V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="Hetkinen";28975215]Seksielämäkö on suurin huolenaihe jos mies alkanut tissuttelemaan joka viikonloppu[/QUOTE]
Tämä mullakin pisti silmään!
Tämä mullakin pisti silmään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinusta parempi olisi, että minä kärsisin miehen saadessa vapaasti elää elämäänsä kuten tykkää? Miksi minun valinnanvapauteni tulee olla rajoitetumpaa kuin miehen?
Sinusta parempi olisi, että minä kärsisin miehen saadessa vapaasti elää elämäänsä kuten tykkää? Miksi minun valinnanvapauteni tulee olla rajoitetumpaa kuin miehen?
Tarkennatko miten sinä siitä kärsisit? Mitä pahaa se Data sulle tekisi?
Mä en ole koskaan kärsinyt milläänlailla siitä että mies on palannut hissukseen kotiin riennoista. Aamulla olen hipsinyt minä hiljaa makuuhuoneesta pois ja viettänyt normaalisti aikaa lasten kanssa sanoen että isi nukkuu. Jossain vaiheessa tarjoilen ehkä juotavaa ja hiukopalaa sänkyyn, sieltä se sitten tyytyväisenä heräilee ja kaikki on aivan normaalisti, ilman draamaa.
Eli täältä löytyi esimerkki miten olet kieltänyt miestäsi toimimasta. Hän ei omassa kodissaan saa olla humalassa tai krapulassa.
Yksi hyvä vaihtoehto on rakastajan ottaminen. Tällöin tavatessa ollaan usein puhtaita, laittauduttu, kiihkeällä ja iloisella mielellä.
Jaha, tässkin siis olen poikkeus, kun mua ei seksi pöhnässä kiinnosta. Tai ainakaan vehkeet ei pelaa![]()
No et ole. Näin olen kuullut monen muunkin miehen sanovan.
Jos on itse selvinpäin, niin toisen humalatila on ihan turn off.
Oo ilmanKyllä, ällöttävää kyllä miesten tosiaan tekee mieli seksiä kännissä.
Naisten taas harvoin tekee mieli kännistä ja haisevaa miestään.
Joten vink vink, jos joku mies ei ole tätä tajunnut, tästä sen voi nyt opiskella. Paras esileikki naisen viettelyyn ei ole kalja eikä viina.
Mikään ei oo kauheampaa kuin päihtynyt, haiseva mies, joka luulee olevansa panomestari