Jos olen viikko sitten raskautunut....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Niin sen lisäksi et se olis katastrofi niin onko mahdollista et nyt jo jotain oireita? Alavatsa vähän arka ja alaselkä myös. Tissit ei ole kipeät. Valkovuotoa on. Ja koko ajan nälkä :( Tietysti voi olla et kuvittelen nää koska asia ressaa :(
 
Mullakin siis on jo ennestään 2 lasta, mut he ovat olleet ihan tarkoituksella "tehtyjä" niin en ole paniikissa tarkkaillut kroppani toimintoja. Ja heistä oireena tullut ensin kipeät rinnat ja pahoinvointi, nekin vasta rv 6 paikkeilla.
 

Yhteistyössä