän :)
En nytkään ala väitellä sun kanssasi. Kiitos kuitenkin että tässäkin ketjussa kerrot vääriä asioita minusta, siinä aloittamassani ketjussa yritin korjata virheeni monta kertaa mutta ERÄILLE se ei mennyt jakeluun :whistle:




Se miltä näytät mun silmissä ei liity vanhoihin ketjuihin, miten liittyisi kun veikkasin toistakin henkilöä vanhemmaksi kuin tämä oli? Olet aika itsekäs jos kuvittelet että jaksaisin jotain vanhoja juttuja täällä miettiä, mutta kiitti kun toit ne esille! :flower:
ai TÄSSÄKIN ketjussa, mitkäs ne muut ketjut ovat joissa puhun sinusta, omasta mielestäni en sinusta paljon puhu, johtuen siitä periaatteestani että jos ei hyvää sanottavaa ole, niin parempi olla hiljaa.
Mä en edes muistanut sun sanomisia ennen kuin toit ne esiin, en siis ala nyt niin kuin en silloinkaan vänkäämään sun kanssa. Mun mielestä näytät vanhalta, muiden mielestä et. Mitä sitten?! Kannattaako alkaa makuasioista kiistelemään?
 
oisko
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
noh, tässä on pari muuta kuvaa sitten :D toinen joulukuulta ja toinen maaliskuulta, hiusväri vaan vähän muuttunu (haalistunu) ja noissa kuvissa hiukset suoristettu :)

niin ja muuten saa samalla vinkata että minkäväriset hiukset mulle sopisi :)
Ylemmässä 27v Alemmassa 20v
Kuvakulma, ilme yms. vaikuttaa näköjään tosi paljon.
 

Yhteistyössä