Suomessa on ihan joka iikalla mahdollisuus opiskella, ja siitä pitää huolen valtio. Siitä jopa maksetaan!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei ole koulutusta, kun ei ole mahdollisuuksia ollut opiskella. Töitä olen painanut.
Siitä saa nykyään jopa liiton rahat, et hop hop vaikka amikseen siitä samantein ens vuon jos ei muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:Suomessa on ihan joka iikalla mahdollisuus opiskella, ja siitä pitää huolen valtio. Siitä jopa maksetaan!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei ole koulutusta, kun ei ole mahdollisuuksia ollut opiskella. Töitä olen painanut.
Kyl työttömänä enemmän saa, eli periaatteessa siitä ei makseta. Mutta toki Suomessa opiskelun mahdollisuus on monin verroin parempi kuin monissa muissa valtioissa.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:Suomessa on ihan joka iikalla mahdollisuus opiskella, ja siitä pitää huolen valtio. Siitä jopa maksetaan!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei ole koulutusta, kun ei ole mahdollisuuksia ollut opiskella. Töitä olen painanut.
Et tiedä tilannettani.Minulla ei ole mahdollisuutta ollut ja nyt pitää elättää lapset.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:Suomessa on ihan joka iikalla mahdollisuus opiskella, ja siitä pitää huolen valtio. Siitä jopa maksetaan!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei ole koulutusta, kun ei ole mahdollisuuksia ollut opiskella. Töitä olen painanut.
No joo, mutta jos on työtön (vielä ilman mitään koulutusta), niin sitä suuremmalla syyllä koulun penkille mars!!Alkuperäinen kirjoittaja ui:Kyl työttömänä enemmän saa, eli periaatteessa siitä ei makseta. Mutta toki Suomessa opiskelun mahdollisuus on monin verroin parempi kuin monissa muissa valtioissa.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:Suomessa on ihan joka iikalla mahdollisuus opiskella, ja siitä pitää huolen valtio. Siitä jopa maksetaan!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei ole koulutusta, kun ei ole mahdollisuuksia ollut opiskella. Töitä olen painanut.
Kyllä. Mutta periaatteessa kai sellainenkin on mahdollista, ettei ole varaa lähteä opiskelemaan tulotason romahataessa niin ratkaisevasti.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:No joo, mutta jos on työtön (vielä ilman mitään koulutusta), niin sitä suuremmalla syyllä koulun penkille mars!!Alkuperäinen kirjoittaja ui:Kyl työttömänä enemmän saa, eli periaatteessa siitä ei makseta. Mutta toki Suomessa opiskelun mahdollisuus on monin verroin parempi kuin monissa muissa valtioissa.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:Suomessa on ihan joka iikalla mahdollisuus opiskella, ja siitä pitää huolen valtio. Siitä jopa maksetaan!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei ole koulutusta, kun ei ole mahdollisuuksia ollut opiskella. Töitä olen painanut.
Sä et varmaan kouluttamattomana työttömänä saa nytten niin paljoa rahaa etteikö sossu tukis muutenkin joten hop sinne kouluun saat sitten sen jälkeen tienattua viel enemmän rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Et tiedä tilannettani.Minulla ei ole mahdollisuutta ollut ja nyt pitää elättää lapset.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:Suomessa on ihan joka iikalla mahdollisuus opiskella, ja siitä pitää huolen valtio. Siitä jopa maksetaan!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei ole koulutusta, kun ei ole mahdollisuuksia ollut opiskella. Töitä olen painanut.
Kirjoitin, että olen töitä koko ajan painanut Päivääkään en ole työttömänä ollut eläissäni. Valitettavasti tilanteessani on siitä leivän syrjästä pidettävä kiinni ja unohtaa opiskeluhaaveet, sillä silloin tulotaso romahtaisi liikaa. Ehkä joskus pääsen opiskelemaan, kun lapset on isoja. Tai aikuisia.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Sä et varmaan kouluttamattomana työttömänä saa nytten niin paljoa rahaa etteikö sossu tukis muutenkin joten hop sinne kouluun saat sitten sen jälkeen tienattua viel enemmän rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Et tiedä tilannettani.Minulla ei ole mahdollisuutta ollut ja nyt pitää elättää lapset.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:Suomessa on ihan joka iikalla mahdollisuus opiskella, ja siitä pitää huolen valtio. Siitä jopa maksetaan!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei ole koulutusta, kun ei ole mahdollisuuksia ollut opiskella. Töitä olen painanut.