M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mona:Turkissa ei oo koskaan käyty, mutta kanarialla ollaan oltu all inclusive hotelleissa. Ollaan oltu sukulaismatkoilla, joissa mukana miehen vanhemmat ja sisar perheineen. Joka kerta valittu sama palvelu. Tykätty älyttömästi..
Lapset on ollut pieniä molemmissa perheissä ja on vietetty suurin osa lomasta vain hotellin alueella altaalla polskutellen ja aurinkoa ottaen. Lapsille oli kasvomaalauksia ja lastenkerhoja yms. Yleensä tollasissa hotelleissa on myös paljon lisäpalveluja ja suht tasokkaat huoneet.. Jos ei halua viettää lomaa hotellin alueella niin eihän toi all inclusive oo kovin järkevää..
Ruokaa oli tarjolla lähes koko ajan jossain paikassa. Esim. ruokasalissa aamupala aamulla vaikka 8-11. Altaalla aamupala 10-13. Lounas alkoi toisessa paikassa 12-15 ja altaalla 14-16 jne. Yöllä ei tosin saanut mistää ruokaa, sen jälkeen kun illallinen loppui.. Kaikki juomat ja paikalliset alkoholit oli ilmaisia ilman aikarajaa (jollain oli ollu ennen klo23).. Saihan sieltä ihan hyviä alkoholittomiakin drinksuja kun tarpeeks kauan sönkötin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Edelleen siis suosittelenKysy niin kerron kaiken minkä osaan
![]()
no kysyn sit =) eli se niiku lähinnä kiinnostaa tuosta että onks siinä jatkuvasti saatavilla jotakin,lapsia ajatellen ihan.ja kun sapuska on turkkilaista(oon käyny turkissa ite ja tykkään kovasti)ni onks siinä kuitenkin vaihtuvuutta ettei se oo samaa joka päivä =)
en oikei osaa nyt kysyäkkään mitään mutta silti halusin tietää kaiken..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä ja morrison:ok,kiitti vastauksesta,aika hyvältä tuo kuulostaa kyllä.vaikkakin kohde on eri,niin eroaakohan toi systeemi miten..ei varmaankaan.
yks tuttu kehu kans,olivat egyptissä ja turkin alanyassa olleen all inc hotellissa.hän sano että lasten kanssa tosi hyvä,ja varsinkin kun toi meijän eskarilainen on aina nälkänen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä ja morrison:apua..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppiksen vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja minä ja morrison:apua..![]()
joo, oikeesti ihan tosi, älkää varatko sinne, Mä voin lähettää vaik sulle kuule kuvia et ollaan oikeesti siellä oltu =) Ettehän oo viel varannu matkaa? Me koitettiin ettii siit hotskasta tietoo netistä vaik kuin mut oikein mitää ei löytyny, mut meis ku gooslas jotenki enkuks jne. ni se löys hirveesti brittien tekstiä kuin persiist se paikka oli ollu ja se oli viel paria vkoa ennen ihan paniikissa et perutaan tää matka et me ei voida tollaseen mestaan mennä. Kysyttiin oppaalta siit et miten voi olla kuin tällästä luki netis ku britit kirjottaneet, ni sanoi et siel oli käyny moka oppaassa et sil oli ollu luokitus neljän tähden hotelliks ja tietty olivat oottaneet kunnon palvelua jne. mut toista oli ollu ja se opas puolusteli kamalasti.. Juteltiin paljon sit siel nöitten muittenki suomalaisten kanssa ja neki oli lukenu brittien kommentteja ja sit puhuttiin et olihan ne aika karmeita mut ei meil NIIIN karmeita kokemuksia kellää ollu mut et kyl me kaikki kuitenki oltiin sitä mieltä et toi oli aivan järkky mesta, et luokitus pitäs panna 2 tähteen tai jotaki ja et sille oppaalle ku "valitti" ni se vaan selitteli ja vinttas vähän lapasella asioita. Mut et ei todellakaan oltu ainoita pettyneitä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä ja morrison:Alkuperäinen kirjoittaja peppiksen vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja minä ja morrison:apua..![]()
joo, oikeesti ihan tosi, älkää varatko sinne, Mä voin lähettää vaik sulle kuule kuvia et ollaan oikeesti siellä oltu =) Ettehän oo viel varannu matkaa? Me koitettiin ettii siit hotskasta tietoo netistä vaik kuin mut oikein mitää ei löytyny, mut meis ku gooslas jotenki enkuks jne. ni se löys hirveesti brittien tekstiä kuin persiist se paikka oli ollu ja se oli viel paria vkoa ennen ihan paniikissa et perutaan tää matka et me ei voida tollaseen mestaan mennä. Kysyttiin oppaalta siit et miten voi olla kuin tällästä luki netis ku britit kirjottaneet, ni sanoi et siel oli käyny moka oppaassa et sil oli ollu luokitus neljän tähden hotelliks ja tietty olivat oottaneet kunnon palvelua jne. mut toista oli ollu ja se opas puolusteli kamalasti.. Juteltiin paljon sit siel nöitten muittenki suomalaisten kanssa ja neki oli lukenu brittien kommentteja ja sit puhuttiin et olihan ne aika karmeita mut ei meil NIIIN karmeita kokemuksia kellää ollu mut et kyl me kaikki kuitenki oltiin sitä mieltä et toi oli aivan järkky mesta, et luokitus pitäs panna 2 tähteen tai jotaki ja et sille oppaalle ku "valitti" ni se vaan selitteli ja vinttas vähän lapasella asioita. Mut et ei todellakaan oltu ainoita pettyneitä.
kerrotko tarkemmin noista kamalista kokemuksista..?
Alkuperäinen kirjoittaja LepikonHeta:
Missä päin olitte ja minkä matkatoimiston kautta *nettiä selailee*?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:No ei kun olin vaan utelias. (hinta ym)
Itse oltiin viime Heinäkuussa täällä http://www.tjareborg.fi/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=22280&marketUnit=TF&categoryId=1&filterOnCa ja nyt ollaan alettu miettimään uutta matkaa.
Me ei ostettu etukäteen aterioita, vaan syötiin hotellilla aluksi ja sitten eri paikallisen "Oba-centerin" ravintoloissa. Ja oli niin hyvä paikka lomailla lasten kanssa että sinne voisi lähteä uudestaan. Sielläkin oli paljon norjalaisia ym. eri ateriapaketin ostaneita(kaikilla oli eriväriset rannekkeet), mutta itse oltiin ihan tyytyväisiä valintaamme.
Ja mukana 2v &4v.
Alkuperäinen kirjoittaja ja vieläkin mä:Aika vähän siellä oli suomalaisia. Enimmäkseen norjalaisia ja jonkinverran ruotsalaisia.
Tosi tarkoin vartioitu alue. Paikallisilla ym. rannekkeettomilla ei alueelle mitään asiaa, joka portilla oli vartijat. Älyttömän siistiä. Meillä kävi siivooja joka päivä, jatkuvasti oli henkilökunta letkuilla pesemässä kaikkia kulkuväyliä. Turvatarkastaja kulki joka päivä fläppitaulunsa kanssa allasalueella tarkastamassa ritilöitä ym. turvallisuusriskejä.
Aina iltaisin istuttiin partsilla seuraamassa kun altaanhoitaja teki töitä. Ja joka ikinen päivä klo18 pärähti käyntiin kone (niinkuin lehtipuhallin, joka puhaltaa sankkaa savua) jolla tuholaikarkoittaja kävi läpi KAIKKI alueen puut pensaat ja kukkapenkit, että ihmiset saavat istua iltaa öttiäisiltä rauhassa ulkoilmaravintoloissa.
todennäköisesti, mutta siitä viis. Vitsivitsi... Sen sanottiin ainakin olevan ihan harmitonta, ei siitä ollut hajuhaittaa, eikä sillä konemiehellä ollut muuta kuin tavalliset vaatteet päällä. Varmaan jotain samanlaista kun mehiläisiä karkoitetaan kennoistaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ja vieläkin mä:Aika vähän siellä oli suomalaisia. Enimmäkseen norjalaisia ja jonkinverran ruotsalaisia.
Tosi tarkoin vartioitu alue. Paikallisilla ym. rannekkeettomilla ei alueelle mitään asiaa, joka portilla oli vartijat. Älyttömän siistiä. Meillä kävi siivooja joka päivä, jatkuvasti oli henkilökunta letkuilla pesemässä kaikkia kulkuväyliä. Turvatarkastaja kulki joka päivä fläppitaulunsa kanssa allasalueella tarkastamassa ritilöitä ym. turvallisuusriskejä.
Aina iltaisin istuttiin partsilla seuraamassa kun altaanhoitaja teki töitä. Ja joka ikinen päivä klo18 pärähti käyntiin kone (niinkuin lehtipuhallin, joka puhaltaa sankkaa savua) jolla tuholaikarkoittaja kävi läpi KAIKKI alueen puut pensaat ja kukkapenkit, että ihmiset saavat istua iltaa öttiäisiltä rauhassa ulkoilmaravintoloissa.
Jotain kamalaa syöpää aiheuttavaa myrkkyä varmaan? :/
Alkuperäinen kirjoittaja määä:todennäköisesti, mutta siitä viis. Vitsivitsi... Sen sanottiin ainakin olevan ihan harmitonta, ei siitä ollut hajuhaittaa, eikä sillä konemiehellä ollut muuta kuin tavalliset vaatteet päällä. Varmaan jotain samanlaista kun mehiläisiä karkoitetaan kennoistaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ja vieläkin mä:Aika vähän siellä oli suomalaisia. Enimmäkseen norjalaisia ja jonkinverran ruotsalaisia.
Jotain kamalaa syöpää aiheuttavaa myrkkyä varmaan? :/
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siitä savustuksesta huolimatta mulla kuitenkin itikat söi öisin. Jalat oli ihan pahkuroilla, että ois sinne voinu jotain hyttysässää mukaan ottaa. Jännästi söivät vain minua, mies ja lapset sai nukkua ihan rauhassa. sama juttu oli naapurihuoneen norjalaisrouvalla, joka mulle lainaili omaa ötökkämyrkkyään. siellä sitä istuttiin yöhämärissä parvekkeella ja vertailtiin kummalla oli enemmän puremia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ja vieläkin mä:Ja joka ikinen päivä klo18 pärähti käyntiin kone (niinkuin lehtipuhallin, joka puhaltaa sankkaa savua) jolla tuholaikarkoittaja kävi läpi KAIKKI alueen puut pensaat ja kukkapenkit, että ihmiset saavat istua iltaa öttiäisiltä rauhassa ulkoilmaravintoloissa.