31 =)Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Sennin iän olen joskus jostain lukenut mutten muista mikä se on, kuvan perusteella veikkasin alta kolmekymppistä, siinä 25-28v?
31 =)Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Sennin iän olen joskus jostain lukenut mutten muista mikä se on, kuvan perusteella veikkasin alta kolmekymppistä, siinä 25-28v?
Se oli se Trendilehden kansikuvakisa. En mä kyllä sitä ketjua enää varmastikaan löydä...Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mulla olis kans tällainen muistikuva. Mistäköhän ketjusta sen kuvan löytäis?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:phoepsi oli kyllä jossain kisassa kuvineen, harmi etten muista tähän hätään mikä se oli.
Siinä oli kyllä laitettuna, mutta ihan tavallisen näköinen, mukavan muttei mikään suurenluokan kaunotar.
Täh?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Se oli se Trendilehden kansikuvakisa. En mä kyllä sitä ketjua enää varmastikaan löydä...Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mulla olis kans tällainen muistikuva. Mistäköhän ketjusta sen kuvan löytäis?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:phoepsi oli kyllä jossain kisassa kuvineen, harmi etten muista tähän hätään mikä se oli.
Siinä oli kyllä laitettuna, mutta ihan tavallisen näköinen, mukavan muttei mikään suurenluokan kaunotar.
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:sulla ei taida olla masokistin taipumuksia kuten mullaAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Säästän, en teitä, vaan itseni järkytykseltä, kun saan tietää kuinka vanhana minua oikeasti pidetään. Pidän kynsin ja hampain illuusioistani, että näytän edes vähän ikäiseltäni :snotty:
24 v.Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:http://www.aijaa.com/v.php?i=6476817.jpg
Tässä kuussa otettu kuva, pojan 3-vee synttäreiltä :heart:
Jossain Trendilehden kisassa muistan kasvosi nähneeni. Täällä oli joskus joku linkki sinne, joku muukin täältä oli osallistunut. Sori, jos näin väärin. Oli kyllä hyvin sun näköinen henkilö siinä..Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Täh?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Se oli se Trendilehden kansikuvakisa. En mä kyllä sitä ketjua enää varmastikaan löydä...Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mulla olis kans tällainen muistikuva. Mistäköhän ketjusta sen kuvan löytäis?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:phoepsi oli kyllä jossain kisassa kuvineen, harmi etten muista tähän hätään mikä se oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:24 v.Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:http://www.aijaa.com/v.php?i=6476817.jpg
Tässä kuussa otettu kuva, pojan 3-vee synttäreiltä :heart:
Nyt tulee korville *flaisk*Alkuperäinen kirjoittaja Rane:KAIKKI TE NÄYTÄTTE YLI 55V
enkai mä nyt noin vanhalta näytäAlkuperäinen kirjoittaja ?:27Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:profiilissa kuva
Et mun mielestäni, 22?Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:enkai mä nyt noin vanhalta näytäAlkuperäinen kirjoittaja ?:27Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:profiilissa kuva
oon joskus ikäni sanonu teille... papereita kysytään jos tupakkia ostan, nyt se vielä ärsyttää muttei ehkä enää muutaman vuoden päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Et mun mielestäni, 22?Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:enkai mä nyt noin vanhalta näytäAlkuperäinen kirjoittaja ?:27Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:profiilissa kuva
oon 25....Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No en kai minä nyt muista mikä sun ikäs on...... B) 20?
Mä kävin ostamassa tupakkia BadHairDay pipo päässä ja multa kysyttiin paperit en voi sanoa että olisin loukkaantunut
18-20Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mun kuva on profiilissa :ashamed:
Jipii jipii- tämä päivä on kuin onkin pelastettu :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:18-20Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mun kuva on profiilissa :ashamed:
26?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mun kuva on profiilissa :ashamed:
Siis ihan samaa katsoin, että kyllä on tuoreen näköiset kasvot. Ihana iho ja älyttömän kaunis. Käsittämätön. Ihana.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Oho, menisit mun 12 vuotiaasta pikkusiskostaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana:eka kuva vissiin http://www.aijaa.com/v.php?i=6475374.jpg
minua sanottiin 34 vuotiaaksi ja olin vaan tyytyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mua arvataan täällä heti kolmekymppiseksi, niin en viitsi laittaa.
Varmaan joo niin. Mutta et kai sä luullut, että kun mua sanotaan kolmekymppiseks, oisin tyytyväinen? :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minua sanottiin 34 vuotiaaksi ja olin vaan tyytyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mua arvataan täällä heti kolmekymppiseksi, niin en viitsi laittaa.
Rohkeasti vaan. Näytän minäkin jonkun mielestä 47-vuotiaalta. Ei tämä ole niin vakavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Varmaan joo niin. Mutta et kai sä luullut, että kun mua sanotaan kolmekymppiseks, oisin tyytyväinen? :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minua sanottiin 34 vuotiaaksi ja olin vaan tyytyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mua arvataan täällä heti kolmekymppiseksi, niin en viitsi laittaa.
No en mä laita nyt, koska en sitten kestä sitä kumminkaan. Oikeassa elämässä ei kukaan arvele kumminkaan kolmekymppiseksi ja ajattelen mieluusti että asia on niin, miten ihmiset sanovat.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Rohkeasti vaan. Näytän minäkin jonkun mielestä 47-vuotiaalta. Ei tämä ole niin vakavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Varmaan joo niin. Mutta et kai sä luullut, että kun mua sanotaan kolmekymppiseks, oisin tyytyväinen? :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minua sanottiin 34 vuotiaaksi ja olin vaan tyytyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mua arvataan täällä heti kolmekymppiseksi, niin en viitsi laittaa.