Arki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iskä ja lapset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iskä ja lapset

Vieras
Heippa!

Mua ihmetyttää sellaiset isät ja äidit jotka ei välitä lapsista. Onhan tämä arjen pyöritys välillä raskastakin, mutta se palaute mitä lapsilta saa on sellaista mitä ei saa mistään! Lapset on tärkeintä elämässä ja niistä vaan täytyy pitää huolta. Ne on meillä vain lainassa ja kohta liitävät omaan elämään. Onneksi mulla on niin pieniä, että saan nautia niiden kanssa elosta vielä pitkään =) Äidin paikkaa en voi korvata, mutta voin antaa niille aikaa ja rakkautta. Tekisi hyvää monille miehille olla lasten kanssa vaikka 6 kuukautta yksin lasten kanssa, että ymmärtäisivät sen mitä Äidit tekee lasten ja perheen eteen. Moni Äiti käy töissä ja kotiin palattuaan on lastenhoito ja sen yhden "aikuisen" lapsen (miehen=) hoito. Kaikesta selviytyneenä voin sanoa, että yh aika pitää kääntää voitoksi. Lapsille se on aina menetys, jos jompikumpi aikuinen puuttuu, mutta eteenpäin pitää mennä, vaikka välillä "kuin mummo lumessa".

Hyvähyvä!! :hug: Tsempitystä lisää ettei tuleva yksinhuoltajuus niin pelottaisi ;) No ei vaan, tottahan tuossa oli joka sana, mä olen jo nyt monesti miettinyt että tuntuu varmaan aika haikealle katsoa kun lapsi kasvaa ja alkaa valmistautumaan pesästä lentämiseen. Kuinkahan sitä itse siitä sitten selviytyy kun sen aika on :$

Ihana lukea tämmöisiä aurinkoisiakin kirjoituksia kaikkien rahahuolien ja oman ajan puutteen-kirjotuksien välillä :) Monesti sitä unohtaa katsoa niitä hyviä puolia asiassa. Itsekin kuulun näihin ihmisiin :whistle:

Kiitos kauniista kirjoituksesta :flower: