Aloitetaas uusi;Arvaa kuvan perusteella ikäni?

  • Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Minkä puheiden?
No etkös se sä ollut joka hehkutti ettet sä ainakaan anna ittes repsahtaa ja arvostelit äitejä jotka ei niin jaksanu pitää huolta ulkonäöstään?
Niin kuin sanoin wm:lle tuolla aikaisemmin ja niin kuin sanoin siinä ketjussa, ei mun tarkoitus ollut arvostella ketään. Pyysin sitä anteeksikin siinä mutta minkäs minä voin sille että ei mene ymmärrykseen. On ihan eri asia sitä paitsi sanoa ettei anna itsensä rupsahtaa ja että pitää itsestään huolta kuin väittää olevansa kaunis. Sellaista en ole väittänyt koskaan =)
No sori, mutta siitä sai tosi helposti sen kuvan et pitäisit itteäs tosikin upeana tms, mut joo. Mä tykkään sun kirjoituksista ja palstapersoonasta muuten, eikä mulla oo mitään sua vastaan.
 
Te olette ihan naurettavia! Minä en sano jotain tarpeeksi nuoren näköiseksi niin tämä joku vetää herneet nenään ja sitten ihan kimpassa aletaan arvostella mun ulkonäköä? Ja kiitos vieras mun kuvan linkittämisestä =)

Onneksi mua ei haittaa se että minusta ei tykätä, olen tyytyväinen itseeni ja se riittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
phoepsi oli kyllä jossain kisassa kuvineen, harmi etten muista tähän hätään mikä se oli.
Siinä oli kyllä laitettuna, mutta ihan tavallisen näköinen, mukavan muttei mikään suurenluokan kaunotar.
Mulla olis kans tällainen muistikuva. Mistäköhän ketjusta sen kuvan löytäis? :whistle:
Ei tarvitse olla kummoinen etsivä löytääkseen mun kuvan. Hassua, ettei saa sanoa vastakkaista mielipidettä kenestäkään täällä, heti ollaan kimpussa, Peppari taas ensimmäisten joukossa.
eli jos joku ei pidä sinua suuren luokan kaunottarena, se johtuu vain siitä että minä näytän sinun mielestäsi vanhemmalta kuin olen , uskotko ihan tosissasi tuohon? Eli kukaan ei voi oikeasti ajatella että olet tavallisen nätti tyttö?
Mä en millään tavalla ole kommentoinut sitä että mun ulkonäköä täällä kommentoidaan. Tämän ketjun idea oli miten vanhalta/nuorelta ihmiset näyttää ja siihen vastasin.
no juurihan sä syytit kimppuun käymisestä mm. Pepparia joka nimenomaan kommentoi sun ulkonäköä, sulla taitaa olla lyhyt ja valikoiva muisti :D
Niin tosiaan on kun olen unohtanut SUN juttusi ja kommenttisi mutta Peppari on jäänyt mieleen. ;) Mutta mä en jaksa tätä enää, en ainakaan sun kanssa vääntämistä.
...eli sähän kommentoit sitä että sun ulkonäköä kommentoitiin...

mutta siinä olet kyllä oikeassa että tämä on ajan tuhlaamista puolin ja toisin !
 
vieras vain
Ei siis millään pahalla Phoebsi, ajattelin ettei haittaa kun oot sen tänne ennenkin laittanut ja profiilissakin on kuva :)

Myöntäisit vaan pois, että sun arvioissa oli vähän pirunsarvia mukana...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:
Ei siis millään pahalla Phoebsi, ajattelin ettei haittaa kun oot sen tänne ennenkin laittanut ja profiilissakin on kuva :)

Myöntäisit vaan pois, että sun arvioissa oli vähän pirunsarvia mukana...
Ei ollut, mutta tämän jälkeen ihan varmasti on. Mutta wm:n omia sanoja lainaten, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin olen hiljaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Te olette ihan naurettavia! Minä en sano jotain tarpeeksi nuoren näköiseksi niin tämä joku vetää herneet nenään ja sitten ihan kimpassa aletaan arvostella mun ulkonäköä? Ja kiitos vieras mun kuvan linkittämisestä =)

Onneksi mua ei haittaa se että minusta ei tykätä, olen tyytyväinen itseeni ja se riittää.
Essiehän pyysi sulta anteeksi.
Aika loukkaavaa muuten on sulta olettaa ettei porukat täällä omaa omia mielipiteitä, vaan ovat kuin pässit liean päässä.

Ja mitä tulee tykkäämiseen ehkä sunkin kannattaisi joskus miettiä miksi susta ei tykätä ( tosin en ole kyllä huomannut sun olevan mitenkään epäsuosiossa), jos puhutaan ihan yleisellä tasolla niin todella usein sä kommentoit hyvin ikävästi ja töksäyttelevästi monille ihmisille täällä.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Te olette ihan naurettavia! Minä en sano jotain tarpeeksi nuoren näköiseksi niin tämä joku vetää herneet nenään ja sitten ihan kimpassa aletaan arvostella mun ulkonäköä? Ja kiitos vieras mun kuvan linkittämisestä =)

Onneksi mua ei haittaa se että minusta ei tykätä, olen tyytyväinen itseeni ja se riittää.
Essiehän pyysi sulta anteeksi.
Aika loukkaavaa muuten on sulta olettaa ettei porukat täällä omaa omia mielipiteitä, vaan ovat kuin pässit liean päässä.

Ja mitä tulee tykkäämiseen ehkä sunkin kannattaisi joskus miettiä miksi susta ei tykätä ( tosin en ole kyllä huomannut sun olevan mitenkään epäsuosiossa), jos puhutaan ihan yleisellä tasolla niin todella usein sä kommentoit hyvin ikävästi ja töksäyttelevästi monille ihmisille täällä.
Voidaanko jatkaa tätä vaikka yv:llä jos sun on ihan pakko saada sanoa jotain?


 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:
Ei siis millään pahalla Phoebsi, ajattelin ettei haittaa kun oot sen tänne ennenkin laittanut ja profiilissakin on kuva :)

Myöntäisit vaan pois, että sun arvioissa oli vähän pirunsarvia mukana...
Ei ollut, mutta tämän jälkeen ihan varmasti on. Mutta wm:n omia sanoja lainaten, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin olen hiljaa.
no se onkin hyvä periaate, aiemmin et ole sitä osannut noudattaa, siis muitakin asiayhteyksiä tällä palstalla ajatellen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Te olette ihan naurettavia! Minä en sano jotain tarpeeksi nuoren näköiseksi niin tämä joku vetää herneet nenään ja sitten ihan kimpassa aletaan arvostella mun ulkonäköä? Ja kiitos vieras mun kuvan linkittämisestä =)

Onneksi mua ei haittaa se että minusta ei tykätä, olen tyytyväinen itseeni ja se riittää.
Essiehän pyysi sulta anteeksi.
Aika loukkaavaa muuten on sulta olettaa ettei porukat täällä omaa omia mielipiteitä, vaan ovat kuin pässit liean päässä.

Ja mitä tulee tykkäämiseen ehkä sunkin kannattaisi joskus miettiä miksi susta ei tykätä ( tosin en ole kyllä huomannut sun olevan mitenkään epäsuosiossa), jos puhutaan ihan yleisellä tasolla niin todella usein sä kommentoit hyvin ikävästi ja töksäyttelevästi monille ihmisille täällä.
Voidaanko jatkaa tätä vaikka yv:llä jos sun on ihan pakko saada sanoa jotain?
jos tunnet tarvetta lähettää Yv:tä senkun vaan, mutta mä en pidä tätä "keskustelua" sen arvoisena, yksityisesti kirjoittelen vain henkilöille joilla on jotain sanottavaakin, eli mun osalta tämä päättyy tähän, olen jo liikaa tuhlannut aikaa tähän täysin hedelmättömään sanan vaihtoon.
 
naapuri
Phoebsi, pakko nyt taustalta kommentoida. Olen jo pidempään ihmetellyt tarvettasi luoda itsestäsi "upeampaa" kuvaa kuin mitä oletkaan. Kuinka pidät itsestäsi huolta, et anna itsesi lösähtää jne. Hyvä niin. Mutta kirjoituksistasi paistaa oman itsesi pönkittäminen muiden kustannuksella.
Ps, sultakin se mahamakkara näyttää löytyvän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
harmaana voin laittaa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6475698.jpg
47?
No huh huh. Tuossa kuvassa olen 32v. Onneksi kukaan ei todellakaan livenä luule noin vanhaksi. Vasta kysyttiin papereita alkossa.
no toi kuvakulma ei ole paras mahdollinen, mutta et sä silti 47 vuotiaalta näytä, oikeastaan aika vaikea arvioida, kuva suoraan edestä olisi ollut parempi
 
Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:
Phoebsi, pakko nyt taustalta kommentoida. Olen jo pidempään ihmetellyt tarvettasi luoda itsestäsi "upeampaa" kuvaa kuin mitä oletkaan. Kuinka pidät itsestäsi huolta, et anna itsesi lösähtää jne. Hyvä niin. Mutta kirjoituksistasi paistaa oman itsesi pönkittäminen muiden kustannuksella.
Ps, sultakin se mahamakkara näyttää löytyvän.
Eipä mulla ole mitään tarvetta tuoda mitään kuvaa esiin, mutta täytyy tosiaan olla ARVAAMATTA kenenkään ikää täällä, saa itse paskaa niskaan.

Ja kuten sanoin, en ole missään väittänyt olevani laiha enkä kaunis ;)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:


tässä vielä yks kuva noin parin vuoden takaa ja mietin myös tota hiusväriä mutta en sit tiiä.
mulla tosin itelläni on aika tummanruskeet hiukset luonnostaan niin tummanruskeissa sit ei näkyis juurikasvukan niin hyvin: :D

MUOKS: anteeks nyt menee ihan ot... tää oli sit viimenen kuva: D
Kaunis, nuori nainen, ja minusta näytät tarkalleen ikäiseltäsi. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
harmaana voin laittaa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6475698.jpg
47?
No huh huh. Tuossa kuvassa olen 32v. Onneksi kukaan ei todellakaan livenä luule noin vanhaksi. Vasta kysyttiin papereita alkossa.
No ei varmana luule 47! :eek: Joku vaan kiusaa...
Jospa sitä oisikin vielä 47 vuotiaana saman näköinen kuin nyt:)
 

Yhteistyössä