Raskaaksi tulemisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saga

Vieras
Kysymyksinä 1) kuinka helposti voi tulla raskaaksi ns. ekasta yrityksestä ja 2) voiko testi näyttää negaa vaikka raskaana?
Itselläni sellainen tilanne, että alettiin miehen kanssa yrittää "raskautumista" noin kuukausi sitten ja nyt olen kovasti jo testaillut muutama päivä ennen kuukautisten olettua alkamista että olenko raskaana. Testi (liuska) näyttää negaa. Tiedän ettei testi välttämättä näytä vielä plussaa, mutta onko mahdollista että olisin raskaana vaikka testi näyttää negaa? Epätoivoisena odottelen että jos ne kuukautiset ei sittenkään enää tulisi. :) Saako tästä selostuksesta mitään selvää...

On mahdollista tulla raskaaksi heti ja mulla testit näytti negaa vaikka olin raskaana viikolla 7 silti aika epätodennäköistä että näyttävät negaa vaikka on raskaana.
Malttia sulle :)

Nautitte nyt vaan seksistä niin kyllä se tuloskin tulee.Yrittämällä ei niin helposti.
Odota pariviikkoa ja testaa sit uudestaan jos menkkoja ei kuulu.Vielä ei välttämättä testissä näy.

Niin, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että yleensähän (ainakin testissä olleen ohjeen mukaan) testin voi tehdä jo 8-10 päivää hedelmöittymisestä ja nyt on siis kulunut se aika oletetusta hedelmöittymisajankohdasta. Silti testi näytti negaa. Sitä siis kyselin että onkohan mahdollista olla raskaana vaikka nega tuli. Äh, antaa olla...

Alkuperäinen kirjoittaja Saga:
Niin, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että yleensähän (ainakin testissä olleen ohjeen mukaan) testin voi tehdä jo 8-10 päivää hedelmöittymisestä ja nyt on siis kulunut se aika oletetusta hedelmöittymisajankohdasta. Silti testi näytti negaa. Sitä siis kyselin että onkohan mahdollista olla raskaana vaikka nega tuli. Äh, antaa olla...

Raskaushormonin erittyminen on tosi yksilökohtaista, niillä herkimmillä testeillä voi kyllä plussa näkyä noinkin aikaisin mutta ihan hyvin voi näkyä vasta menkkojen alkamisaikoihin tai jälkeenpäinkin. Onnea yritykseen :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Saga:
Kysymyksinä 1) kuinka helposti voi tulla raskaaksi ns. ekasta yrityksestä ja 2) voiko testi näyttää negaa vaikka raskaana?

1) olen varmaan niitä tyyppejä, joka tulee huonosti raskaaksi...meillä on yksi lapsi ja häntä yritettiin 2,5 v.
minulla on tapana käydä hommailuiden jälkeen suihkussa ja silloin kun tulin raskaaksi en käyny...tiedä sitten...että tuo "miten helposti voi tulla raskaaksi" on ihan yksilöllistä...vaikka monesti niin väärin.

2) voihan se testi näyttää myös negaa, mutta nykyajan testit on kyllä lähes sata prosenttisia... :( että luulenpa että se on oikeasti sulla nyt nega...

Yhteistyössä