Mulla on kans tästä saako valittaa-asiasta aika vahva mielipide. Kyllä saa! Oon pohtinut, että kyllä ne eri ihmisten ongelmat maailmassa tosiaan voi laittaa ainakin jonkinlaiseen kurjuusjärjestykseen. Mutta kun vaan osa niistä ongelmista tulee yhdelle ihmiselle! Ja jokaisen omat ongelmat on omat ongelmat. Jos vaikka mä valvon kolme yötä putkeen, migreeni puskee päälle ja vauva tekee hampaita. Niin ei ne mun murheeni pyyhiydy pois siksi, että naapurin lapsella on vakava sairaus tai rahat loppu eikä ole varaa ostaa kenkiä. Kurjaa on muillakin, mutta kyllä jokainen elää vain sitä omaa elämäänsä sen suhteen, mikä eniten painaa mieltä.
En myöskään kyllä jotenkin tajua että miksi hoitotaustaisilla ei olisi oikeutta valittaa. Ennemmin niinpäin, että mitä ne muut valittaa, niillähän sentään lapsi sai alkunsa helpommin
@marrasmai ei tarvikaan osata kaikkeen kommentoida
ja pian on ne ruokailut teilläkin arkipäivää. Juures- ja hedelmäsoseet on hyvä startti, vaikka bataatti tai päärynä kun ovat miedon makuisia, noin esimerkiksi. Ja pienellä muovilusikalla vähän maistiaista suuhun vaan
Ei se itse syöttäminen rakettitiedettä ole, kunhan tsekkaa koska saa antaa lihaa, viljaa tms. Tsemppiä aloitukseen ja Kiuskille samoin!
@Caro87 kiva kun junamatka meni hyvin!
Eikä vaunujakaan vissiin varastettu
Meilläkin toi ulkovaatteet päällä olo sisällä on ihan kidutusta pojalle vissiin
Ja onpa hienoa, että teidän hoitovirhe-asia etenee. Ei se asiaa tietysti muuta miksikään, että vahinko on jo tapahtunut
Mutta kyllä sitä lapsiperheelle aina rahalla on käyttöä ja toisaalta se "oikeassa oleminen" on henkisesti varmasti tärkeä juttu.
Niin ja hulinoista vielä: meillä noi 4kk hulinat oli vasta 5kk tienoilla (jos semmosta asiaa nyt siis on olemassakaan
) ja kesti reilun viikon. Sitten mentiin taas autuaasti 1-2 herätyksellä kunnes nyt alkoi tämä jäätävä härvääminen
Juuri kun pääsin sanomasta että helpottaa, niin viime yö taas valvottiin.. Kaksi hammastakin näyttää kyllä taas olevan tuloillaan, liittyy varmaan siihenkin.
Me jo yritettiin siirtyä enemmän siihen, että poika nukkuisi enemmän pinniksessä. Nää hulinayöt kyllä pistää menemään siitä mistä aita on matalin, eli nyt on taas lähes vallan meidän välissä. Ei tarvi nostella montaa kertaa pinniksestä, mulla on selkä jo ihan sökö sen takia
ja en oo nyt muista syistä päässyt oikein liikuntaakaan harrastamaan ja kyllä huomaa, uhh oon niiiiin jumissa taas.
@kiuski kyllä se sängystä putoaminen vaan mietityttää
onko teillä joku peittopötkö tms vauvan suojana jos mies ei ole kotona? Me ollaan tungettu tyynyjä petarin alle että se nousisi pystyyn, jos vauva on "tyhjällä" puolella. Enää sekään ei ole kovin varma kun poju konttaa ja nousee ylös
Ootko muuten koittanu imettää molemmat rinnat samalta kyljeltä? Mulla se ei alkuun onnistunut, mutta kun vauva vähän kasvoi ja jäntevöityi, niin alkoi onnistua. Helpotti ihan sikana, kun ei enää tarvinnut nostella puolelta toiselle. Tähän vaikuttaa toki rintavarustuksen tyyli ja sängyn pehmeys ym. Mutta kannattaa kokeilla
Väsymys on tosiaan ihan täyttä myrkkyä. Että voi tsiisus sentään niitä/teitä, jotka jatkuvasti joutuu valvomaan, mulla jo nää muutama viikko ottaa koville. Ja mulla tulee aina väsyneenä päänsärkyä ja se tuplaa kurjuuden.
MyMa ja poju 8kk