N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:aineenopettaja
6 vuotta opiskeltu ja tässä tulos? palkka noin 2500
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:LTO voi olla myös sosionomi -pohjainen ja eikös lääkäri ja sosiaalityöntekijä ole korkeakoulutettuja myös?
Sossu on maisteri.
Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:aineenopettaja
6 vuotta opiskeltu ja tässä tulos? palkka noin 2500
Alkuperäinen kirjoittaja ABCDEFG:Mä tiedän erään ihmisen, joka tienaa ainaki 4000 ? eikä ole käynyt peruskoulun jälkeen kuin ammattikoulun. Arvatkaa millä alalla on, mitä tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ABCDEFG:Mä tiedän erään ihmisen, joka tienaa ainaki 4000 ? eikä ole käynyt peruskoulun jälkeen kuin ammattikoulun. Arvatkaa millä alalla on, mitä tekee?
Paperimies
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ABCDEFG:Mä tiedän erään ihmisen, joka tienaa ainaki 4000 ? eikä ole käynyt peruskoulun jälkeen kuin ammattikoulun. Arvatkaa millä alalla on, mitä tekee?
Paperimies
Ehkä joskus olisi voinut ollakkin. Nyt veikkaisin yhtä uunoa joka ei ole eläissään koulukirjoja avannut peruskoulun jälkeen, paskan puhumisella/ilman moraalia tienaa ainakin tuon + bonukset
Alkuperäinen kirjoittaja Turhapuro:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ABCDEFG:Mä tiedän erään ihmisen, joka tienaa ainaki 4000 ? eikä ole käynyt peruskoulun jälkeen kuin ammattikoulun. Arvatkaa millä alalla on, mitä tekee?
Paperimies
Ehkä joskus olisi voinut ollakkin. Nyt veikkaisin yhtä uunoa joka ei ole eläissään koulukirjoja avannut peruskoulun jälkeen, paskan puhumisella/ilman moraalia tienaa ainakin tuon + bonukset
Ketä uunoa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ABCDEFG:Mä tiedän erään ihmisen, joka tienaa ainaki 4000 ? eikä ole käynyt peruskoulun jälkeen kuin ammattikoulun. Arvatkaa millä alalla on, mitä tekee?
Paperimies
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Itse aloitan: tiedottaja.
Maksaako plussa liksasi??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:sairaalalääkäri, kyseisellä erikoisalalla ei päivystetä