ALLEKIRJOITA VETOOMUS TURVALLISEN LAPSUUDEN PUOLESTA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiniMyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tanja Saarela: Pedofiilit pakkohoitoon
17.1.2008 00:40

Kansanedustaja Tanja Saarela (kesk) kävi allekirjoittamassa eilen IS:n verkkosivujen vetoomuksen lasten seksuaalista hyväksikäyttöä vastaan.

- Olen ajanut näitä asioita jo kauan ja ollut pitkään sitä mieltä, että Suomen nykyinen rangaistuskäytäntö on aivan liian lievä lasten seksuaalisen hyväksikäytön suhteen - minun on todella vaikea ymmärtää sitä. Välillä tuntuu, että nykyisenkin lain puitteissa olisi mahdollista langettaa pedofiileille kovempia tuomioita, mutta jostain syystä niin ei tehdä, Saarela lataa.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1476895

Lapsiasiavaltuutettu tukee IS:n vetoomusta
15.1.2008 07:52

Lapsiasiavaltuutettu Maria Kaisa Aula pitää IS:n vetoomusta lasten seksuaalista hyväksikäyttöä vastaan hyvänä asiana.

- Seksuaalisen hyväksikäytön aiheuttavat vauriot ovat niin valtavan pitkällisiä ja syvällisiä, että kaikki toimet niiden ehkäisemiseksi ovat tarpeen.

Aulan mielestä aihetta pitäisi käsitellä enemmän myös lasten parissa työskentelevien koulutuksessa.

Hyväksikäyttöä voi olla vaikea tunnistaa lapsesta, koska se tuntuu niin kamalalta asialta.

Pitäisi lisätä ammattilaisten taitoja tunnistaa oireet, hän toteaa.
IS

1476539-vetoomus65.jpg

En allekirjoita mitään netissä.
Kerran allekirjoitin jonkun täältä saaman linkin perusteella ja sieltä se nimi ja paikkakunta nousee esiin, jos laittaa haun omalla nimellä. Mulla ei ole kaimoja.

Alkuperäinen kirjoittaja hi:
En allekirjoita mitään netissä.
Kerran allekirjoitin jonkun täältä saaman linkin perusteella ja sieltä se nimi ja paikkakunta nousee esiin, jos laittaa haun omalla nimellä. Mulla ei ole kaimoja.

ja työ sellanen, että todellakaan asiakkaiden ei tarvitse tietää millä paikkaunnalla asun. (pieni)

ihan oikeestikko luulette tollasten vaikuttavan?että pedarit nyt tälläsestä ottaa itteesä niskasta kiinni ja lopettaa vastenmielisen toimintansa!ÄLKÄÄ JAKSAKO!jos teille vasta on selvinny viimosen kymmenen vuoden aikana että lapsia yleensäkkään käytetään hyväksi,niin oikeestikko joku luulee sen loppuvan kun "on paljon allekirjottautuneita netissä"?????????voin kertoa että ettei moinen hyväksikäyttö ole mikään uusi juttu...muistelee aikaa "kultaisen lapsuuden" 40 v sitten!!

JEEEEEEEEEE!Menenmpäs minäkin napsauttamaan allekirjoitukseni ja voin sitten kauhistella ja ihmetellä seuraavat kymmenen vuotta maailman menoa!..julmaa se on ja julmemmaksi muuttuu,mutta onneksi vuonna 2008 allekirjotin NETISSÄ vetoomuksen!;);)
ouh jeeeah!

Yhteistyössä