Allergiset huomio!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitulainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokeilepa jättää se uusi muovifrotee pois. Muovien valmistuksessa käytetään todella paljon kemikaaleja..
nenäsuhkeita:
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Categories/Silmat_korvat_ja_nena/Nenan_kostutus_ja_tukkoisuus

Sekään siis frotee ei voi olla ongelman aiheuttaja, koska sellaista ei ole ollut kuin kuukauden päivät tuolla sängyssä ja oireet tosiaan ovat olleet melkein puoli vuotta!!
Kiitos teille kaikille avusta. Tämä nainen varaa ajan lasten allergialääkärille ja ostaa uuden tyynyn. Katsotaan sitten miten käy!!! Itse en keksi mikä sen voisi aiheuttaa. Se tyyny?? Kuiva huoneilma??? Sängystä en sen usko johtuvan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Noppana:
Oikeesti kinkkinen juttu. Käy lasten allergialääkärillä! Ns. tavalliset lääkärit voi vain pahentaa tilannetta ;->

Vinkki!
KOska en tiedä missä ap asuu, niin en tiedä onko kyseisellä paikkakunnalla yliopistollista sairaalaa. Enivei, jos asut suhteellisen lähellä yliopistollista sairaalaa, ja olet menossa yksityiselle, niin googlaa netista esim. allergiapuolen ylilääkärin nimen. Sitten vain selvität missä yksityisellä ottaa vastaa ja sinne. Tai sitten menet terveyskeskukseen ja pyydät = vaadit lähetteen allergiapolille.

Kaikki allergialääkärit eivät ole päteviä! Veljeni kävi kolmella allergialääkärillä ja kaikki sanoivat, että kyseessä ei ole allergia, vaan henkiset ongelmat, joten ryhdistäydy. Neljänneltä lääkäriltä hän vaati lähetteen Tyksiin allergiapuolelle ja siellä sitten selvitettiin, että kyseessä oli kemikaaliyliherkkyys. Mutta sairaus pääsi liian pahaksi ja nyt on elämä pilalla. Kiitos mm. kahdelle Mehiläisen allergialääkärille, jotka eivät tarjonneet muuta kuin henkisiä ongelmia vaihtoehdoksi!

tässä pikku kylässä ei kyllä ole yliopistollista sairaalaa, mutta voisi sanoa, että meillä on melkeinpä yhtä pitkä matka sekä Turkuun että Tampereelle. Onko jollain tiedossa näillä paikkakunnilla hyviä allergialääkäreitä. Minä itse olen kanssa törmännyt jos jonkinlaisiin allergialääkäreihin!!!! Yksi puhui vain histamiineista ja niiden vapautumisista yms. Ei ollut kiinnostunut mistään muusta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja iitulainen:
tässä pikku kylässä ei kyllä ole yliopistollista sairaalaa, mutta voisi sanoa, että meillä on melkeinpä yhtä pitkä matka sekä Turkuun että Tampereelle. Onko jollain tiedossa näillä paikkakunnilla hyviä allergialääkäreitä. Minä itse olen kanssa törmännyt jos jonkinlaisiin allergialääkäreihin!!!! Yksi puhui vain histamiineista ja niiden vapautumisista yms. Ei ollut kiinnostunut mistään muusta!!!

Minulla on tiedossa ihan huippu lasten allergialääkäri Helsingissä, jos tänne jaksatte ajella. Kysy yv:llä, jos kiinnostaa.

Home on täysin mahdollista, uusissakin taloissa valitettavasti. Soita kunnan terveystarkastaja käymään tai voitte ottaa ilmamittauksia. Ja noin uusi talo - vastuuaika myyjällä voimassa tai rakentajalla!