kertooko raskaustesti aina oikein sinä päivänä kun kuukautisten pitäis alkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pumpulissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pumpulissa

Vieras
Kun me ollaan menossa juhliin, joissa on tarkoitus ottaa alkoholia ja haluan tarkastaa ennen juhlia etten ole raskaana. no mulla ois pitäny 2päivää sitte alkaa kuukautiset ni näyttääkö tuo testi jo mahdollisen raskauden? testissä lukee että tunnistaa jo 25 jotain...ja et voi tehä sinä päivänä kun kuukautisten pitäs alkaa..on siis se rfsun testi..

No voi näyttää oikein tai sitten ei, eli kun menkat on jo myöhässä, voi hyvinkin näyttää plussaa tai sitten ei..Jokaisella nousee hcg taso erilailla, joten sitä ei oikein voi tietää kun testaamalla..Jos on raskautta yritetty ja kk myöhässä niin kannattaako sit ottaa?

mulla ei ainakaan näyttänyt..esikoisen aikana kylläkin jo pari päivää ennemmin,mutta kun toista aloin odottamaan niin testi näytti positiivista vasta rv 7+jotain :O verikoe kylläkin ennemmin.mutta harvoin kuulemma näin. :)

No aina ja aina... Sanotaanko että todennäköisesti. Se riittäisi minulle. Varsinkin kun tuossa vaiheessa (kohtuullisesti) nautitulla alkoholilla ei ole merkitystä, oli raskaana tai ei.

Yhteistyössä