@Fainatus ja
@Toiveikas81 , ihana kuulla että kaikki hyvin kummallakin ultrassa
Muistan niin sen jännityksen ja paniikin mikä mulla oli just siinä ekassa ultrassa viikoilla 7+4, ja sitten se helpotus kun kaikki olikin hyvin! Onnea matkaan teidän pikkusille <3
@Ismundo Kovasti tsemppiä! Enää viikko!
Toivon niin, että kaikki olisi myös siellä hyvin! <3
Kiva kuulla sinustakin
@Choco coco Ihana kun olet jo noin pitkällä! Kaikkea hyvää toivon myös sinulle
Mä en ole oikein vielä perehtynyt tuohon, että jos paino nousee liian nopeaa tai liikaa raskauden aikana, mutta toivottavasti se nyt ei mitenkään haittaa, jos sen pystyy jotenkin pitämään kurissa lääkkeillä tms. Onko sulla vointi ollut muuten hyvä? Ootko pystynyt liikuntaa harrastaan? Mulla itsellä oli ihan hirveet olot sen eka 3kk suunnilleen, että kun normaalisti liikkuisin aika paljon, niin tullut kyllä nyt enemmän vaan levättyä, mutta en ole yhtään ressannut tästä.
@marrasmai Teille sinne hirveesti tsemppejä ja haleja <3 Kaikki menee varmasti hyvin pikkuisella hyvässä hoidossa <3
Mulla meni sokerirasitus hyvin, vaikka olinkin kärsinyt pari päivää ennen siihen menoa migreenistä. Onneksi se pahin kipu helpotti sen rasitustesti päivän aamulla, eikä mulle tullut siitä mitenkään huono olo tms. Se pari tuntiakin meni siellä odotellessa tosi nopsaa, kun siellä oli samaan aikaan toinen odottava nainen samassa testissä, niin rupateltiin siellä odotushuoneessa koko aika, ja lopulta vaihdettiin myös yhteystiedot, koska tultiin niin hyvin juttuun, eikä kavereita ole ikinä liikaa mun mielestä
Asutaankin vielä lähellä toisiamme.
Sain vihdoin myös kotidobblerilla kuulumaan vauvan sydänäänet
Eilen kuuntelin viimeksi, ja hyvin kuului heti. Migreeniä vaan oli taas tässä joku 4 päivää...argh, niin rasittavaa! OLo kun olis muuten hyvä, niin sitten jomottaa niin ettei mikään auta, eikä mitään voi tehdä. Mulla oli eilen synttärit, ja lähdettiin asuntomessuille viettämään päivää, niin väkisillä tsemppasin sielläkin kun siinä helteessä vielä se jomotus paheni, mutta saatiinpahan kierrettyä kuitenkin, ja lepäsin sitten loppuillan, ja tänään onneksi ollut pahin kipu pois!
Joo eli kukas se kysyikään näistä helteistä, niin on todellakin vaikuttanut oloihin tää kuumuus. Tänään onneksi sadellut ja ollut viileempää, mutta empä paljon ole ulkona voinut olla niillä 30 asteen helteillä. Onneksi kotoa löytyy ilmalämpöpumppu, niin asunto on sentään viileä
Myös koiralle hyvä! Ja onneksi on Netflix ja Ruutu+
Nyt alammekin miehen kanssa tuijottamaan netflixistä yhtä sarjaa ukkosen jyristessä taustalla.
Ihanaa viikonloppua kaikille
Anzu ja murunen 16+1