Alkoiko "arki" jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi suhde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi suhde

Vieras
Olemme viisikymppisiä, molemmat eronneita joitakin vuosia sitten, itselläni ollut muutama lyhyt suhde eron jälkeen, miehellä ei kuulemma ole eron jälkeen ollut ketään (en oikein usko). Niistä muutamasta suhteesta joita mulla ollut se jaksaa vit***lla, mustis? puhuu siihen malliin kuin olisin joku huora.
Mies ei haikaile exäänsä enkä minäkään. Ollaan seukattu tiiviisti nelisen kuukautta, alussa oli seksiäkin monta kertaa viikossa, sellaista perussettiä, johon olen tyytynyt pitkin hampain vaikka aikoinaan seksini oli monipuolisempaa jossa itsekin sain jotain.., pääasia että mies on muuten ok, eli ei väkivaltainen, ei juo liikaa, ja pärjää omillaan.
Nyt mies on ollut muutaman viikon ihan erilainen, ei koske kuten alussa ja jos minä kosken ärähtää ja on kuin perseeseen ammuttu karhu. Jos ehdotan seksiä murahtaa jotain epämääräistä ja kääntää selän, viime päivinä on vedonnut kuumuuteen, toki täällä onkin kuuma eikä jaksaisi tehdä mitään, mutta silti. Viime seksistä on yli viikko, silloinkin se jäi kesken (kaksi kertaa) vaikka mies yleensä laukeaa ja kiihottuu nopeasti. Potenssiongelmia ei siis ole ollut, olisiko alkanut nyt?
Eilen se oli muutenkin v-mäinen, haukkui ostamiani vaatteita, arvosteli negatiiviiseen sävyyn naapureitani, ärhenteli koiralleni (tekee sitä sillointällöin, kun olen kuulemma kouluttanut sen huonosti, omapa on koirani, ja olen sanonutkin sen sille)jne. Mikään ei ollut eilen(kään) hyvin =(
Olenko tullut sille jo nyt itsestäänselvyydeksi, olemme kuin vanha pari vaikka vasta muutaman kuukauden oltu. Tapaamme lähes päivittäin, vietämme yöt yhdessä (se haluaa tänne, en ole pyydellyt). En epäile että sillä olisi muita naisia vaikka olikin työmatkalla hiljattain ja oli jotenkin outo (matkaan meni kauemmin aikaa kuin normaalisti jne.) Nytkin lähti sukulaisiin, sanoi että näkee niitä muutenkin harvoin (joku 'sukukokous' äitinsä luona, oli siellä toissayönkin). en pannut hanttiin, sanoin että menee vaan. Näin kyllä jo aamulla että oli poltteet jonnekin kun ei aamukaljakaan maittanut. Oli tosi hyvillä mielin kun lähti, lupasi sitä sun tätä ja jutteli mukavia vaikka useimmiten mököttää ja on hiljaa. Onko sukulaiset niin rakkaita??
En siis epäile pettämistä mutta onko se jo kyllästynyt minuun vaikka tuleekin taas illalla. Itsekin välillä kaipaan olla yksin. Sitten kun ollaan yhdessä mies tahtoo määräillä mua asioissa, (arvostelee ostoksiani ja 'kehuskelee' sillä kun on varakkaampi vaikka minäkin omillani tulen toimeen) mutta en niele kaikkea vaan palautan sen maanpinnalle, mies on vähän sellainen "kapiaistyyppi".
Illalla kysyin miksi se yleensä käy luonani kun viime aikoina tuntuu olleen nihkeätä kaikki välillämme, vastasi että pitäisi minun se tietää (käsitin että välittää minusta mutta ei sanonut suoraan)
Onko sillä "miehen kuukautisaika" vai mikä? En mä tällaista jaksa kauaa enää kestää.

jos arki on tuollaista, niin eipä paljon ole kehumista. "normaali ihminen" ei syyllistä menneistä, ei arvostele pukeutumista. Se on eri asia onko enää normaaleita ihmisiä juurikaan tarjollakaan, mutta siksi juuri onkin mahdollisuus olla sinkku.

Ensihuuma haihtunut ja mies kyllästynyt. Haluaisi seukkailla ja pitää sinua nyt hätävarana, kunnes löytää uuden. Häipyy luultavasti uuden ihastuksensa myötä kuin pieru saharaan.Sinulle asiasta kertomatta. Uusi siis jo haussa, ehkäpä treffeille oli lähdössä?

"aamukalja ei maistunut" Juoko hän siis joka aamu kaljan, vaiko ns loiventavan?

Ensihuuma haihtunut ja mies kyllästynyt. Haluaisi seukkailla ja pitää sinua nyt hätävarana, kunnes löytää uuden. Häipyy luultavasti uuden ihastuksensa myötä kuin pieru saharaan.Sinulle asiasta kertomatta. Uusi siis jo haussa, ehkäpä treffeille oli lähdössä?

Tuota vähän olen epäillytkin, että huuma haihtunut. Mutta mies vahtii mua ja menemisiäni, on mustasukkainen.(eikös sitä just toista epäile sellaisesta mitä itse on?) Ja kaiken vapaa-aikansa viettää luonani, missä välissä se ehtisi vierailla käydä? Paitsi nyt tänä viikonloppuna.
Viikonloppuisin usein juo jo aamulla kaljaa, pitkin päivää, mä en, koska olen kuski jos/kun jossain kuljetaan.

Viimeksi muokattu:
-kyllä jotain on nyt pielessä suhteessanne. Ettei vaan kaverilla olisi jo joku toinen kiikarissa. Itse hyvin pitkästä liitosta eronneena, haistaisin nyt jotain käryä..

Tuota vähän olen epäillytkin, että huuma haihtunut. Mutta mies vahtii mua ja menemisiäni, on mustasukkainen.(eikös sitä just toista epäile sellaisesta mitä itse on?) Ja kaiken vapaa-aikansa viettää luonani, missä välissä se ehtisi vierailla käydä? Paitsi nyt tänä viikonloppuna.
Viikonloppuisin usein juo jo aamulla kaljaa, pitkin päivää, mä en, koska olen kuski jos/kun jossain kuljetaan..

Viimeksi muokattu:
-kyllä jotain on nyt pielessä suhteessanne. Ettei vaan kaverilla olisi jo joku toinen kiikarissa. Itse hyvin pitkästä liitosta eronneena, haistaisin nyt jotain käryä..

Pitää alkaa tarkkailemaan, kyllä nainen haistaa jos...
ja tänään pistän koville, utelen hiukan asioita vaikka tiedänkin mitä se vastaa: olen vainoharhainen jne.
ja sängyssä vaikka 'raiskaan' sen, sitten näkee vieläkö se haluaa. ja nuuskin koko äijän, eiköhän mahdollisesta vieraasta naisesta jokin tuoksu jäisi? ;)

Viimeksi muokattu:

Tuota vähän olen epäillytkin, että huuma haihtunut. Mutta mies vahtii mua ja menemisiäni, on mustasukkainen.(eikös sitä just toista epäile sellaisesta mitä itse on?) Ja kaiken vapaa-aikansa viettää luonani, missä välissä se ehtisi vierailla käydä, hmmmm? Paitsi nyt tänä viikonloppuna.
Viikonloppuisin usein juo jo aamulla kaljaa, pitkin päivää, mä en, koska olen kuski jos/kun jossain kuljetaan.

Viimeksi muokattu:
Lähde itse matkalle tai keksi itsellesi jotain "kiireitä" minkä vuoksi ette voi tavata muutamaan päivään. Katso mitä tapahtuu.
Omat veikkaukseni:
a) mies katoaa
b) mies saa jonkinlaisen mustasukkaisuuskohtauksen, kun ette voi tavata. Huono homma vaan se, että mies vaikuttaa omistushaluiselta tyypiltä, joka samaan aikaan saa itse huidella aivan miten huvittaa.

Mies muuten vaikuttaa pitävän sua aivan itsestäänselvyytenä..

Lähde itse matkalle tai keksi itsellesi jotain "kiireitä" minkä vuoksi ette voi tavata muutamaan päivään. Katso mitä tapahtuu.
Omat veikkaukseni:
a) mies katoaa
b) mies saa jonkinlaisen mustasukkaisuuskohtauksen, kun ette voi tavata. Huono homma vaan se, että mies vaikuttaa omistushaluiselta tyypiltä, joka samaan aikaan saa itse huidella aivan miten huvittaa.

Mies muuten vaikuttaa pitävän sua aivan itsestäänselvyytenä..

Olenkin viikon päästä lähdössä matkoille..pääseepäs mies sitten reissuillensa rauhassa. Mies kyllä tietää että olen menossa, hiukan on ollut siitäkin näreissään (menen lapsen luokse).
Ja satavarmaan soittelen ylläripuheluita pitkin päivää.

Viimeksi muokattu:
Olenkin viikon päästä lähdössä matkoille..pääseepäs mies sitten reissuillensa rauhassa. Mies kyllä tietää että olen menossa, hiukan on ollut siitäkin näreissään (menen lapsen luokse).
Ja satavarmaan soittelen ylläripuheluita pitkin päivää.
En usko, että saat mitään selville ylläripuheluilla. Vaikka mies olisi panemassa jotakuta naista niin osaa varmasti valehdella sujuvasti sinulle, että on nyt jotain "kesken" kuin myös panolle, että "äiti soitti".

Ongelmana ei vaikutakaan olevan mies vaan sinun riippuvuutesi. Kyllä läheisestä ihmisestä voi sitäpaitsi olla erossa pari päivää soittelemattakin, jos asiaa ei ole.

Viimeksi muokattu:
* Niistä muutamasta suhteesta joita mulla ollut se jaksaa vit***lla, mustis?
* puhuu siihen malliin kuin olisin joku huora.
* Ollaan seukattu tiiviisti nelisen kuukautta
* ei koske kuten alussa
* jos minä kosken ärähtää ja on kuin perseeseen ammuttu karhu.
* Jos ehdotan seksiä murahtaa jotain epämääräistä ja kääntää selän,
* Eilen se oli muutenkin v-mäinen, haukkui ostamiani vaatteita, arvosteli negatiiviiseen sävyyn naapureitani, ärhenteli koiralleni
* Näin kyllä jo aamulla että oli poltteet jonnekin kun ei aamukaljakaan maittanut.
* useimmiten mököttää ja on hiljaa.
* mies tahtoo määräillä mua asioissa, (arvostelee ostoksiani ja 'kehuskelee' sillä kun on varakkaampi vaikka minäkin omillani tulen toimeen)
* Viikonloppuisin usein juo jo aamulla kaljaa, pitkin päivää

Siis oletko 5kymmentä vai 5toista?! Luepa tuosta ihan omin silmin tiivistelmä teidän "suhteestanne", ja mieti sitten ihan tosissaan MIKSI olet tuollaisen ihmisen kanssa? Voisin jotenkin ymmärtää jos takana olisi vuosikymmenten avioliitto ja/tai suhteessa olisi pieniä lapsia tai sitten jos olisit 15 etkä todellakaan vielä ymmärtäisi miten suhteessa normaalisti käyttäydytään, mutta nyt en vain ymmärtä miksi jaksat tuollaista katsella, en todellakaan.

Viimeksi muokattu:
Veikkaanpa, jotta sillä on joko pelko siitä, jotta tarttui jotain epämiellyttävää työreissulta alapäähän tai sitten hän on kaljasieppo, jota vaivaa viinanhimo tai on krapula. Kaljasiepoilla ei sitäpaitsi pontta riitä tarpeeksi kauan, vaan lerpahtaa ennenaikaisesti. Kalja ja viina lisäävät miehelle estrogeenipitoisuutta ja sitä kautta haluttomuutta ja kyvyttömyyttä. Naiselee samaat aineet tekevät päinvastoin, lisäävät mieshormoonia, halua ja agressiivisuutta. Hullunkurista, mutta se on tieteellinen totuus.

En haikailisi tai katselisi moista loiseläjää nurkissani, vaan ilmoittaisin, jotta katselee kortteeripaikan muualta.

Arki on alkanut suhteessanne ja mies ei enää jaksa näytellä fiksumpaa kuin on. Ei kaksinenkaan saalis, vai mitä?

Aika surkea suhde ja idiootti miesystävä! Jos parisuhde on tuollaista kurjuutta, niin miksi siinä pitää vapaa-ehtoisesti olla? Eikö suhteen pitäisi parantaa elämänlaatua, eikä laskea sitä?

Alkoi oma sinkkuilu tuntua ihan luksukselta...

Minä olen niin kummallisessa suhteessa (viiskymppinen minäkin) että en kehtaa edes kaikkia yksityiskohtia kertoa.

Miesystäväni oli seurustelun alkuaikoina kun kaikki piti olla ihanaa, välillä tosi kummallinen ja oli mm. 3 viikkoa ilman seksiä. Jätin aloitteen teon hänelle kun huomaisin, ettei sillä saralla ole kovin aktiivinen. En ottanut asiaa edes puheeksi. Jonkin nykyäänkin verran on laiskuutta alakerrassa, mikä oli minulle uutta sillä olin avioliitossa mahtisonnin kanssa. Kuitenkin nykyisessä miesystävässä on paljon hyviä puolia ja itsekin vaihdevuotisena en jaksaisi joka päivä sekstailla. Pari- kolme kertaa kuussa riittää hänelle hyvin. En tiedä kuinka paljon tekee sitten käsitöitä kun emme asu yhdessä.

Huomautan tässä nyt vielä, että olen ikäisekseni vielä ihan timmissä kunnossa ja sievä, joten siitä ei voi johtua.

Hänellä on kausia jolloin hän nukkuu huonosti ja on ärsyttävä ja haastaa riitaa. Minä ajan hänet silloin kotiinsa. Olen tullut siihen tulokseen, että miehilläkin on vaihdevuodet.

Jos tämä meidän prinssi ja prinsessasatu joskus päättyy niin arvatkaapa hommanko enää ukkoa vastuksikseni?

Yhteenveto:
- olette seurustelleet n. 4 kuukautta, hyvin lyhyen ajan
- mies vinoilee vaatteistasi, ostoksistasi, koirastasi
- mustasukkailee aikuisen naisen kokemuksista, joita jokaisella terveellä ja vapaalla naisella on
- kaljoittelee viikonloput aamusta alkaen
- sinä pysyt selvinpäin, jos vaikka tulee kuskin tarve
- seksissä vain hän saa jotakin, sinä et
- hän ei halua seksiä kanssasi enää ollenkaan
- kuljeskelee omia teitään, et tiedä oikein mitä puuhaa
- yöpyy äitinsä luona, joka tod.näk. asuu lähellä, mutta ei vie sinua sinne

Miksi ihmeessä sinä jatkat tuota suhdetta?

Minusta tuo miesystäväsi kuulostaa kiukkuiselta, juopohtavalta ja ukkoutuneelta äijänrähjältä. Ei nyt millään pahalla.

Kävikö tässä nyt niin, että suhteen alkuajan mies jaksoi vielä esittää, mutta muutaman kuukauden päästä totuus paljastui? Hän ei taidakaan olla sitä parasta A-ryhmää.

Herää kysymys, mitä yhteistä teillä edes on. Mies kiukuttelee kuin pikkulapsi, tulee kotiisi kuin omaan kotiinsa, pitää itsestäänselvänä, varmaan pesettää kalsarinsakin sinulla?

Miten jaksat katsella hänen kaljoitteluaan aamusta iltaan? Tuo "sukulaisiin" lähteminen ei kuulosta uskottavalta. Veikkaan, että lähti ryyppäämään ja siksi oli suu messingillä, kun tiesi, että kohta saa.

Mustasukkainenkin vielä. Ja rähisee koiralle. Kamala tyyppi! Ei ihme, jos alat jo kyllästyä. Minä ainakin ottaisin etäisyyttä. Kuka tuollaista jaksaa katsella.

välillä tosi kummallinen ja oli mm. 3 viikkoa ilman seksiä. Jätin aloitteen teon hänelle kun huomaisin, ettei sillä saralla ole kovin aktiivinen. En ottanut asiaa edes puheeksi. Jonkin nykyäänkin verran on laiskuutta alakerrassa, mikä oli minulle uutta sillä olin avioliitossa mahtisonnin kanssa.

yli 50v iässä joka toisella alkaa olla ainakin ajoittain häikkää alakerrassa

Viimeksi muokattu:
Minusta tuo miesystäväsi kuulostaa kiukkuiselta, juopohtavalta ja ukkoutuneelta äijänrähjältä. Ei nyt millään pahalla.

Kävikö tässä nyt niin, että suhteen alkuajan mies jaksoi vielä esittää, mutta muutaman kuukauden päästä totuus paljastui? Hän ei taidakaan olla sitä parasta A-ryhmää.

Herää kysymys, mitä yhteistä teillä edes on. Mies kiukuttelee kuin pikkulapsi, tulee kotiisi kuin omaan kotiinsa, pitää itsestäänselvänä, varmaan pesettää kalsarinsakin sinulla?

Miten jaksat katsella hänen kaljoitteluaan aamusta iltaan? Tuo "sukulaisiin" lähteminen ei kuulosta uskottavalta. Veikkaan, että lähti ryyppäämään ja siksi oli suu messingillä, kun tiesi, että kohta saa.

Mustasukkainenkin vielä. Ja rähisee koiralle. Kamala tyyppi! Ei ihme, jos alat jo kyllästyä. Minä ainakin ottaisin etäisyyttä. Kuka tuollaista jaksaa katsella.

No ei se kalsareitaan täällä pese :D
Kyllä sitä kaljaa aikas paljon menee, vkl:sin, mutta on silti tolpillaan, nyt vkl:na ei pahemmin mennyt kun sen piti ajaa itse, ei ollut siis kaljoilla (tuli yöksi).
Tiedän varmaksi että oli sukulaisten luona, sitä en tiedä oliko muualla. Eipä minuu ole sukulaisille esitelty, mikäs kiire tässä..
Halusipa jopa seksiä eilen, oli ihan toinen ääni kellossa illalla. Mutta jotain jäi hampaankoloon, se naisen vaisto, prkl.
Ymmärrän kyllä senkin ettei joka päivä sekstailla, ainakaan kun hiki lentää vaikkei tee mitään, ja muutenkin, tiedossa on viiskymppisten miesten vaivat, vaikka itse olisi kuinka aktiivinen (olin myös mahtisonnin kanssa naimisissa)
"Ikämies vai'lle": pahin mitä voisi olla, jotain alapäässä.. no aika näyttää, ja mies ei kumeja käytä (kun ei kerran ole ole kenenkään kanssa ollutkaan, muka)
Hulluksihan tässä tulee mitä enemmän ajattelee tuota alapääjuttua, ja kun työreissun jälkeen meni pitkään ennenkuin taas tuli seksi mieleen. voi silti olla niitä miehen vaihtareitakin.

Viimeksi muokattu:
Niin ja kerrotko vielä, MIKSI tuon tyypin kanssa seurustelet? Ei ole normaalia, että NELJÄN KUUKAUDEN suhteen jälkeen pitää kysellä netissä, miksihän mies on niin kylmä ja tyly, miksi se haukkuu vaatteet ja koiran tai kertoa, miten se juo viikonloppuisin aamusta iltaan kaljaa (ihan hiton sama pysyykö tolpillaan vai ei, täysin selkeä alkoholisti). Kuinka huono itsetunto sinulla on, jos roikut moisen luuserin mukana vaikkei siihen ole yhtä ainoaa hyvää syytä? Moni kakku alkuun päältä kaunis, mutta jos ukon näkee "silkoksi sisältä" jo noin lyhyen suhteen jälkeen niin ei kai sitä enää pidempään kannata lusikoida?

Niin ja kerrotko vielä, MIKSI tuon tyypin kanssa seurustelet? Ei ole normaalia, että NELJÄN KUUKAUDEN suhteen jälkeen pitää kysellä netissä, miksihän mies on niin kylmä ja tyly, miksi se haukkuu vaatteet ja koiran tai kertoa, miten se juo viikonloppuisin aamusta iltaan kaljaa (ihan hiton sama pysyykö tolpillaan vai ei, täysin selkeä alkoholisti). Kuinka huono itsetunto sinulla on, jos roikut moisen luuserin mukana vaikkei siihen ole yhtä ainoaa hyvää syytä? Moni kakku alkuun päältä kaunis, mutta jos ukon näkee "silkoksi sisältä" jo noin lyhyen suhteen jälkeen niin ei kai sitä enää pidempään kannata lusikoida?

Olisi pitänyt mennä totiseksi viestistäsi mutta alkoi hymyilyttään =)
Nooo - se on paras niistä huonoista joita mulla on ollut, häntä edeltävä vasta joikin, ei ollut kuin 8-16 selvänä (potenssi nolla jne), sitä edellinen lähes samanlainen, yksi oli lähes raitis mutta uskoton ja luuseri, ja ex-aviomieskin joi aina kun pystyi, sillä erolla noihin muihin että rahat oli aina loppu, näillä muilla on rahaa juoda, mutta siltikin. Kyllä tässä nykyisessä on hyviäkin puolia ja on siis parempi kuin nää muut mutta ei täydellinen. Olen tullut siihen tulokseen että sitä täydellistä ei hakemalla löydä, toinen vaihtoehto on olla yksin.
Mutta aika näyttää miten suhde etenee, oli joskus jo puhetta yhteenmuuttamisesta mutta en lämmennyt asialle, vielä. Näin on parempi että molemmilla omat kämpät vaikka lähes päivittäin näemmekin.
Ja se mahdollinen toinen nainen, se vaivaa mieltä, mutta eiköhän sekin selviä jos sellainen jossain on, pidän tuntosarvet pystyssä.

Viimeksi muokattu:
Oletko sitten oikeasti onnellisempi moisen "otan tämän kun en usko että parempaakaan löytyy" -tyypin kanssa kuin yksin sinkkuna? Minä kyllä hyvin vahvasti epäilen - sinkkuna sinun ei tarvitsisi kuunnella törkeyksiä, katsella toisen ryyppäämistä tai miettiä, käykö ukko huorissa. En oikein ymmärrä, mitä itse tuolta suhteelta saat - muuta kuin sen, ettei sinun "tarvitse" olla yksin.

Ehkä olisi hyvä tuossa iässä opetella jo sekin, että yksinkin on hyvä olla, ainakin parempi kuin alistaa itsensä huonolle kohtelulle? Nyt myös blokkaat täysin sen mahdollisuuden, että löytäisitkin oikeasti hyvän kumppanin. Tuskin löydät, kun olet moisen mätisäkin kanssa, tai miettimässä miksi mätisäkki haisee mädälle...

Tai ehkä vain olet niitä naisia, jotka omalla kierolla tavallaan nauttivat siitä että ovat hyväksikäytettävinä, ja siitä että saat miettiä mitä mies meinaa, tykkääkö vai eikö tykkää, käykö vieraissa, ryyppääkö tänään kymmenen vai 20 olutta... Silloin anna mennä vain, ainakaan et joudu astumaan suureen tuntemattomaan Elämään jossa omasta fiiliksestä otetaan itse vastuu. Helpompaahan se on, kun tunnetilat riippuvat täysin jostain ulkopuolisisesta ja siitä, miten hän sattuu tänään sinua kohtelemaan.

Entäs jos on niin tyhjä ja tylsä elämä, että pitää olla siinä joku seko ukko myrskyttämässä. Tapahtuu paljon tunne-elämässä, kun ukon touhuja ihmettelee.

Tai entäs jos voi niin huonosti itsensä seurassa, että tuollaisen ukon kanssa voi paremmin, vaikka voisi huonosti?

Joku syy kai pitää olla, kun tuollaisten kanssa pyörii? En muuten ymmärrä, miksi ei mieluummin ole yksin, jos ei parempia miehiä löydä.

Uusimmat

Yhteistyössä