~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Voi Ravishing miten ikäviä uutisia :cry::cry::cry:.
Miten epäoikeudenmukaista! Noin pitkälle pääsit kuitenkin. Miksi ihmeessä näin pitää käydä...
Tässä itsellä ollut jo välillä todella luottavainen mieli ja toivoa kaikkine oireineen, mutta nyt taas pelko nosti päätään. Vielä voi tapahtua mitä vaan...
 
Pahoitteluni Ravishing:( en osaa edes ajatella miten kamalalta menetys tuntuu!

RooRoo vitsi miten jännittävää! Tuntuu jotenkin että olisi helpompaa jos itsekin tietäisi milloin se h-hetki on, ei tarvitsisi jännittää ja odottaa malttamattomana ja kuulostella jokaista nipistystä:ROFLMAO:

Tänään oli taas neuvola, kaikki kunnossa ja lähtö voi olla kuulemma milloin vain.. Samat sanat viime viikolla. Sain jonkun synnytys oppaan jossa puhuttii että nännien hierominen saattaa käynnistää synnytyksen tai saisi aikaan ainakin supistuksia. Hieroin 45min ja hetkeksi tuli pieni menkkajomo, joten se siitä :D
Rv 38+3 <3
Tässä kuva eiliseltä, valasko se siellä :ROFLMAO:
http://aijaa.com/14hkIB
 
Viimeksi muokattu:
Voimia Ravishing, ei voi muuta sanoa,ihan kamalaa :(

Joo minustaki tuntuu et oispa tiedossa päivämäärä että tuolloin se sitten syntyy ettei ois tätä odottamista kun ei tiedä kestääkö se vielä päivän vai jopa nelisen viikkoa :confused: No tiistainahan ehkä sit saan tietää käynnistyspäivän jos sille on tarvetta..Tuntuu jotenki väärältä näin odottaa et syntyis jo kun mulla kuitenkin olo on aika mainio ja laskettuun aikaanki vielä aikaa, mutta tää tylsyys..Oon ollu kohta 2kk jo kotona ja nyt en pääse enää liikkumaan lähikauppaa kauemmas kun ei omisteta autoa, kauan mulle on jo kauhisteltu et en kai nyt enää pyöräile ja nyt kun ilmat on menny pakkasen puolelle päädyin siihen että ehkä se on jo aika lopettaa pyöräily, ettei jää yllätä..
 
HUS alueella ainakin yliaikakontrolli on 41+5 jolloin ilmeisesti ultrataan ja katsotaan mikä tilanne mahd käynnistystä silmällä pitäen. Itse odotin tuota kontrollia tosi paljon, että pääsispä sinne asti että pääsis ultraan yms mutta vedet meni 41+4 tietty jonka jälkeen matka synnytyssaliin oli se että 24h päästä vesien menosta käynnistetään jos ei ala synnytys itsestään.
En sitten tiedä miten kauheasti vaihtelee eri kunnissa nämä. Pitkää pinnaa viime metreillä oleville!
 
Heippa hei, jokohan uskaltautuisin työntämään nokkaani tälle puolelle :oops:

Ensinnäkin Ravishing todella isot pahoittelut tälläkin puolen! :( ja kaikille onnittelut että olette tällä puolen! (y)

Mulle tuli testiin(onestep) ensimmäisiä haamuja varmaan joskus pp7. Ja ekan pc:n testasin pp9 ja siihenkin hailura. Pp13 jo selkeä haamu ja pp14 rupuliuskaan (oli aivan solmussa ja painaumilla koko testi) nega. Tänään pp15 hailakka viiva. Ensimmäinen ultra parin vkn päästä, meillä ei veriarvoja oteta :unsure:
Oireita ei juuri ole, vähän heikotusta aamuisin, nälkä vähän väliä ja tissit kipeät/turvoksissa. :)
 
Onnea love plussasta :) voithan soittaa ja pyytää verikoetta jos viivat mietityttävät?

Jännityksellä aina kirjaudun katsomaan joko olisi vauvauutisia <3<3 uskon, että siellä aika matelee!

Mä kävin aamulla tokassa neuvolassa. Kaikki hyvin ja jumputusta oli niin ihana kuunnella. Malttamattomana liikkeitä odottelen <3 rv 14+2
 
  • Tykkää
Reactions: love- ja Jasmina20
Onnea love plussasta! Pyydä verikoe jos mietityttää, kyllä sinne lähetteen saa pyytämällä.
Hyvä arvo Yrittäjä J. Suuret onnittelut!
Ihania ultrakuulumisia Mamido.
ON: Kävin hakemassa eilen lisää saikkua. Viikoksi kirjoitti. Kerroin lrille suuren huoleni siitä, miten kaveri oikein voi kun voin niin pahoin. Saako ravinteita ja onko kasvanut. Puhuin myös minua paljon vaivanneista vatsakrampeista. Hän rauhoitteli minua, mutta huomatessaan pelkoni kysyi haluanko, että katsotaan miten asukas voi. Eli ultrattiin sitten ja yllätykseksi on kyllä todellakin kasvanut! Eilen rv 10+1 ja koko vastasi 10+5. Lri sanoi olevan pitkä kaveri. Hän kertoi myös, että silmämääräisesti kaikki näytti olevan hyvin. Nyt odotellaan sitten sitä nt-ultraa.
 
Suuret pahoittelut Ravishing vielä tännekin puolelle.

Olipa kivoja uutisia shelterme!

ON, Mulla vaivaa repäisykivut. Joka kerta kun yöllä kääntää kylkeä on tehtävä se hitaasti ja hallitusti, samoin kyykistys ym kiertoliikkeet repäisevät kivuliaasti. Googlen mukaan hyvinkin tavallista alkuraskaudessa, silti joka kerta säikäyttää.
 
Yrittäjä! Noi kivut on vaan hyvä merkki! Mulla tullu repäisykivut joka kerta kiinnittymisen jälkeen aina aikaisemmin. Viimeksi ne alkoi heti viikko siirron jälkeen. Se on mulle se lupaava merkki, että jotain tapahtuu :) Kyllähän ne kivuliaita on, mutta siellä kohdun kiinnikeet venyy...siitä ne vain johtuu ja kun venyvät, niin joku/jotkut siellä tekevät itselleen tilaa❤
 
Oli kyllä ihmeellistä nähdä pieni otus ja sen vielä pienempi sydän ultrassa perjantaina. Helpotus oli suuri kun kaikki vastasi tasan viikkoja! Tsemppiä, Yrittäjä J, odotteluun. Mulla oli kyllä tosi vaikeaa vika viikko ennen ultra kun tuntui ihan epätodelliselta raskaus ja jännitti onko tottakaan.

Nyt Rv 7+2 ja kokonaisvaltaisen pahoinvoiva olo. Mitenköhän pääsen huomenna töihin?
 
shelterme onpas mukavia uutisia :) ja kiitokset!
Yrittäjä J tsemppiä odotteluun! Kyllä aika taas kuluu hitaasti..
aniara hienoja uutisia sinullakin :) ja on varmasti ollut mieleenpainuva kokemus nähdä pikkuinen sykkeineen :love: toivottavasti pahoinvointi helpottaa (y)

Täällä kärsitään ihan hirveistä, aaltoilevista mahakivuista :( ei onneksi jatkuvasti mutta välillä. sekä vknlopun tiputellut. :unsure: Huomenna pitää vielä testi tehdä polin kehoituksesta :confused: toki pelottaa ettei tästä tulekaan mitään. (n)
 
Yrittäjä J: nuo repäisykivut on tosi epämukavia, mut kuuluu asiaan. Jos aivastus tulee ihan yllättäen niin tuntuu et koko maha repee. Ihan hirveetä. Kiva kun itsellä tässä pientä flunssan poikasta.
aniara: hienoja ultrakuulumisia sinulla! Kyllä se vaan niin ihmeelliseltä tuntuu nähdä se oma pikkuinen.
Nyt haluis jo niin tehdä kaikkia hankintoja. Olis niin kiva alkaa jo ostella kaikkea valmiiksi. Kyllä silti aion ostaakkin pikkuhiljaa kaikkea. Tiedä sitten koska uskaltaa. Toisaalta taas nostaa päätään nämä "hassut taikauskoiset" ajatukset: jos pelkään koko ajan etten uskalla ostaakkaan mitään, jos en usko itsekkään tähän niin sitten jotakin pahaa tapahtuu. Sitä vaan tahtoo olla niin varovainen ja realisti ettei heti uskalla kovin suuria hankintoja tehdä.
 
Yrittäjä J testi oli samanlaista hailuraa kuin tähänkn asti, viiva tulee näkyviin muttei ole vahva.. ja ei ainakaan vielä ole vuotoa näkynyt, ei vielä edes tiputtelua.. saas nähdä.

shelterme täälläkin tuo aivastaminen on ihan hanurista, tuntuu että maha halkeaa o_O

aniara ei meillä verikokeita oteta ellei erikseen varaa aikaa tk:lle tai polille. Jos sillonkaan, en oo kysyny :) tai siis tk varmasti tekis mut polista en tiedä.. kun soittelin plussasta niin antoivat vain ajan ultraan. :)
 

Yhteistyössä