B
boop
Vieras
Onko alkuraskaudessa alavatsa arka?siis sillein jos painaa sitä..ja vihlooko sivuille missä kait on munasarjat..Ihmisen anatomia vähän hukassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulla on ollu aina alavatsa arka.. johtuen endometrioosista.
Jos joku asia huolestuttaa ja olet plussan tehny, niin kannattaa kysyä kaikki neuvolasta. Osaavat vastata huomattavasti paremmin kuin palstalaiset =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulla on ollu aina alavatsa arka.. johtuen endometrioosista.
Jos joku asia huolestuttaa ja olet plussan tehny, niin kannattaa kysyä kaikki neuvolasta. Osaavat vastata huomattavasti paremmin kuin palstalaiset =)
No kyllä monet palstalaiset tietää rakauden oireista aikas paljon![]()
Pitää vaan muistaa, että jokaisella on omanlaisensa oireensa =)