Allekirjoittakaa pliis miun tekemä adressi?

Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:
Sitä minäkin ihmettelen että miksei voi itse tehdä soseita? Varsinkin jos niihin tulee vain yhtä-kahta ainetta ja ei halua mitään lisäaineita?
Pitäiskö noiden purkkiruokavalmistajien muka tehdä pieniä eriä joka ikistä kasvista erikseen joku sose?
Sinä et ilmeisesti sisäistänyt asian pointtia.
 
joo
nämä ovat ihan kauniita ideoita, mutta kauppiaan lapsena sanoisin, että suurinta osaa ihan yksittäisistä ruoka-aineista mahdotonta pitää valikoimissa. Ehkä jotkut suuret hypermerketit pystyy semmoiseen, mutta tavallisella kauppiaalla ei mitään mahdollisuutta. Valikoima on jo nyt valtava. Kuitenkin menekki varmasti pieni koska ilman allergioita yksittäisten makujen syöntiaika todella lyhyt. Ihanahan se olisi antaa pelkkää bataattia tms valmiina, mutta ei sitä yksinään montaa kertaa syödä, jos ei lapsella allergioita ilmene. Toki rapsit, sitruunahapot yms valmistajat voisivat paremmin huomioida.
 
Ajatus on todella hyvä, allekirjoitin :)
Joku valopää ihmeteli miksei voi tehdä soseita itse?
Voi varmaan joo, mutta joskus ois kiva päästä vähän helpomalla; ainakin mökkireisuilla, matkoilla, kiireessä jne.
 
Valitettavasti ulosanti on vähän heikko kun yksi on sylissä ja toinen riippuu toisessa kädessä aina päivällä ja illalla on iltakooma päällä ja ei jaksa edes ajatella.. :D Sitä se on meillä tää pikkulapsiperheen elämä. Mut siis tulin kuitenkin ymmärretyksi nähtävästi kun on kohta 90 nimeä kasassa.
 
Melizza
Alkuperäinen kirjoittaja ggggg:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
:D Eikai me mitään tappelua saaha aikaan tänne pelkästä adressin allekirjoittamisesta... :LOL:
No ilmeisesti joku ääliö haluaa
Olen siis ääliö kun yritin antaa vaihtoehtoja ja sanoa, että ruotsista voi tilata :D Etkö kestä sitä että ongelmaan voi olla ratkaisu ja siten sinun katkeruudelle ei enää olekkaan mitään syytä?
Olen erittäin pahoillani, että allergisen perheen äitinä en ole tarvinnut esim. kantaa ruokia mukanani vaan olen saanut tilata esim. ravintolassa myös lapsilleni sopivaa ruokaa tai kylässä huomioitu aina ruokavaliomme. En enää puutu tähän asiaan tämän enempää...pyydän anteeksi, että yritin auttaa.
 

Yhteistyössä