Aloitetaas uusi;Arvaa kuvan perusteella ikäni?

  • Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
phoepsi oli kyllä jossain kisassa kuvineen, harmi etten muista tähän hätään mikä se oli.
Siinä oli kyllä laitettuna, mutta ihan tavallisen näköinen, mukavan muttei mikään suurenluokan kaunotar.
Mulla olis kans tällainen muistikuva. Mistäköhän ketjusta sen kuvan löytäis? :whistle:
Se oli se Trendilehden kansikuvakisa. En mä kyllä sitä ketjua enää varmastikaan löydä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
phoepsi oli kyllä jossain kisassa kuvineen, harmi etten muista tähän hätään mikä se oli.
Siinä oli kyllä laitettuna, mutta ihan tavallisen näköinen, mukavan muttei mikään suurenluokan kaunotar.
Mulla olis kans tällainen muistikuva. Mistäköhän ketjusta sen kuvan löytäis? :whistle:
Se oli se Trendilehden kansikuvakisa. En mä kyllä sitä ketjua enää varmastikaan löydä...
Täh?
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Säästän, en teitä, vaan itseni järkytykseltä, kun saan tietää kuinka vanhana minua oikeasti pidetään. Pidän kynsin ja hampain illuusioistani, että näytän edes vähän ikäiseltäni :snotty:
sulla ei taida olla masokistin taipumuksia kuten mulla :D
Peesi! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
phoepsi oli kyllä jossain kisassa kuvineen, harmi etten muista tähän hätään mikä se oli.
Siinä oli kyllä laitettuna, mutta ihan tavallisen näköinen, mukavan muttei mikään suurenluokan kaunotar.
Mulla olis kans tällainen muistikuva. Mistäköhän ketjusta sen kuvan löytäis? :whistle:
Se oli se Trendilehden kansikuvakisa. En mä kyllä sitä ketjua enää varmastikaan löydä...
Täh?
Jossain Trendilehden kisassa muistan kasvosi nähneeni. Täällä oli joskus joku linkki sinne, joku muukin täältä oli osallistunut. Sori, jos näin väärin. Oli kyllä hyvin sun näköinen henkilö siinä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
profiilissa kuva
27
enkai mä nyt noin vanhalta näytä :eek:
Et mun mielestäni, 22?
oon joskus ikäni sanonu teille... papereita kysytään jos tupakkia ostan, nyt se vielä ärsyttää muttei ehkä enää muutaman vuoden päästä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua arvataan täällä heti kolmekymppiseksi, niin en viitsi laittaa.
minua sanottiin 34 vuotiaaksi ja olin vaan tyytyväinen :D
Varmaan joo niin. Mutta et kai sä luullut, että kun mua sanotaan kolmekymppiseks, oisin tyytyväinen? :/
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua arvataan täällä heti kolmekymppiseksi, niin en viitsi laittaa.
minua sanottiin 34 vuotiaaksi ja olin vaan tyytyväinen :D
Varmaan joo niin. Mutta et kai sä luullut, että kun mua sanotaan kolmekymppiseks, oisin tyytyväinen? :/
Rohkeasti vaan. Näytän minäkin jonkun mielestä 47-vuotiaalta. Ei tämä ole niin vakavaa. :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua arvataan täällä heti kolmekymppiseksi, niin en viitsi laittaa.
minua sanottiin 34 vuotiaaksi ja olin vaan tyytyväinen :D
Varmaan joo niin. Mutta et kai sä luullut, että kun mua sanotaan kolmekymppiseks, oisin tyytyväinen? :/
Rohkeasti vaan. Näytän minäkin jonkun mielestä 47-vuotiaalta. Ei tämä ole niin vakavaa. :D
No en mä laita nyt, koska en sitten kestä sitä kumminkaan. :) Oikeassa elämässä ei kukaan arvele kumminkaan kolmekymppiseksi ja ajattelen mieluusti että asia on niin, miten ihmiset sanovat.
 

Yhteistyössä