Alle 28-vuotiaana esikoisen saaneet! Koulutustasosi ja ikäsi nyt?

• Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Neilee harmaana
valmistuin 25-vuotiaana kun odotin ekaa lasta, toinen lapsi 30-vuotiaana. amk-tutkinto, asiantuntijatehtävissä nyt neljä vuotta. kotona olin putkeen yli 6 vuotta. en koskaan ymmärtänyt, kun mulle sanottiin että lapsia ei voi tehdä ennen kuin on työpaikka ja ura ja kotona ei ainakaan voi olla paria vuotta pidempään. kaikki onnistui juuri niin kuin olin itse ajatellutkin :)

"..."
heh, lukio, ikää 22, toinen tulossa, vielä vähän auki, mitä teen, kun lapset on isompia, todennäkösesti työllistän itse itseni. Suunnitelmia kun on aika monen näkösiä..

Pojan sain 19v:na.
Kouluja yritin käydä mut eka valmis tutkinto 28v:nä.
Nyt 2ammattia taskussa ja opiskelen kolmatta johon valmistun syyskuussa ja jos siitä ei tärppää niin kenties jalostan eteenpäin.
Ja ikää 30v.

meillä
Lapset syntyneet kun oli 24 ja 27, olin lääkiksessä, valmistuin lääkäriks 4 kki kuopuksen syntymän jälkeen (vimppa tentti jäi raskauden viime vaiheiden vuoksi vähän roikkuun). Erikoislääkäritutkinto 42-vuotiaana, kaksi eri terapeuttitutkintoa viimeisen parin vuoden aikana. Ikäni nyt 48.

Me saatiin esikoinen mun ollessa just täyttänyt 23v. olin vajaan vuoden ollut jo omalla alalla ennen sitä. Amk- opintona siis bioanalytiikan ko. Lapsen ollessa 8kk palasin töihin ja jos ei äitiyslomaa nyt miinusta välistä niin 4.5 vuotta olen samassa puljussa ollut :)

"hansu"
Olin 20 kun esikoinen syntyi. Nyt 22v ja lapsia kaksi. Ammattikoulun olen käynyt. Suunnitelmat ovat, että viimeistään parin vuoden päästä töihin tai opiskelen uuden ammatin.

pohjantähdenalla
29v ja ei ammattia. Tulevaisuuteen kuuluu löytää ala,jota pystyisin tekemään työkseni. Varmaan kuitenkin ennen sitä menen uudelleen kuntoutukseen.

Varasuunnitelmana on jos pääsit tammikuussa työharjotteluun esim kirjastoon tms.

Niin ja esikoisen sain 18 vuotiaana.

"mamm"
en edes jaksanut lukeat mistä siellä heti avaudutaan, vaan vastaan kysymykseen. 22 v sain esikoisen, korkeakoulututkinto on amk:sta, töissä olen tilitoimistossa, ikää nyt 25 kohta.

vhva
Esikoisen sain 21v,toisen 23v ja kolmannen 26v. Ylioppilas olen ja terkkariopiskelija. Nyt kht:lla syksyyn asti,mut keikkaa teen keskimäärin pari pvää viikossa. Niin ja nyt olen siis 28v

Yhteistyössä