Ällöttää, kun mies haluaa seksiä vain kännissä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinusta parempi olisi, että minä kärsisin miehen saadessa vapaasti elää elämäänsä kuten tykkää? Miksi minun valinnanvapauteni tulee olla rajoitetumpaa kuin miehen?

Vielä tässä sun sanavalinnassa pistää silmään jokin. Miksi sinä kärsisit jos rakkaimpasi saisi "elää vapaasti"? (onhan data ilmeisesti hyväkäytöksinen)

koetko tasapainoa vain kun joku on talutusremmissäsi?

Sinusta parempi olisi, että minä kärsisin miehen saadessa vapaasti elää elämäänsä kuten tykkää? Miksi minun valinnanvapauteni tulee olla rajoitetumpaa kuin miehen?

Tarkennatko miten sinä siitä kärsisit? Mitä pahaa se Data sulle tekisi?

Mä en ole koskaan kärsinyt milläänlailla siitä että mies on palannut hissukseen kotiin riennoista. Aamulla olen hipsinyt minä hiljaa makuuhuoneesta pois ja viettänyt normaalisti aikaa lasten kanssa sanoen että isi nukkuu. Jossain vaiheessa tarjoilen ehkä juotavaa ja hiukopalaa sänkyyn, sieltä se sitten tyytyväisenä heräilee ja kaikki on aivan normaalisti, ilman draamaa.

Tarkennatko miten sinä siitä kärsisit? Mitä pahaa se Data sulle tekisi?

Mä en ole koskaan kärsinyt milläänlailla siitä että mies on palannut hissukseen kotiin riennoista. Aamulla olen hipsinyt minä hiljaa makuuhuoneesta pois ja viettänyt normaalisti aikaa lasten kanssa sanoen että isi nukkuu. Jossain vaiheessa tarjoilen ehkä juotavaa ja hiukopalaa sänkyyn, sieltä se sitten tyytyväisenä heräilee ja kaikki on aivan normaalisti, ilman draamaa.

Meillä tuo onnistuu sekä mieheltä että minulta.

[QUOTE="heli";28975488]Meillä tuo onnistuu sekä mieheltä että minulta.[/QUOTE]

Ei oo meilläkään mies koskaan valittanu kun minä oon ollu baanalla. Ja toisinaan olen tullut kotiin yöllä, toisinaan minut on haettu kaverin luota kotiin aamulla kun olen kutsunut kyydin.

Eli täältä löytyi esimerkki miten olet kieltänyt miestäsi toimimasta. Hän ei omassa kodissaan saa olla humalassa tai krapulassa.

Eihän tuossa minua ole kielletty. Astrolabe sanoi lähtevänsä itse äidilleen. Jos vielä sattuisi olemaan krapula, niin moni varmasti arvostaisi että lapset eivät ole paikalla. Enemmän minua häiritsisi se etten saisi nukkua niin pitkään kuin haluan tuollaisen jälkeen.

[QUOTE="Vieras";28975146]Okei! Miehesi tulee juhlistaan kotiin vain nukkumaan, sinä pakenet ÄIDILLESI? Jep jep.[/QUOTE]

Taitaa olla aivan sama sille, mikä astron vastaa yhtään mihinkään. Vieras naljailee siitä jokatapauksessa.

[QUOTE="Hetkinen";28975215]Seksielämäkö on suurin huolenaihe jos mies alkanut tissuttelemaan joka viikonloppu[/QUOTE]

Ei ole suurin huolenaihe, mutta yksi kuitenkin.