ALLEKIRJOITA VETOOMUS TURVALLISEN LAPSUUDEN PUOLESTA!

janeminttu
Missäköhän minun nimi luuraa? laitoin jo pari pv sitten ja ei näy listassa enkä voi uudestaan laittaa.. Onko teidän nimet siellä? minne minun on hävinnyt? Sitä vaan että kun joku muukin ihmetteli tuota vähäistä määrä jotka ovat allekirjoittaneet, ei ihme jos nimet häviää listalta ja ei voi uudestaan nimeensä laittaa..prkl! Katoin sukunimen kohdalta ja sitten etunimen kirjaimen kohdalta, jos olis sattunu moka.. Suututtaa kun on kuiteskiin tärkee saada kaikkien äänet näkyville.

Päivitämme listaa kerran päivässä. Teknisistä syistä joitakin yksittäisiä allekirjoituksia saattaa puuttua listasta. Jos et löydä nimeäsi, voit allekirjoittaa vetoomuksen uudelleen.

Yritin uudelleen, mut herjaa et voi kirjottaa vaan kerran.... :eek:
Kait se sinne on jossaki vaiheessa tulossa... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:
Mun pikkuveljen ja äidin nimi löytyy.... muttei mun...? :eek:
Mistä sinä sen tarkistit? :ashamed:
Tässä linkki.... sivun alareunassa on sit toiset kirjaimet eriteltynä.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/muut.asp?id=1475923
Kiitos
Eipä mitään! :D

vieras
Ilta-Sanomien tiistaina avaamaan vetoomukseen turvallisen lapsuuden puolesta oli torstaiaamuun mennessä allekirjoittanut joIlta-Sanomien tiistaina avaamaan vetoomukseen turvallisen lapsuuden puolesta oli torstaiaamuun mennessä allekirjoittanut jo yli 50000 suomalaista!!

vieras
Joka kymmenes lapsi kokee hyväksikäyttöä
15.1.2008 06:01, päivitetty 16.01. 18:08

Väestöliitön kyselytutkimuksen mukaan jopa joka kymmenes lapsi on joutunut kokemaan joko seksuaalista koskettelua tai pakottamista.

Allekirjoita nyt IS:n vetoomus lasten seksuaalista hyväksikäyttöä vastaan.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1476019

vieras
Allekirjoita vetoomus turvallisen lapsuuden puolesta!

Vuonna 2006 poliisin tietoon tuli yli 1000 alle 15-vuotiaaseen lapseen kohdistunutta seksuaalirikosta; raiskausta, seksuaalista hyväksikäyttöä tai muuta seksuaalirikosta. Näiden rikosten määrä on 10 vuodessa liki kaksinkertaistunut, ja poliisin mukaan määrä on yhä kasvussa.

Lapsena koettu seksuaalinen väkivalta aiheuttaa usein uhrille elinikäisen trauman ja voi pilata loppuelämän.

Siksi me allekirjoittaneet vetoamme lasten puolesta.

Yhteistyössä