M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marjo:minä aloitan huomenna
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei.
Muutin ruokavaliotani jo neljä viikkoa sitten. En oikeastaan laihduta. ...en tarvitse olla nälässä enkä jää mistään paitsi, mutta painoa on pudonnut kuutisen kiloa.![]()
T. nimim. hyödyttömiin nälkälaihiksiin kyllästynyt
Alkuperäinen kirjoittaja marjo:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei.
Muutin ruokavaliotani jo neljä viikkoa sitten. En oikeastaan laihduta. ...en tarvitse olla nälässä enkä jää mistään paitsi, mutta painoa on pudonnut kuutisen kiloa.![]()
Kerrotko, kiltti, minulle, miten.........
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja marjo:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei.
Se on se tämän sanan kirosana. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja marjo:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja marjo:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei.
Heh, ja MELKEIN osasin kirjottaa..![]()
Siis tämän palstan kirosana (...sitä ei saa täällä ääneen sanoa, mut jos kuiskaan vaan sun korvaan sanan karppaus)
Alkuperäinen kirjoittaja marjo:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja marjo:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei.
Heh, ja MELKEIN osasin kirjottaa..![]()
Siis tämän palstan kirosana (...sitä ei saa täällä ääneen sanoa, mut jos kuiskaan vaan sun korvaan sanan karppaus)
ok. kuiskaan takas, että kuiskaa mul vähän lisää.........
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kyse ei siis ole laihiksesta vaan elämäntapamuutoksesta. Mutta sellaisesta, jossa ei tarvitse kieltäytyä yhtään mistään, kunhan tiedostaa, mitä mistäkin valinnasta seuraa (mikä johtaa väistämättä siihen, että joitakin asioita ei edes halua). Koska homma perustuu kuitenkin valintoihin, se vaatiin alkuun asiaan perehtymistä. Ei voi tehdä valintoja, jos ei tiedä kaikkia vaihtoehtoja. )
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kyse ei siis ole laihiksesta vaan elämäntapamuutoksesta. Mutta sellaisesta, jossa ei tarvitse kieltäytyä yhtään mistään, kunhan tiedostaa, mitä mistäkin valinnasta seuraa (mikä johtaa väistämättä siihen, että joitakin asioita ei edes halua). Koska homma perustuu kuitenkin valintoihin, se vaatiin alkuun asiaan perehtymistä. Ei voi tehdä valintoja, jos ei tiedä kaikkia vaihtoehtoja. )
No toi ei nyt ihan pidä paikkansa ettei tarvis mistään kieltäytyä. Induktiovaihe on aina tosi tiukka ja alkuunsa saa ihmetellä, että mitä sitä oikein voi suuhunsa laittaa. Mut suosittelen joka tapauksessa, tuolla saa elämänsä ja terveytensä ihan oikeasti muutettua. Itselläni jo -10kg ilman kituutusta(ja enempää ei oikeestaan tarvi edes lähtä
)
Alkuperäinen kirjoittaja hei:...ehkä mä ajattelen asian näin, et jos on valinnut karppauksen, tekee jo siinä sen ainoan tarvittavan valinnan eli hiilareiden valinta tai strategiasta riippuen karsinta. ...eli siis niin. Sen jälkeen areena on täysin vapaa. Eikai kukaan kuvittelekaan, että karppaus ja hampparit tai karkkipussi mahtuu samaan junaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Sen jälkeen areena on täysin vapaa. Eikai kukaan kuvittelekaan, että karppaus ja hampparit tai karkkipussi mahtuu samaan junaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minna:ottakaa mut messiin!kymmenen kiloa kun tippuis oisin tyytyväinen!
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja hei:...ehkä mä ajattelen asian näin, et jos on valinnut karppauksen, tekee jo siinä sen ainoan tarvittavan valinnan eli hiilareiden valinta tai strategiasta riippuen karsinta. ...eli siis niin. Sen jälkeen areena on täysin vapaa. Eikai kukaan kuvittelekaan, että karppaus ja hampparit tai karkkipussi mahtuu samaan junaan?![]()
Tuota just ajoin takaa - sellainen joka teilaisi karppauksen mennen, tullen ja palatessa, sanoisi kans, että no pitäähän siinä kieltäytyä, ja että esim. paikkareissa saa syödä karkkeja jos ei mee pisteet yli. Mut karppauksella on omat etunsa, kuten makeanhimon häviäminen kokonaanJa itse sain sen aikaiseksi vain pitkällä induktiolla, muutoin alkoi tehdä mieli vaikka sun mitä. Tänään oon syönyt muuten sokeroitua ruusunmarjakeittoa ja pari keksiä kahvin kans. Sormet on niin turpeat hiilareista etteivät nyrkkiin mene :/ |O
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ja saahan niitä karkkeja karpatessakin syödä, jos tahtoo (pointti kuitenkin se, että yleensä niitä ei oikeasti edes tahdo=tee mieli, jolloin niistä ei tarvitse kieltäytyäkään.).
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei.
Kerro miten teit ton?! Sama aika ja lukemat olis tavote. Tuntuu, että nälässä tässä ollaan... mä siis aloitin jo tänään.