millis: Hienot neuvolakuulumiset!
Hyvähän se on, että neuvolassa ollaan tarkkoja, mutta ei munkaan mielestä teidän tytön pituudessa ole mitään vikaa. Sitä on kuitenkin tullut, eikä kasvu ole pysähtynyt. Kiva, että tyttö on jo sopeutunut uuteen kotiin. Meillä kesti kanssa hetken aikaa, että kissat sopeutuivat uuteen kotiin viime vuonna. Siinä auttoi Feliway-haihdutin, josta
emily taisi mainitakin.
emily: Onnea pojan uusista taidoista!
Mä olen välillä lueskellut tuota marraskuisten pinoa, ja siellä on osa vasta nyt 10-11 kk:n iässä siirtynyt kaksiin päiväuniin. Kovin yksilöllistä se tuntuu olevan. Munkin piti kysellä, että miten voit? Onko alkuraskaus eronnut jotenkin viime raskaudesta?
haltia: Meillä on mh-bakteerit jatkuvassa käytössä. Luulen, että paukut johtuivat jugurtista, jota maisteltiin vähän reilummin. Eilen ei saanut mitään maitotuotetta, eikä yöllä tullut paukkuja.
Ymmärrän kyllä, mitä tarkoitit tuossa tekstissä. Ekan lapsen kanssa se alku menee niin tiiviisti siinä opettelussa ja harjoittelussa ja pelkäämisessä, ettei siitä oikein ehdi nauttia. Toisen lapsen kanssa osaa varmasti olla rennompi. Toisaalta olen miettinyt, että pystyykö sitä menemään aivan niin vauvantahtisesti kuin ekan kanssa, kun kuitenkin on se esikoinenkin huomioitava? Tavallaan ekan kanssa oli niin hienoa, kun pystyi nukkumaan pitkään aamulla, illan imetysmaratonit onnistuivat ilman että olisi pitänyt nukuttaa isompaa lasta, jne. jne.
Kauniskuu: Tsemppiä pullosta vieroittamiseen! :hug: Varmasti on kurjaa, kun toinen vinkuu ja huutaa.
Mä en tiedä miten meillä ikinä onnistuu yösyötöistä vieroittaminen. Nyt on taas hampaiden tulon ja korvatulehduksen takia lipsuttu kahteen syöttöön. Ei vaan millään suostu rauhoittumaan ennen kuin saa rinnan suuhunsa. : / Yritä tässä sitten pikkuhiljaa vierottaa, eihän se onnistu millään. Jos isä rauhoittelee, poika huutaa kahta kauheammin. Tosi kivaa.
Sain pojan valvotettua tänään klo 12 saakka. Toivon nyt, että nukkuisi pari tuntia, niin voisi ilta olla helpompi. Eilen meni vähän kitinäksi, kun nukkui vain 1½ h ja valvoi sitten iltaseitsemään.
Käytiin Hulluilla Päivillä. Alunperin piti mennä auton+Manducan kanssa, mutta mies menikin autolla töihin, joten mentiin bussilla ja rattailla. Virhe. En kyllä enää ikinä lähde sinne tungokseen rattaiden kanssa, voin sanoa. Enkä muuten ollut ainoa äiti siellä vaunujen/rattaiden kanssa. :kieh: