Alkuraskaus ja saliharjoittelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tein kaksi päivää sitten raskaustestin, joka osoittautui positiiviseksi. Olen ylipainoinen ja jo pudottanut painoa saliharjoittelun ja ruokavalion avulla. Laskurin mukaan olen 3+6 nyt raskaana ja siis ensimmäistä kertaa. Olen kolmekymppinen, en siis mikään teiniäiti. Voinko jatkaa saliharjoittelua normaalisti näin alkuvaiheessa? Soitan kyllä neuvolaan, mutta ymmärsin ettei sinne näin alkuvaiheessa pääse. Ja onko menkkamainen kipu normaalia tässä vaiheessa?
 
En jatkaisi. Tai riippuu tietysti, mitä siellä tekee. Mutta itse en kyllä uskaltaisi.
Vaihda mielummin kävelyyn, pyöräilyyn yms tasaisempiin lajeihin, jotka myös usein laihduttavat tehokkaamin.
 

Yhteistyössä