Vakuutuksesta: En tiedä mikä on lopullinen syy sille, etten saanut vakuutusta, mutta vahva veikkaus on istukan laguunat ja siitä johtuvat kasvukontrolliultrat (kun lasketaankohan se istukan toimintahäiriöksi?). Tai sitten radi. Tai alkuraskauden infektio ja siihen syödyt antibiootit. Tai lääkkeellinen PAS (jos se olis ollut vaan se niin sen heidän Estradot-esteen saa kyllä kumottua). Tai koko kokonaisuus ylipäätään, liian riskikäs äiti ylipäätään. BMI oli ennen raskautta 28,5 joten tuskin se oli syynä vaikka ylipainoa siis löytyikin. Soittelen varmaan jossain vaiheessa ja kysäisen mikä oli se viimeinen niitti.
Täytyy siis ottaa vakuutus kun lapsi on seitsemän päivää vanha ja toivoa, ettei tule kovasti rajoituksia. En oikeastaan ajatellut, että saisin vakuutuksen ennen syntymää mutta huomaan silti pettyneeni. En varmaan yritä muista firmoistakaan, tuskinpa samoilla terveystiedoilla saisin niistäkään + kalliimpia.
Tänään vauva on taas kääntynyt potkimaan haaroväliä ja liikkeitä on tuntunut jo useasti päivän aikana
Ihanaa. Viikonloppuna oltiin vissiin jotenkin eri päin. Mulla oli muistaakseni tosi rankkaa henkisesti liikkeiden kanssa rv28 eteenpäin, jotenkin se vastuu siitä, että mun pitää ymmärtää jos vauvalla on jokin huonosti, oli ottaa ihan liikaa voimille. Liikkeiden tunteminen oli jotenkin tosi hankalaa ja olihan mulla melko vaisu vauveli silloin kyydissä.
Aamusokeri oli tänään 3,7...eih, mulla oli viime loppuraskaudessa ongelmana liian matalat sokerit ja niinköhän sama alkaa nyt
Ei toi 3,7 ole onneksi vielä ihan paha, mutta äitipolin lääkäri kyllä esikoisen raskaudessa sanoi, että pitäisi se yli 4 saada pysymään. Täytynee vissiin tihentää verensokerimittauksia.
24+4