voiko snorkkelilla hengittää veden alla..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="elsa";22567239]siis myös sillein,ettei putki ole pinnan yläpuolella.Kun joku väitti,että siine putkeen jää vähän ilmaa ja voi jonkun aikaa hengittää sitä??[/QUOTE]

Voihan sinne jaada vahan ilmaa, ehka 10cl .Kuinkahan kauvon tuota vois hangittaa?
 

Yhteistyössä