~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Onnea Kiia-s :love:

Yrittäjä J, minä oon ollut taas itse tyyneys :ROFLMAO: Mutta eiköhän tuokin olo ole ihan normaalia!

Keksin yks päivä kokeilla sykemittarilla, josko näyttäisi pikkuisen sykkeet ja arvatkaa, vähäksi aikaa sain 167 lukeman mittariin!

Ootteko odottajat ottaneet tai aikoneet ottaa influenssarokotuksen?
Meille tarjottiin neuvolassa sitä ja otettiin. Viime talvena sairastin influenssan ja ei kiitos enää ikinä toiste.
 
Yrittäjä, jos minulta kysytään niin kuulostaa lupaavalle! Olin kiukkuinen kuin ampiainen,itkin turhasta ja sitten taas toinen ääripää kun olin niin iloinen :ROFLMAO: mies sanoikin että olin ihan sekaisin nt ultraan asti. Ja menkkajomot oli koko alkuraskauden, ihan normaalia kun kohtu kasvaa :)
 
Yrittäjä täällä vähän samaa :) alkuviikosta itkin yhtä ihan mitätöntä/älytöntä juttua silmät päästäni ja hermot muutenkin ollut vähän kireellä. Eikä mulla normaalisti tämmöstä ole edes ennen menkkojen alkua :)

Mä viel piinailen reilu viikon ennenkuin saan varmuuden mitä tässä nyt tapahtuu :unsure: neuvolaan kun silloin soittelin niin vakuuttelivat vaan et kaikki on varmasti hyvin ja se nähdääm sit silloin rv6-7 onks siellä sit mikä tilanne (n) jeeee. Eilen iski joku ihan ihme kipujomo alavatsaan. Melekin oksensin kun koski niin paljon. Ja eilisen illan ja tän päivää on tullut runsaasti taas sitä mustaa vuotoa (n) testi kuitenkin tummentumut huomattavasti siihen mitä oli vko sitten. :) edes jotain positiivista :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elsaalviina
Joooo.. täällä taitaapi sitten olla lopun alkua :cry::cry: tänä aamuna hulahti sen verran verta että.. testiä en tajunnut tehdä ja nyt paniikissa odottelen että jatkuuko vuoto vai ei. Menkkajomoa ollut eilisestä illasta asti, helpotti heti kun nyt aamulla vessassa kävi. Toisaalta olisin kyllä odottanut kovempaa kipua jos tosiaan kesken menee o_O vähän paineen tuntua vasemmalla puolen. :unsure:

Onks teillä kellään ollut minkäälaista "reilumpaa" vuotoa alkuraskaudessa? (n)
 
Voi ei love! :( Toi on ihan hirveää, kun odotutetaan epätietoisuudessa. Olisivat ottaneet edes veriarvot tai JOTAIN. Ei se stressaaminenkaan hyvää tee! Toivottavasti kaikki on edelleen hyvin.

Mä taistelen parhaillaan jonkun henkilöstöpäällikön kanssa neuvolakäynneistä. Hänen mukaansa käynnit tulee hoitaa omalla ajalla, mutta minusta ei ole ihan ok, että joutuisin ottamaan palkatonta vapaata pakollisten käyntien takia. Työaikani kun on käytännössä sama kuin neuvolan aukioloajat. Tuntuu tosi typerältä, että voin kyllä olla kolme päivää omalla ilmoituksella poissa töistä, mutta pakolliset neuvolapoissaolot ovat pois palkastani.

Vointi on edelleen ennallaan, eli hämmästyttävän hyvä. Tissikipu on melkein kadonnut, etova olo tulee vain jos ehtii tulla nälkä.
Kyllä tämä silti alkaa tuntua todellisemmalta, varsinkin kun nyt joillekin on jo kerrottu asiasta, Seuraavaksi miehen vanhemmat vuorossa. Ei jotenkin houkuta yhtään, kun miehen isä on sellainen ihmeellinen hössöttäjä. :rolleyes: Oliskohan ihan ok kertoa vasta sitten H-hetken kynnyksellä?:D
 
Pussipiru tää on ihan :poop:. Mut ei kyllä oo kivaa tuo töissäkään tappeleminen (n)en osaa sanoa siihen juuta enkä jaata, meillä kun pystyy vaihtelemaan vuoroja 10-23 puitteissa. ja siis meillähän ihan sanomattakin selvää että se on omalla ajalla tapahtuvaa, mutta asiahan on eri kun voi aina aamuvuoron iltavuoroon vaihtaa.. (n)toivittavasti pääsette sopuun ja yhteisymmärrykseen asiasta. (y)

ON vielä sen verran että muuten vähäistä ollut vuoto, ei tule hosuihin/siteeseen mutta viimeksi pyyhkiessä oli oikein kirkaslimainen mutta verinen edelleen (n)(n) katsellaan niten jatkuu..
 
Hip hei.
Minäkin uskallan tulla kurkkimaan tuolta hoitoketjun puolelta. Tänään verikokeissa hcg oli 796 :love: yhteensä tämä oli viides siirto (ja toinen ivf) ja ensimmäinen lääkkeellinen pas. Luonnokierroissakaan ei ole ollut vikaa, mutta siirryttiin esimmäisen ovuloimattoman kierron jälkeen lääkkeelliseen ja näyttäisi toimivan :p ultra polilla on tämän kuun lopussa ja silloin selviää kannanko matkassa yhtä vai kahta matkalaista :love:

Love, puhuit tuosta runsaasta vuodosta. Siskollani oli edellisen raskauden alussa todella runsasta vuotoa. Omien sanojensa mukaan "olin kantapäitä myöten veressä" mutta silti kaikki hyvin ja tammikuussa syntyi pieni terve poika. Toivottavasti sinullakin tuo on täysin vaaratonta!
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Toive tervetuoa tänne puolelle, kiva saada alkuvaiheen kulkijoita mukaan :) Toisella puolella viittasin itseeni, kun mullahan siirrettiin myös kaksi alkiota ja pp 13 oli reilut 500 neljäpäiväisillä kavereilla. Mies on varma tuplista, mutta minä veikkaan yhtä :rolleyes: Kunpa kaikki vaan olisi hyvin.
 
Yrittäjä, ainiin teilläkin on jännittävät ajat käsillä kun saatte tietää montako kyytiläistä on mukana :love: niin ja anteeksi, ymmärsin asian toisella puolella väärin. Käsi ylös virheen merkiksi.
Meillä ei oo vielä arvailtu montako on kyydissä äärettömän onnellisia ollaan edes yhdestä, mutta ei se toinenkaan haittaisi (tietenkään kun on kaksi itse haluttu siirtää :D) :barefoot: mies on nyt kaksi viikkoa reissussa ja toivon että pysyy sen jälkeen kotona, että pääsee mukaan ultraan :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Toive* oi onnea! :love:
mä niin toivon että pysytte tällä puolen :love:

Vuoto on rauhoittunut vähän iltaa kohden, enää ei ole ollut limaista vain verta. Tipottain siteessä ja pyyhkiessä.. kipuja ei ole juuri ollenkaan, hyvin hyvin hyvin vähäistä menkkamaista jomotusta välillä muuten normi olo. Ja tissit edelleen kipeät, välillä oikein "vetää". Hyytymiä ei ole ollut juuri ollenkaan, ehkä kaksi kolme hyvin pientä. Jospa tämä tosiaan vaaratonta (n) mullakin vasta ensi ti eka ultra.. mutta jos tää nyt jatkuu niin soittelen kyllä että tuunko ollenkaan. Ja ajattelin vielä että pakko on loppuviikosta mielenrauhan vuoksi testi tehdä. Yhden hätäpäissäni uitin aamuisen kirjoituksen jälkeen, ehkä max 15min pidätyksen jälkeen (eli varmaan jotai "liruja" jota aiemmin jäänyt rakkoon :ROFLMAO:) niin kyllä sieltä vielä testiajalla hyvin hyvin hailura tuli.. mut eihän se raskaushormoni tietysti heti samalla häviä :D no loppupeleissä kävi miten kävi, niin tää on meille jo aika iso saavutus että edes se kaksi viivaa testiin saatiin. :love:
 
Yrittäjä J: Mulla on ollut kaksi eri "erää" (kestänyt 2-3pv), kun tunteet heitellyt sitten niin vallan mahdottomasti. Yhtenä päivänä itkin pitkin päivää, vaikka en osaa edes sanoa mitä itkin. Mua vaan kerta kaikkiaan itketti. Loppujen lopuks itkin sitä, että ylipäätään itken. Eilen oli yksi itkupäivä, itkin mainoksia, lukemaani koiranpennun syntymistekstiä jne. jne. Ihana hormonit! Ja välillä sitä voi nauraa hekottaa ihan hysteerisesti.

Pussipiru:
Tuo on niin väärin, että joutuisi korvaamaan ne käynnit. En ymmärrä myöskään miten se muka niin olisi. Koska siellä on kuitenkin aivan pakko käydä ja juurikin työajalla. En oikein itsekkään tiedä vieläkään miten meillä on... Kyselin meidän vastaavalta asiaa ennen saikkuani ja se oli heti, että kyllä pitää tehdä ne kaikki tunnit takaisin. Mua jäi vaivaamaan asia. Nyt en meinaa uskaltautua kysyä esimieheltä koko asiasta, kun olin juuri niin pitkään saikulla. Jotenkin sellainen olo, että lakki kourassa teen kaikki minuutit. Vaikkakin harmittaa, sillä jos se kuitenkin on mun oikeuteni. Työehtosopparissa lukee selvästi, että on palkallista aikaa, mutta sitten siellä on tällainen kiva lause "jos työaikaa ei tarpeettomasti menetetä". Otin yhteyttä jo kahteenkin tahoon ja kyselin miten asia on. Toinen taho oli sitä mieltä, että ehdottomasti on palkallista ja laissakin se jo lukee. Toinen taho tarttui siihen, että työnantaja voi vedota tuohon "tarpeetonta työajan menetystä" kohtaan. Miten sitten asiaa tulkitaankin.

Love: Jestas kun sullakin siellä pikkuinen säikyttelee!! Onneksi todella runsaatkin vuodot voivat olla täysin normaaleja. Toivotaan, että siellä on kaikki hyvin (y)(y)(y).

Toive*: Tervetuloa tänne puolelle ja rutkasti onnea! Hyvä hcg arvo sulla.

ON: Terveiset nt-ultrasta. Siellä oli oikein vilkasliikkeinen sikiö, jolla kaikki näytti olevan juuri niinkuin pitää. Lri sanoi, että näyttää siltä, että kaveri harjoittelee siellä hyppyjä. Oiskohan uimahyppyjä, jos tulee yhtä kova vesipeto kun äidistään pienenä. Kasvanut oli yhä tasaiseen tahtiin. Nyt rv 11+5 ja koko 5,9 cm vastasi rv 12+3. Vallottavin kuva, joka saatiin mukaan on sellainen, jossa kaveri juuri nyrkkeili ja kuvasta erottaa hyvin toisen käden 5 sormea. Olisin voinut katsella ultrausta taas vaikka kuinka kauan. NIIIIIIIN onnellinen :love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mamido ja Mandala
Kiitokset cerezah kommentista :)
Joko oon nyt tiedostamatta yrittänyt ottaa rauhallisemmin tai sit supparit muuten vaan helpanneet. Eilen ja tänään unohdin tyystin neuvolan soittoajan ja luulenkin pärjääväni ensi maanantaihin kun sinne pääsee livenä keskustelemaan (y)
Mieskin totesi viikonloppuna, et teen/touhuan ihan liikaa raskaana olevaksi, että pitänee kai uskoa ja pistää rento moodi päälle:ROFLMAO:

Sheltermelle onnea ultrauutisista :love:
Muistan, et itestä tuntu siellä ultrassa ihan kuin kätilö ois näyttänyt jonkun muun ultravideoo vaan ruudulta. Ei sitä ihanuutta katsellessa ollut uskoa silmiään:love:
 
  • Tykkää
Reactions: cerezah
Kiitokset kaikille tsemppaavista sanoista ja toivotteluista ja niin pois päin :love:

sheltermellä ihani ultra-uutisia! :love: Kunpa joskus itsekin pääsisi moista ihmettelemään :love:

Haavelija87 hienoa että supparit helpottanut! (y) otat vaan rauhassa ;)

Täällä vuoto on kuin onkin loppumaan päin (toivottavasti..), enää vain tipottelee :) vähän toiveita vielä herättelee mutta en uskalla pomppia riemusta :whistle:
 
Yrittäjä J pitää vielä pc:n tai apteekin testit käydä (Kylän apteekkiin en uskalla kun kaikki äidin tutut siellä:oops:), en oo nyt isompiin kauppoihin päässyt. Onestep näytti edelleen haamua :) kuivuttuaan selkeä viiva. Menkkakivut on kyllä jatkuneet ja mieli edelleen herkkä. Tai tottatokihan tää vuotokin osasyyllinen, mutta juttelin eilen puhelimessa isäni kanssa ja pillahdin itkuun heti puhelun jälkeen. :cry: eikä juteltu kuin perus kuulumiset :whistle: vuoto muuttunut tuhruksi (y)
 
Yrittäjä J parempi olla ihan normia! Mulle ainakin sanoivat polin puhelimessa silloin että ruskea vuoto kuuluu asiaan sekä tuhru ja pien verenvuoto. Jos vuoto samanlaista kuin normaali menkoissa niin sitten vasta soitella polille uudestaan.. eli ainakin vielä sulla ihan harmitonta! (y) ja toivittavasti jääkin harmittomaksi. Niin ja sulla siis jatkui lääkkeet? o_O mulla loppui testipäivään (n)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä