@Mandala juu, mulla on Multivita Omegalive raskaus -kapselit käytössä ja niiden syömistä nimenomaan suositellaan viimeistään rv 20 alkaen, mutta toisella kolmanneksella just voi aloittaa. Noin kuukausi ennen suunniteltua sektiota tai synnytystä on hyvä lopettaa ton verihiutaleisiin vaikuttamisen takia. Joten aion käyttää rv 34 saakka. Ehkäisee kuulemma synnytyksen jälkeistä masennusta kaikkien muiden hyötyjen lisäksi.
Meidän ystäväpariskunnalle syntyi just vauva rv 35, nii siinä ny ei paljo ehtiny suunnitella, äiti oli ekaa päivää äitiyslomalla ja mitään ei ollu vielä valmiiksi tehty, eli kannattaa hoitaa kaikki ajoissa kuntoon.
Mä jään helmikuun jälkeen pois töistä, kun meillä alkaa se remontti ja sitten oon muutaman viikon omaan piikkiin kotona, ennen ku ä-loma alkaa varhennettuna.
Hienoa, et kaikki alkaa olla valmiina @Toiveikas81! Ja hyvää äitiyslomaa!
Onnea plussasta @kiia-s, toivottavasti on hyvin kiinni!
@Haaveilija91 ei oireista tai oireettomuudesta voi mitään päätellä, itsellä ainakin oli niin herkkää kuulostelua, että kaikki tuntu sopivan ja sit toisaalta negasiirroissa sama homma, nii yritin vaan ummistaa silmäni kaikilta oireilta ennen testiä. Pidetään peukkuja!
23+3
Meidän ystäväpariskunnalle syntyi just vauva rv 35, nii siinä ny ei paljo ehtiny suunnitella, äiti oli ekaa päivää äitiyslomalla ja mitään ei ollu vielä valmiiksi tehty, eli kannattaa hoitaa kaikki ajoissa kuntoon.
Mä jään helmikuun jälkeen pois töistä, kun meillä alkaa se remontti ja sitten oon muutaman viikon omaan piikkiin kotona, ennen ku ä-loma alkaa varhennettuna.
Hienoa, et kaikki alkaa olla valmiina @Toiveikas81! Ja hyvää äitiyslomaa!
Onnea plussasta @kiia-s, toivottavasti on hyvin kiinni!
@Haaveilija91 ei oireista tai oireettomuudesta voi mitään päätellä, itsellä ainakin oli niin herkkää kuulostelua, että kaikki tuntu sopivan ja sit toisaalta negasiirroissa sama homma, nii yritin vaan ummistaa silmäni kaikilta oireilta ennen testiä. Pidetään peukkuja!
23+3