Allekirjoittakaa pliis miun tekemä adressi?

Tää oli hyvä adressi. Tosin en itse sitä enää tarvitse sinällään kun oma ruoka-aineallergikko on jo 2v eli perunasoseita ei enää käytetä, eikä ole juuri koskaan hirmusesti käytettykkää. Hedelmäsoseita kylläkin ;) Eli allekirjoitin :wave:
 
hopeapaju
Erittäin hyvä idea! Meidän esikoinen oli vauva-aikana peruna-allergikko ja johan oli hankalaa löytää lihasoseita ilman perunaa. Ja meillä oli vain peruna-allergia... Saati sitten kun on muita lisänä...
 
minä
Ihan ok adressi, mutta eikö esim. bataattisose ole aika helppo tehdä itsekin? Ja muutenkin noi soseet johon tulee vaan yhtä makua? Meillä siis tehdään soseet itse ja pakastetaan iso satsi. En ole itse kokenut hankalaksi tehdä itse soseita, kun tekee paljon kerralla ja on aina pakastimessa jotain valmista.
 
Minäkin laitoin s-postia jollekin lastenruokafirmalle (en muista enää mille ) kun keskimmäisellä oli tosi laajat allergiat. Kysyin että kun on mustikka sosetta niin miksi ei voi olla esim.pelkkää vadelma sosetta. Niin heidän vastaus oli,että kun on niin erilaisia allergioita olemassa niin on hankalaa tehdä sellaisia soseita jotka kaikille sopisi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ME2 4:
hyvä idea mutta onko ajateltu loppuun asti....esim kauppoja...kuinka paljon tuollainen vaatii hyllytilaa jos pelkästään yhden ruoka-aineen kanssa tilaa menee monta pätkää.....
No voi kamala, kyllä aurinkoiselle, ja kaiken maailman sekasikiöpurkille on tilaa :snotty:

Allekirjoitin :wave:
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja LilliMenninkäinen:
Minäkin laitoin s-postia jollekin lastenruokafirmalle (en muista enää mille ) kun keskimmäisellä oli tosi laajat allergiat. Kysyin että kun on mustikka sosetta niin miksi ei voi olla esim.pelkkää vadelma sosetta. Niin heidän vastaus oli,että kun on niin erilaisia allergioita olemassa niin on hankalaa tehdä sellaisia soseita jotka kaikille sopisi...
Ei se nyt ole niin vaikeaa tehdä itse sitä vadelmasosetta.
 

Yhteistyössä