Täällä myös nt-ultra takana päin ja voi sitä ihastelun määrää
Aikamoinen bailaaja siellä mahassa näyttäisi olevan kun ei meinattu edes mittoja saada otettua hurjan hyörinnän takia
Jouduin lantiota heiluttelemaan siinä pöydällä pariin otteeseen, että saatiin oikeaan asentoon
Puoli tuntia kaiken kaikkiaan meni ja saatiin läjä kuvia mukaan.
Aivan käsittämätön fiilis nähdä pienen pieni ihminen liikkumassa siellä ruudulla sillai, sydän oikein suli kun toinen venytteli siellä antoisasti monta kertaa
Pepusta-päähän mitta vastasi 12+2 viikkoja ja niskaturvotusta oli 1,2mm.
Lopuksi kätilö sitten totesi, että koska nähtiin ultrassa vielä se kuollut kaksonen sikiöpussissaan, niin sitä suhdelukua mulle ei lasketa sen takia. Joten pakko mennä vain pelkän niskaturvotusluvun kanssa eteenpäin. Mies sanoi, että "noniin kaikki hyvin, eikä mitään huolehdittavaa", yritän noudattaa tätä nyt, koska en jaksaisi pähkäillä tätä sinne rakenneultraan asti kuitenkaan.
Varmaan kyllä tulee käytyä tässä välissä ultrassa katsomassa, koska se on niiiiin hellyttävää nähdä, ja koska pirun pitkä aika tammikuuhun asti!
Mä en varmaan rokotetta ota, koska en koskaan aiemminkaan ole ottanut ja olen todella vähän muutenkaan koskaan kipeänä.
Tsemppiä ihan hirmusti pahoinvoinnista kärsiville!
12+1