V
"vieras"
Vieras
Niin sen lisäksi et se olis katastrofi niin onko mahdollista et nyt jo jotain oireita? Alavatsa vähän arka ja alaselkä myös. Tissit ei ole kipeät. Valkovuotoa on. Ja koko ajan nälkä
Tietysti voi olla et kuvittelen nää koska asia ressaa 