alkuraskauden oireista..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja boop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollu aina alavatsa arka.. johtuen endometrioosista.
Jos joku asia huolestuttaa ja olet plussan tehny, niin kannattaa kysyä kaikki neuvolasta. Osaavat vastata huomattavasti paremmin kuin palstalaiset =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on ollu aina alavatsa arka.. johtuen endometrioosista.
Jos joku asia huolestuttaa ja olet plussan tehny, niin kannattaa kysyä kaikki neuvolasta. Osaavat vastata huomattavasti paremmin kuin palstalaiset =)

No kyllä monet palstalaiset tietää rakauden oireista aikas paljon :whistle:
Pitää vaan muistaa, että jokaisella on omanlaisensa oireensa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on ollu aina alavatsa arka.. johtuen endometrioosista.
Jos joku asia huolestuttaa ja olet plussan tehny, niin kannattaa kysyä kaikki neuvolasta. Osaavat vastata huomattavasti paremmin kuin palstalaiset =)

No kyllä monet palstalaiset tietää rakauden oireista aikas paljon :whistle:
Pitää vaan muistaa, että jokaisella on omanlaisensa oireensa =)

Just sen takia on hyvä kysyä neuvolasta että mikä on tervettä ja mikä ei. Jokainen ollaan niin yksilöitä.
 
En mäkään nyt ihan tahalteen painele:)..lapsen kun otan syliin niin välillä sattuu vatsaan:/ Endometrioosiahan se voisi myös olla,kesällä kyllä kävin gynellä eikä mitään aikanaan sanonut että olis.En kyllä tiedä miten se edes todetaan:D Ihmetyttää vaan kun painoa on tullut siis ilman syytä mutta menkat myös on tullut melkein normaalisti...Meillä vaan suvussa on aika paljon ihmisiä keillä menkat on tullut vaikka on raskaana mutta eiköhän se selviä ajan kanssa jos on raskaana..:D
 

Similar threads

Yhteistyössä