~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Tervetuloa uudet, toivottavasti saatte pysyä täällä loppuun asti, onnea!

Joku kyseli niin joo mulla on istukka edessä ja se kyllä selvästi vähentää liikkeiden tuntumista, se on siis tuossa vasemmalla puolen ja en edelleenkään tunne kuin tosi harvoin kyljellä maatessa sieltä potkuja et varmaan puolet potkuista jää sit huomaamatta :D

Tein kollaasin tästä mahasta :D Makuuhuoneessa huono valo mutta kylläpä siitä masun näkee :d
http://aijaa.com/hA0xlZ
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Kiitoksia kaikille, onhan se vallan ihanaa olla täällä :love:

Tää jännitys ja pelko vaan on jotain ihan sietämätöntä :cry:

Ekan testin tein lauantaina, silloin digi sanoi 1-2. Sunnuntai-iltana digi sanoi jo 2-3 ja huokaisin hieman. Tein toki pari liuskatestiäkin joissa aika haaleat viivat, mutten välittänyt. Eilen tein pelkän liuskatestin (joku ilmaisnäytteenä saanu one-step) ja viiva oli edelleen aikas haalea ja tietty masennuin täysin :( tänään ehkä pakko hakea joku parempi testi.. Hitto soikoon tätä piinaa!!!
 
Tsemppiä ja halaus AJ! Toivon niin kovasti, että pieni pysyis matkassa. Oma piina on myös hyvin tuoreena mielessä.. Digejä en tehnyt, kun ruinasin kaksi kertaa verikokeen tk:sta. Liuskatesteistä tein PC:ta ja käytin kaverilta saamani Sofi One step 10 liuskat loppuun. Jos olisin jälkimmäisiin vain uskonut, olisi epätoivo iskenyt, niin haaleita ja epäloogisia viivoja tuli. Kun kävin labrassa, tein lujan päätöksen, enkä testannut enää testeillä. Se kannatti, huolta se ei poistanut, mutta hieman vähensi epätoivon hetkiä :eek:
 
Tupsuli: Aa, ok. No ne on varmaan samoja kun se minkä tein eilen joten kiitos että valoit edes vähän muhun uskoa että ei kannata siihen hailuun luottaa! Yritän tänään kerätä rohkeutta uuteen testiin...Vai pitäisiköhän vaan tehdä uus digi ja olla tyytyväinen jos se sanoo edelleen 2-3! Sitten lopetan kyllä testaamisen, eihän tälläistä mielenterveys kestä!
 
Enpä mä taida kauaa täällä olla, tais olla virhe ja pahaa onnea alunperinkin tulla tänne..
Hain työmatkalla apteekin oman testin ja haalea viiva siinäkin ja lisäks tein vielä diginkin ja se sanoi 1-2. Sunnuntai-iltana kuitenkin näytti 2-3 joten eiköhän tää ollu tässä. Luget varmaan pitää vuodot poissa, eiköhän nekin sieltä tule kun lugeja huomisesta alkaen vähennetään.
 
Voi AJ, kurja kuulla. Niin väärin tämä on :( mäkin silloin keväällä noista digistä päättelin että kesken oli mennyt..kuulostaa samanlaiselta tarinalta, voi itku! Toivotaankin kuitenkin vielä et pissa olisi laimeampaa ja arvo keikkuu siinä ihan rajamailla? Tsemppiä sinne, hengessä mukana <3

Onko kukaan hoidoissa ollut naikkarilla ja siellä varhaisultrassa? Mulla ois huomenna, mut kätilö vaan sano sillon puhelimessa, että tuutte sitten tänne ultraan enkä tajunnu kysellä et hormonipolille vai äippäpolille..en jaksaisi jonotella töissä puhelimeen...
 
Joo sitä itsekin mietin että jos vaan on oikeasti niin laimeaa... Eli kauhean sekavat fiilikset mitä ajatella, toisaalta mun viivat ei vielä missään kohtaa oo olleet tasavahvat ja eihän välttis tässä kohtaa kaikille tuu. Eli tavallaan ne ei oo haalistunut. Nyt kuitenkin vasta pp15. Toisaalta hämää toi digi että miten se voi noin muuttua.
Mun piti tänä aamuna tehdä aamupissasta uus, mutta eihän mulla ollutkaan enää yhtään testiä kotona. Hitto.
Noh, jätin soittopyynnön klinikalle jos ne vois määrätä verikokeen, en jaksais arpoo enää noiden testien kans.
 
No en pääse verikokeeseen.. Hoitaja sanoi että näissä on nuiva linja.. Kun ei kerta ole edes vuotoa. Hoitaja käski lopettaa testaamisen ja rauhoittua. Katsella loppuviikon ja soittaa maanantaina uudestaan mikä tilanne. Tosi helppoa joo tässä nyt sit rauhoittua!!!
 
Aj, olipa tyly hoitaja! o_OToivotaan nyt parasta!
Minä jatkan narinaa, taidan tänään soittaa neuvolaan.. Niin inhottavasti alkanut alavatsa kivun lisäksi sattumaan johonkin alapäähän, kohdunsuulle tai virtsarakkoon tai jonnekkin?! Pistää,vihloo, niinkuin joku viiltelisi 10sekunnin välein (n) Ensi odottaja varsinkin kun ei tiedä mikä on mitäkin ja onko normaalia ymsyms..
 
AJ, toivottavasti kaikki menee hyvin! Niin tylyltä kuin kuulostankin, niin neuvoisin samaa kuin se hoitajakin. Jatkuva testaaminen vaan stressaa ja se ei varmaankaan tee hyvää sikiölle? Jos tulppa ei aukea, niin se ei silloin aukea. Jos aukeaa, niin sitten vaan uutta putkeen! (y)

Miten pian teillä on alkaneet raskausoireet? Olen vähän ymmälläni, kun mua palelee jatkuvasti - yleensä olen kovinkin lämminverinen. Ja eilen töissä hissi meinasi nousta ylös pelkästä kahvin hajusta taukohuoneessa. Vatsanmyllerrykset jääneet vähemmälle, siitäkin hiukan huolissaan. Entäs jos kaikki ei ole hyvin? Olen kuitenkin raskaana niin kauan kuin toisin todistetaan. Tuulimunaa kuitenkin pelkään hirmuisesti.
 
Kiitoksia tsempeistä :love:

Reuna: mä nyt en tosiaan tiedä onko mulla kaikki hyvin vai ei, mutta raskausoireita kyllä on. Tissit kipeytyy päivä päivältä enemmän, maha on on välillä tosi kipeä/vihlova hetkittäin ja viimeiset pari päivää on ollut aamuisin todella heikko olo. Tuntuu että verensokerit ja verenpaine on ihan pohjalukemissa. Lisäksi kans palelee vähän väliä, mutta välillä taas tulee sellaisia "tuskahikikohtauksia".
Mutta en tiiä takaako oireet mitään mihinkään suuntaan, tai oireettomuuskaan. Nää on varmaan niitä juttuja että toiselle toinen tarkoitaa toista ja toiselle toista.
 
Mä olin ekat viikot ihan oireeton, ainoa mikä raskaudesta kertoi oli kaksi viivaa testissä. Ai niin ja rakko tuntui yliaktiivisilta, eli pissatti koko ajan vaikkei läheskään joka vessareissulla sitten edes tullut pissaa kuin tippa. Mutta vähän saman tyylistä mulla on joskus ollut aiemminkin joten en laskenut sitä raskausoireeksi, kuten en myöskään tosi aikaisin heräämistä aamuisin; saatoin herätä senkin takia kun tajusin että nyt taas voi testata kun on uusi aamu :LOL: Rinnat kipeytyi vasta ekan varhaisultran jälkeen 6+4 ja sen jälkeen alkoi tulemaan helpommin huono olo jos ruokailuväli venyi liian pitkäksi. Tosi vähillä oireilla siis pääsin alussa mikä tietty panikoitti silloin mutta myöhemmin olin siitä tosi onnellinen.
 
AJ ymmärrän hyvin sun epätoivon, muistelenko oikein, että teillä ei ole mahdollisuutta tuohon "uutta putkeen" vaihtoehtoon? Että tämä on toiseksi viimeinen alkio koskaan, mieheltäsi ei tule siittiöitä tms? Mä toivon kovasti, että nyt kyse on tosiaan vaan virtsan laimeuden vaihtelusta. Mä soittaisin neuvolaan ja pyytäisin sieltä verikoelähetettä, ainakin meidän neuvolassa ne suhtautuu ihan ymmärtäväisesti asiaan. Aatelkaa miten paljon turhia verikokeita otetaan jatkuvasti ja tässä on iso asia kyseessä!!
 
Mulla ei ollut tässä raskaudessa muita oireita kuin menkkamaiset jomottelut alavatsalla rv 3-5, sitten melko oireetonta. Rinnat oli täysin normaalit rv 10 asti, pahoinvointi alkoi 6 + jotain. Viimeksi oli lähes päinvastaiset oireet, pahoinvointi alkoi 5+1, rinnat oli heti tosi arat ja turvonneet ja alavatsalla ei tuntunut missään vaiheessa mitään :ROFLMAO: Eli samalla ihmisellä eri raskaudet voi olla hyvin erilaisia. Ja tyttöä odottelen jälleen..
 
AJ! Minä uskon, että kaikki on sulla hyvin. Sulla kuitenkin vasta pp15 vai 16..anyway...sun oireet kuulostaa niin hyviltä. Mullahan eka kipeyty rinnat, mutta sitte se kipu pikkuhiljaa helpotti, samoin mahatuntemukset, ja testit haaleni testi testiltä. Mutta noi mahaoireet... olin keväälläkin koko raskauden mahasta todella oireeton, vaikka sinne kymppi viikolle saakka elämää olikin. Olin ihan varma, että tyhjää täys koko kohtu. Ei niistä oireista voi oikeen mitään päätellä. Ainoa mistä varmuudella tiesin, ettei kaikki oo hyvin, oli etomisen puuttuminen, tai se oli tosi lievää ja todennäköisesti istukka ei toiminutkaan kunnolla. Tyttöä odottaessa oksentelin paljon ja etominen oli todella voimakasta.

Hurjasti onnea matkaan te kaikki pkussanneet!!
 
Tupsuli: Jep, oikein muistat. Meillä on enää yksi alkio pakkasessa ja se on meidän viimeinen mahdollisuus biologiseen lapseen. Että kieltämättä mieli on todella maassa, miksi ihmeessä siitäkään tulisi yhtään mitään. Ei ole yhtään enää toivoa. Tässä kierrossa oli kaikki kohdillaan; vihdoin kroppa toimi että saatiin tehdä täysin luonnolliseen kiertoon, täydellinen alkio, joka näköjään viitsi kiinnittyä vihdoin mutta eipä sekään halunnut jatkaa.

Tein uuden apteekin oman testin ja ainakin yhtä haalea ellei hieman haaleampi oli viiva tänään. Kyllä tää alkaa olla aika selvää ettei siellä elämää ole normaalisti kehittymässä. Hitto soikoon että on epäreilua! Onkohan se tuleva keskenmeno sitten sellainen että pystyy oleen töissä, ei pystyis nyt oleen pois töistä loppuviikon aikana eikä ens viikolla.... Ja koskahan se nyt sitten alkaa?! Tulis ny pian sitten ulos!
 
AJ! Voi itku jos sullakin käy noin! Nämä on niin paskamaisia juttuja ku ehtii jo mielikuvissa vaikka kuinka pitkälle, vaikka yrittääkin muka maanpinnalla pysyä ja vaikka kuinka tietäis todennäköisyydet. Sulla ehti myöskin hcg nousemaan jo aika reilusti...se 2-3 on kuitenkin jo yli 200 ja kuinka paljon...sitä ei tiedä....mulla oli vielä verikokeessa pp19 68 ja tuosta parin päivän päästä alkoi se minimaalinen vuoto, mutta ihan selkeä raskausmateriaalivuoto, mitä on km ollu, mutta vain minimaalisena...mulla ei tullu menkkoja jostain syystä...muutama klöntti ja muutama kouraisu mahassa ja kahdessa päivässä loppu. Nyt on ollu jo viikon sellanen olo, että alkaa, mutta nää on saattanu olla ovistuntemuksiakin....en oo testannu, mutta kai ne tässä alkaa. Hiki ainakin haisee pahalle ja pöötä särkeny pari päivää....selkeitä menkkaoireita, niin ja LYHYT pinna....alkaisi vaan, niin sais soittaa polille. Mutta....peukkuja sulle vielä, että kaikki olisi kuitenkin hyvin. Elän mukana ❤
 
Nyt tuli pelko tännekkin, tulinko tälle puolelle liian aikaisin. Lugeja laitettaessa havaittavissa pientä kirkasta vuotoa. Kunhan ei tästä nyt lisääntyisi! :unsure: Soittaiskohan polille huomenna ja pyytäis uuden veritestin tai hakis testin.
 
Reuna! Turha varmaan sanoa, kuinka normaaleja vuodot on...pelko on varmasti siellä suuri, mutta älä lainkaan vielä luovuta, luotetaan siihen, että kaikki on kunnossa ja vuoto loppuu pian.

AJ! Kiitos! En silti tiedä, osaanko kuitenkaan tukea, mutta syy siihen, miksi asiat minuun niin voimakkaasti vaikuttaa on se, että tarvitsen ja saan teiltä jokaiselta valtavasti vertaistukea ja kun tiedän, miltä tuntuu epävarmuus ja menetys. Tuskin olisin enään selväjärkinen ilman meiän rakasta tyttöä. Tämän ihmeen vuoksi tuntuu niin ihanalta joka ikinen plussa, mikä täältä palstalta tulee!
 
Viimeksi muokattu:
Reuna ei välttämättä ole syytä huoleen! Mä tuhrusin rv 4-9 päivittäin, olihan se herroja raastavaa mutta ei tarkoita läheskään aina huonoa. Mulla ultrassa näkyi pieni läntti mistä vuoti, lääkäri veikkasi hiusverisuonistoa. Toisaalta myös limakalvot on tosi herkillä raskaudessa ja pelkästään lugen laitto voi aiheuttaa. Mulla esim vuosi ihan verta ekan varhaisultran jälkeen illalla, sekös vasta säikäyttikin!
Toivotaan että kaikki on ihan hyvin! Mutta voithan toki tsekata verikokeen uudestaan, siitä näkee helposti tuplaantuuko normaalisti.
 
Joo samalla lailla rauhottelisin Reunaa! Jos vähän vuotelee niin se on ihan normaalia ja tosi monella tuhruaa vakka kaikki on hyvin :) Jos alka tulla enemmän vuotoa ja kipujen kera niin sitten ehkä alkaisin pelätä, mutta en vielä pelkästä kivuttomasta tuhrusta. Tsemppiä!

Omat aamun tunnelmat: tää on niin piinaa! Koko ajan vaan odotan että vuoto alkaa. Ja mielessä on sata kysymystä... Jos tämän alkion kehitys pysähtyi jo alkuviikosta (sunnuntaina digin tulos 2-3, keskiviikkona 1-2 eli siinä välissä hcg alkanut jo laskea...) niin miksen vuoda edelleenkään vaikka on jo perjantai? Kauan se siellä killuu kyydissä? Vai voiko muka kaikki sittenkin olla hyvin vaikken vahvoja viivoja saakaan ja toi digi teki tepposet? Olispa nyt jo keino nähdä tuonne sisälle että mitä siellä tapahtuu. :cry:

AJ 5+1
 

Yhteistyössä