alkoholia vai ei.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mie ajattelin ottaa pari olutta tänään ja tilanne on samanlainen kuin sulla. Pari päivää kuukautisten alkuun ja testasin negan.
Ei mitään perskännejä kannata ottaa, vaik toisaalta eihän kaikki tiedä mahdollisesta raskaudesta ennenkuin menkat myöhässä..
itse vaan tietää et mahdollista on ku sitä täs yritetty jo pidemmän aikaa :)
 

Yhteistyössä