Kiitos Siida ja mavli, mä oon jostain syystä kuvitellut että niitä repäisyjä on vain alussa. Mulla on tarkemmin ajatellen tainneet ajoittua viikon vaihtumisen aikoihin, ja nuo jouluiset olivat kyllä pahimpia tähän asti. Välillä repäisee jopa molemmilta puolilta yhtä aikaa..
Tylsää mavli että flunssa on iskenyt, toivottavasti helpottaa pian!
Päänsärkyä on ollut myös melko tasaisesti, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tänään jouduin ottamaan ihan parasetamolinkin.
Kiuski hyi noi unet on ihan kamalia! Mulla kans pari kertaa unessa lähteny oikein suihkuamaan, hirveetä herätä sit kylmässä hiessä. Mutta oon mä kerran nähnyt unta että meidän vauva oli syntynyt, näin unessa päivänkin! Se oli 29.11. ja viikko oli 34. Saas nähdä onko enne...
Tylsää mavli että flunssa on iskenyt, toivottavasti helpottaa pian!
Päänsärkyä on ollut myös melko tasaisesti, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tänään jouduin ottamaan ihan parasetamolinkin.
Kiuski hyi noi unet on ihan kamalia! Mulla kans pari kertaa unessa lähteny oikein suihkuamaan, hirveetä herätä sit kylmässä hiessä. Mutta oon mä kerran nähnyt unta että meidän vauva oli syntynyt, näin unessa päivänkin! Se oli 29.11. ja viikko oli 34. Saas nähdä onko enne...