Yrittäjä J: Mulla on ollut kaksi eri "erää" (kestänyt 2-3pv), kun tunteet heitellyt sitten niin vallan mahdottomasti. Yhtenä päivänä itkin pitkin päivää, vaikka en osaa edes sanoa mitä itkin. Mua vaan kerta kaikkiaan itketti. Loppujen lopuks itkin sitä, että ylipäätään itken. Eilen oli yksi itkupäivä, itkin mainoksia, lukemaani koiranpennun syntymistekstiä jne. jne. Ihana hormonit! Ja välillä sitä voi nauraa hekottaa ihan hysteerisesti.
Pussipiru: Tuo on niin väärin, että joutuisi korvaamaan ne käynnit. En ymmärrä myöskään miten se muka niin olisi. Koska siellä on kuitenkin aivan pakko käydä ja juurikin työajalla. En oikein itsekkään tiedä vieläkään miten meillä on... Kyselin meidän vastaavalta asiaa ennen saikkuani ja se oli heti, että kyllä pitää tehdä ne kaikki tunnit takaisin. Mua jäi vaivaamaan asia. Nyt en meinaa uskaltautua kysyä esimieheltä koko asiasta, kun olin juuri niin pitkään saikulla. Jotenkin sellainen olo, että lakki kourassa teen kaikki minuutit. Vaikkakin harmittaa, sillä jos se kuitenkin on mun oikeuteni. Työehtosopparissa lukee selvästi, että on palkallista aikaa, mutta sitten siellä on tällainen kiva lause "jos työaikaa ei tarpeettomasti menetetä". Otin yhteyttä jo kahteenkin tahoon ja kyselin miten asia on. Toinen taho oli sitä mieltä, että ehdottomasti on palkallista ja laissakin se jo lukee. Toinen taho tarttui siihen, että työnantaja voi vedota tuohon "tarpeetonta työajan menetystä" kohtaan. Miten sitten asiaa tulkitaankin.
Love: Jestas kun sullakin siellä pikkuinen säikyttelee!! Onneksi todella runsaatkin vuodot voivat olla täysin normaaleja. Toivotaan, että siellä on kaikki hyvin
.
Toive*: Tervetuloa tänne puolelle ja rutkasti onnea! Hyvä hcg arvo sulla.
ON: Terveiset nt-ultrasta. Siellä oli oikein vilkasliikkeinen sikiö, jolla kaikki näytti olevan juuri niinkuin pitää. Lri sanoi, että näyttää siltä, että kaveri harjoittelee siellä hyppyjä. Oiskohan uimahyppyjä, jos tulee yhtä kova vesipeto kun äidistään pienenä. Kasvanut oli yhä tasaiseen tahtiin. Nyt rv 11+5 ja koko 5,9 cm vastasi rv 12+3. Vallottavin kuva, joka saatiin mukaan on sellainen, jossa kaveri juuri nyrkkeili ja kuvasta erottaa hyvin toisen käden 5 sormea. Olisin voinut katsella ultrausta taas vaikka kuinka kauan. NIIIIIIIN onnellinen