Alkoholinkäyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 15:44 vieras kirjoitti:
Kerran tai pari viikossa, jonain viikkoina en ollenkaan. Lasillinen siideriä tai viiniä. Tyttö 1v9kk. Mulle sopivasti, enempää ei tee mielikään vielä.

imetätkö???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 11:45 salsami kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 15:44 vieras kirjoitti:
Kerran tai pari viikossa, jonain viikkoina en ollenkaan. Lasillinen siideriä tai viiniä. Tyttö 1v9kk. Mulle sopivasti, enempää ei tee mielikään vielä.

imetätkö???

Imetän satunnaisesti. =)

Imetän, poika kohta 8 kk. Saunakaljan otan kerran viikossa ilman omantunnontuskia...Pikkujouluissa otin vähän useamman, enkä imettänyt seuraavana aamuna. :)

Mulla on leikki-ikäiset lapset. Suunnilleen kerran viikossa otan jotain, joskus vaan yhden siiderin, joskus saattaa maistua 3-4 kerralla. Eipä juuri enempää normaalisti.
Juhlatilaisuudet ja ravintolaillat on sitten eri, silloin voin juoda tuplasti tuon määrän. Toisaalta niitä ei kyllä montaa kertaa vuodessa ole.

jostain alkon lippusesta olin katsovinani että viisi alkoholiannosta viikossa on kohtuullinen määrä, toisaalta taas netistä löytyneellä aiheeseen liittyvällä sivulla sanottiin että kolme annosta päivässä on kohtuukäytön yläraja. mitä kyllä vähän ihmettelen.

yksi annoshan on 0,33 pullo olutta tai siideriä, 12cl lasi viiniä tai 4cl annos kirkasta.

Yhteistyössä