Heii, hurjasti taas tullut tekstiä, ja vauvoja jälleen syntynyt!! <3
@kiuski Paljon paljon onnea pienestä pojasta
Tsemppiä toimumiseen, ja ihanaa vauva- arkea sitten vaan <3 <3
@Zoona Siellä tuli jännät paikat! Toivottavasti kaikki mennyt hyvin, ja voitte kummatkin hyvin, sinä sekä vauva <3 Tulehan kirjoittelemaan kun pystyt!
Virtuaalihalit sinne
@kiia-s Pahoittelut
Tiedän tunteen. Itsellä tuulimuna tuomio edellisestä raskaudesta alkuvuodesta. Kyllä se aina pudottaa korkealta, kun ehtinyt jo toivoa parasta ja innostua. Toivottavasti nähdään taas pian. Voimia teille <3 Ja ihanaa kesää kaikesta huolimatta.
@Ismundo Kovasti tsemppiä sinulle! <3 Täytyy toivoa että vuoto olis ihan harmitonta. Noista kun ei oikein ikinä tiedä alkuraskaudessa....saattaa olla ihan normaalia, tai sitten ei, mutta jos ei ole kipuja ja vuoto runsasta, niin se ei yleensä vakavaa. Mutta joo soita ihmeessä klinikalle huomenna, jos sitten tarkistaisivat tilanteen. Mä en oikein tiedä tosta, että voiko lugejen yms. muiden läpi alkaa keskenmenovuoto, kertokaa viisaammat. Mulla ekassa tuoressiirrossa alkoi vuoto lugelen läpi, mutta se kyllä alkoikin jo ennen testipäivää, joka oli nega, että entiiä sit miten plussatun raskauden aikana. Kärsivällisyyttä ja tsemppiä!
@marrasmai Kovasti tsemppiä ja paljon sydämiä
Jospa pian kuullaan ihanat uutiset
Ikäviä juttuja nuo kun ei ole tilaa klinikoilla. Ensin valmistautuu että kohta mennään, ja sitten käännytetään ovelta...turhauttavaa. Mun kaverilla siirrettiin muutama kuukausi sitten melkein viikolla sektioaikaa, koska oli ruuhkaa ja muita kiireellisempiä hoidettavia.
@Mamido Hei sinullekin
Ikäviä tollaset supistukset, kun rajoittaa menemisiä yms. Toivottavasti olis ohimenevää, ja pian helpottais! Turhauttavaa todellakin varmaan, kun muuten pahoinvoiteja ja muita ei yleensä ole enää noilla viikoilla, niin sitten tulee muita rajottavia vaivoja
Sulla on varmaan ollut rakenneultra jo? Miltäs siellä näytti?
Oot saattanut asiasta jo kirjoitellakkin, mutta minulta ainakin mennyt ohi, kun oli palstataukoa tossa jokunen aika sitten.
Itselläni täällä kaikki ihan hyvin raskauden suhteen. Vointi on paljon pirteempi, eikä huonoa oloa ole ollut enää niin paljoa. Migreeniä ei ole ollut vähään aikaan ollenkaan
Suuri helpotus!
Mutta, juhannuksena kävin pari kertaa uimassa altaassa, niin hemmetti vieläkin vettä korvissa! Pitää huomen aamusta soittaa lääkäriaikaa, kun tosiaan semmoset 3 viikkoa nyt jumittanut korvissa vesi, ja alkaa jo suoraan sanottuna vituttaan
Kaikki konstit kokeiltu, eikä vaan tule ulos, ja oikeella korvalla en kuule juuri mitään. Kaikkee sitä pitääkin tulla
Ei sais näin pienestä valittaa, mutta ärsyttävä tunne. Ehkä tän saan huomenna hoidettua.
Viikko sitten kävin neuvolassa, ja kuunneltiin vauvan sydänääniä
Onse kyllä aina rauhottavaa kuulla, kun liikkeitä ei kuitenkaan vielä tunne. Sain kaverilta sellasen koti dobblerin, mutta en saanut sillä kuulumaan kun omat sykkeet
Täytyy kokeilla joku päivä uudelleen. Eihän noi niin hyviä laitteita ole...tuo joku ihan halpa versio. Mulla seuraava neuvolalääkärikin vasta 15.8, niin ois kiva jos kuuluis jotain, mutta empä mä ala huolestuun jos en mitään saa tolla halpiksella kuulumaan. Onko teillä muilla ollut noita kotilaitteita käytössä, ja onko mitään kuulunut?
Mulla huomenna sitten taas vaihtuu rv! Enää kuutisen viikkoa rakenneultraan
Niin se aika rientää, vaikka aluksi tuntui ettei millään...toisaalta mä jo eilen miehelle höpötin, että tulis jo se vauva niin pääsis nuuhkuttaan ja hoivaamaan
Ihan mahoton hoivavietti! Kaikki koirat ja ystävien lapset saa lässytystä ja pusuja kerrakseen
Anzu ja murunen 14+6